Смяна на леща на 1,8РП

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Смяна на леща на 1,8РП

Мнениеот mafiota » Пон 24 ное 2008 15:26


Здравейте колеги,
наскоро забелязах че се получава изпускане на изгорели газове ( мнго "пърди') в областа на лещата. Изкам да попитам тази снадка на предната тръба с изпускателният колектор възможно ли е да се изолира или оплътни с някакъв силикон, или трябва да се смени самата мрежеста гарнитурка която се намира вътре в "лещата"?
Пробвах да поразмърдам тръбата току виж лещата се е наместила, но не става, продължава да си изпуска.
И да запитам тези които са правили такава замяна на плетената мрежеста гарнитурка - след като са махнати тея пружинените скоби дето предържат тръбата, има ли някакъв чалъм по-лесно да се сложат обратно на мястото си?




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 24 ное 2008 17:43


Монтажа става с ремък(стар).Закачаш скобата за колекторите (горе),а през долният й край прекарваш ремъка прегънат на две(става и с двойно по-къс,но после трябва да го режеш за да го махнеш).Дължината на прегънатият ремък трябва да е от долния край на скобата до около картера.В долната част на ремъка прекарваш щанга с опора в картера или нещо друго масивно в близост.

П.П Лошо го обясних,ама.... :oops:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 24 ное 2008 18:00


аз си смених колектора и двуцевката от 2E мотор.няма леща няма скоби.
И най важното пасата се отпуши та върви.RP-то е удушено още на лещата


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 24 ное 2008 19:46


vit_autosofia написа:аз си смених колектора и двуцевката от 2E мотор.няма леща няма скоби.
И най важното пасата се отпуши та върви.RP-то е удушено още на лещата


Поне намаля ли шума от двигателя??


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 25 ное 2008 4:57


mafiota написа:
vit_autosofia написа:аз си смених колектора и двуцевката от 2E мотор.няма леща няма скоби.
И най важното пасата се отпуши та върви.RP-то е удушено още на лещата


Поне намаля ли шума от двигателя??

моторя се не чува.Даже понякога като стоя на светофар гледам в таблото с уредите да не е загаснал.Но определено от колектора има полза.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 25 ное 2008 7:57


pas1.8mi написа:Монтажа става с ремък(стар).Закачаш скобата за колекторите (горе),а през долният й край прекарваш ремъка прегънат на две(става и с двойно по-къс,но после трябва да го режеш за да го махнеш).Дължината на прегънатият ремък трябва да е от долния край на скобата до около картера.В долната част на ремъка прекарваш щанга с опора в картера или нещо друго масивно в близост.

П.П Лошо го обясних,ама.... :oops:


Е това си е идея:)
ние мъчихме с едни телове, и стана работата но трабата не се уплътнява хубаво и си издиша от там:(



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта