Та направи ми впечатление следната аномалия:
Понеже имам две табла с оборотомери,при едното което е на VDO оборотите на празен ход са окло 1400 при студен мотор и 900 на загрял, а при 100км/h на 5та съм на 3000об.Прекъсвача се задейства към 6500-7000об. на 2ра с 90км/h.
Сега,махаме този оборотомер и на мястото му слагаме друг който е на MOTO METER.При него на студен мотор оборотите са 1200, а на загрял около 800...850.При 100кмh на 5та съм на 2500 об.Прекъсвача се задейства на около 6200....6400об. на 2ра предавка с 90км/h
Еми сещате се какъв е въпроса...
Кой да го е...а показва вярно?
И друго ,което съм забелязал:
уредите за Т на водата и нивото на бензина при VDO показват/80гр/ с едно деление по-малко в сравнение с тези на MOTO METER/имам две и коват 90гр/



разлики в оборотомери VDO МОТО МЕТЕR пасат б3.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Явно ще се ползва мотометерския оборотомер,направи ми впечатление че по данни от зеленото ръководство за ремонт се казва че прекъсвача трябва да се задейства към 6200оборота.Та на мотометър точно долу горе там сработва а на VDO след 6500.
Мотометерския оборотомер е от пасат Г60 или KR ,таблото е до 260 разграфено до 7к об.,с борд компютър.
Само за информация: със скоростомера на VDO стрелката спи и не трепва,на мотометерските скоростомери трепери та чудо.Имам два скоростомера на моторметер единия до 260 другия до 220 и на двата стрелките се чудят де да се дянат/треперят особено до 60км/h/
ПП Оригиналното табло ми е мотометерско,ако това има значение.
Мотометерския оборотомер е от пасат Г60 или KR ,таблото е до 260 разграфено до 7к об.,с борд компютър.
Само за информация: със скоростомера на VDO стрелката спи и не трепва,на мотометерските скоростомери трепери та чудо.Имам два скоростомера на моторметер единия до 260 другия до 220 и на двата стрелките се чудят де да се дянат/треперят особено до 60км/h/
ПП Оригиналното табло ми е мотометерско,ако това има значение.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Danny boy написа:Явно ще се ползва мотометерския оборотомер,направи ми впечатление че по данни от зеленото ръководство за ремонт се казва че прекъсвача трябва да се задейства към 6200оборота.Та на мотометър точно долу горе там сработва а на VDO след 6500.
Мотометерския оборотомер е от пасат Г60 или KR ,таблото е до 260 разграфено до 7к об.,с борд компютър.
Само за информация: със скоростомера на VDO стрелката спи и не трепва,на мотометерските скоростомери трепери та чудо.Имам два скоростомера на моторметер единия до 260 другия до 220 и на двата стрелките се чудят де да се дянат/треперят особено до 60км/h/
ПП Оригиналното табло ми е мотометерско,ако това има значение.
Ами не може ли да смениш само оборотомера да го сложиш на таблото с скоростомера ВДО, не съм сигурен дали ще стане но имаше тема точно за такива трансплантации....а за треперенето на стрелката може да има и друга причина-на Голфа ми така правеше заради жилото,не можеш разбра с колко караш- с 40 или 60

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта