При стартиране двигателя трудно пали на бензин.След втория-трети опит стартира и след това гасне.Чак след 5-6-то стартиране пали , но като чели работи на 3 цилиндъра.На 2000 rpm превключва на газ.На газ двигателя работи стабилно до достигане на работна температура след което на газ тихите обороти са нестабилни.
Ако някой има идея какво причинява това моля да се отзове.Благодаря Ви.



Д-л 2Е 2.0i трудно стартиране при студен двигател има АГУ
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Д-л 2Е 2.0i трудно стартиране при студен двигалел има АГУ
по принцип...когато на един автомобил се сложи газова,в повечето случаи тихите обороти стават нестабилни.Неказвам че е задължително да стане така,но в повечето случаи е така.За това причините може да са няколко.Неизвършрна профилактика на изпарителя-мембраната се скапва,с течение на времето плочката се зацапва,въздушния филтър трябва да се сменя на не повече от 5000 км.Да се провери предварението.
За бензина най-вероятно клапана за налягането ти изпуска,и горивото няма така необходимото оптималко налягане за сработване на двигателя.Трябва да се измери налягането.От мен това.Нека и другите колеги да кажат по една дума.
За бензина най-вероятно клапана за налягането ти изпуска,и горивото няма така необходимото оптималко налягане за сработване на двигателя.Трябва да се измери налягането.От мен това.Нека и другите колеги да кажат по една дума.
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Re: Д-л 2Е 2.0i трудно стартиране при студен двигалел има АГУ
При първия проблем се прави една диагностика с VAG-COM. Може проблемите да са много и от всякакъв тип. Като най-евтино за подмяна (с подобни симптоми) е температурния датчик, закачен на пластмасовия фланец който излиза от блока на главата. Пробвай и ще си каже 

-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Д-л 2Е 2.0i трудно стартиране при студен двигалел има АГУ
предполагам ,че дюзите на инжекциона са се задръстили,отиди на ултразвук да ги почистят или сложи някаква добавка за почистване на дюзи и я покарай няколко дена на бензин само да отработи.При мен се получи същото на същия двигател ,но аз смених дюзите направо и проблема изчезна,за газовото си има газаджии,отиваш на една диагностика и те ще те насочат какво,а и предполагам че ще ти я оправят срещу известна сума
.Много колеги са доволни от машината за газовите.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Д-л 2Е 2.0i трудно стартиране при студен двигалел има АГУ
При 2Е моторите има още 1 дюза, наречена 'дюза за студен старт'.
Както личи от името й, включва се като обогатител на сместа при палене, когато двигателя е студен.
Условията да сработи тази дюза са 2
- ниска температура на антифриза
- сигнал към стартера да върти. (кл. 50)
Дюзата се държи отстрани на смукателния колектор с 2 болтчета с имбусна глава. Свали я, някой да завърти на стартер при студена кола и гледай дали ще пръсне.
Ако не- виж идва ли напрежение на клемата й
Внимавай при свалянето, защото има гарнитурка от тънък клингерит - да не се скъса
Както личи от името й, включва се като обогатител на сместа при палене, когато двигателя е студен.
Условията да сработи тази дюза са 2
- ниска температура на антифриза
- сигнал към стартера да върти. (кл. 50)
Дюзата се държи отстрани на смукателния колектор с 2 болтчета с имбусна глава. Свали я, някой да завърти на стартер при студена кола и гледай дали ще пръсне.
Ако не- виж идва ли напрежение на клемата й

Внимавай при свалянето, защото има гарнитурка от тънък клингерит - да не се скъса
Re: Д-л 2Е 2.0i трудно стартиране при студен двигалел има АГУ
Благодаря на всички че откликнаха.Мога малко да допълня към вчерашното инфо.Преди няколко дена забелязах теч
на гориво в основата на дросела. Вероятно това е регулатора на горивното налягане.Преди 5-6 месеца смених горивната помпа.Цялата беше обляна като чели в катран.Предполагам че това се дължи на факта че я карам по рядко на бензин.Но откъде ще прониква тази гадост в резервоара.Друго което констатирам е че понякога стартера издава нехарактерен звук,което все по-често се появява.Радо по схемата която чета "стартовата дюза" получава сигнал от шина 15 която е индикатор за подадено U-е към БЕУ през S15 и е в паралел с клапана за тихи обороти и се включва при включване на бензиновата помпа.Виж Attach-a.
на гориво в основата на дросела. Вероятно това е регулатора на горивното налягане.Преди 5-6 месеца смених горивната помпа.Цялата беше обляна като чели в катран.Предполагам че това се дължи на факта че я карам по рядко на бензин.Но откъде ще прониква тази гадост в резервоара.Друго което констатирам е че понякога стартера издава нехарактерен звук,което все по-често се появява.Радо по схемата която чета "стартовата дюза" получава сигнал от шина 15 която е индикатор за подадено U-е към БЕУ през S15 и е в паралел с клапана за тихи обороти и се включва при включване на бензиновата помпа.Виж Attach-a.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Д-л 2Е 2.0i трудно стартиране при студен двигалел има АГУ
Предполагам, имаш предвид ето тази снимка:

Да, това е дюзата, при мен е означена с Y14. И не, не е баш паралелно на клапана за празния ход, защото масите им са през различни пинове на контролера, но мисля, че сме се разбрали вярно!

Да, това е дюзата, при мен е означена с Y14. И не, не е баш паралелно на клапана за празния ход, защото масите им са през различни пинове на контролера, но мисля, че сме се разбрали вярно!

- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Д-л 2Е 2.0i трудно стартиране при студен двигалел има АГУ
И моя 2Е имаше подобен проблем.
На студен двигател палеше от 10-15 път.
Оказа се ,че ми е заминала въпросната стартова дюза и ,че компа и подава 6 волта и не може да я отвори.Смених дюзата и пуснах инсталация специално за нея.Засега всичко е ОК.
Така,че провери дали хвърля въпросната дюза и дали идват 12 волта към нея.
Щом ти тече гориво във дросела със сигурност ти е скъсана менбраната на клапана колега.Виж дали като изкараш вакума от дросела за клапана ,има бензин в него.
Тая чернилка в резервоара е полу-нормална за нашите скапани горива.Представи си ако тази гадост е стигнала до финните дюзи.За целта трябва да прочистиш цялата система,защото ако пуснеш дюзите на ултразвук те пак ще се задръстят.
И ако колата ти е преди 93 забрави за връзка с компа при диагностика.Ако си правиш диагностика я прави само в сервизи специализирани за VW или БОШ, а не в общите
На студен двигател палеше от 10-15 път.
Оказа се ,че ми е заминала въпросната стартова дюза и ,че компа и подава 6 волта и не може да я отвори.Смених дюзата и пуснах инсталация специално за нея.Засега всичко е ОК.
Така,че провери дали хвърля въпросната дюза и дали идват 12 волта към нея.
Щом ти тече гориво във дросела със сигурност ти е скъсана менбраната на клапана колега.Виж дали като изкараш вакума от дросела за клапана ,има бензин в него.
Тая чернилка в резервоара е полу-нормална за нашите скапани горива.Представи си ако тази гадост е стигнала до финните дюзи.За целта трябва да прочистиш цялата система,защото ако пуснеш дюзите на ултразвук те пак ще се задръстят.
И ако колата ти е преди 93 забрави за връзка с компа при диагностика.Ако си правиш диагностика я прави само в сервизи специализирани за VW или БОШ, а не в общите
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Д-л 2Е 2.0i трудно стартиране при студен двигател има АГУ
има една букса която влиза вав дебитомера(въздушния филтър)извадия и пробваи да запали6 така както е извадена...ако нестане така отка4и акумолатора за 30 мин.и пробваи да запали6
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ivailo_slavov, tdi fen и 32 госта