разход зависим от гърнето на колата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 02 яну 2009 13:09


Аз във много теми съм писал, да кажа и тук. Смених си гърнетата със ASPO и колата стана много шумна. Махнах катализатора и сложих резонаторно гърне на негово място. Аз не исках да слагам, но ми казаха че е добре за да не стане много шумна. И въпреки това сега при ускорение се чува едно гадно бръмчене. Ходих в сервиза, казаха ми че е нормално щом нямам катализатор. В гаранционната карта не пише нищо за шумност и т.н. Вуйчо ми има пасат Б3, който също е с махнат катализатор, средното гърне не го знам какво е, а последното е walker и няма никви такива шумове. Не знам дали ако сложа някво друго гърне на мястото на резонаторното няма да се оправи :roll:




ауспуси Лазаров
Мнения: 72
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ауспуси Лазаров » Пет 02 яну 2009 13:28


Winner25 написа:Аз във много теми съм писал, да кажа и тук. Смених си гърнетата със ASPO и колата стана много шумна. Махнах катализатора и сложих резонаторно гърне на негово място. Аз не исках да слагам, но ми казаха че е добре за да не стане много шумна. И въпреки това сега при ускорение се чува едно гадно бръмчене. Ходих в сервиза, казаха ми че е нормално щом нямам катализатор. В гаранционната карта не пише нищо за шумност и т.н. Вуйчо ми има пасат Б3, който също е с махнат катализатор, средното гърне не го знам какво е, а последното е walker и няма никви такива шумове. Не знам дали ако сложа някво друго гърне на мястото на резонаторното няма да се оправи :roll:


Да ще се оправи, но трябва да се монтира три камерно катализаторно гърне (с 2 год. писмена гаранция за качество), защото и оригиналният ви катализатор е също три камерен и се приключва с проблема.


Потребителски аватар
VAG-fen
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот VAG-fen » Нед 04 яну 2009 1:05


Winner25 написа:Аз във много теми съм писал, да кажа....Вуйчо ми има пасат Б3, който също е с махнат катализатор, средното гърне не го знам какво е, а последното е walker и няма никви такива шумове. Не знам дали ако сложа някво друго гърне на мястото на резонаторното няма да се оправи :roll:
Аз да допълня,гърнетата са две искроугасяващо (средно) и шумозаглушаващо (задно) сложи си хубаво задно гърне и нямаш ядове. Walker e добро гърне от среден клас и няма да имаш проблеми :wink: Поздрави и ЧНГ !!!


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Вто 06 яну 2009 22:32


Winner25 написа:Аз във много теми съм писал, да кажа и тук. Смених си гърнетата със ASPO и колата стана много шумна. Махнах катализатора и сложих резонаторно гърне на негово място...... :roll:


Усети ли разлика в разход, динамика??
Къде е на Б4 ламбдата, пред, зад катализатора, на метър, два или..? Зависи ли от моделът двигател местоположението?
Рова, рова нещо не намирам каквото търся :lol:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 07 яну 2009 23:28


ауспуси Лазаров написа:
Да ще се оправи, но трябва да се монтира три камерно катализаторно гърне (с 2 год. писмена гаранция за качество), защото и оригиналният ви катализатор е също три камерен и се приключва с проблема.

VAG-fen написа: Аз да допълня,гърнетата са две искроугасяващо (средно) и шумозаглушаващо (задно) сложи си хубаво задно гърне и нямаш ядове. Walker e добро гърне от среден клас и няма да имаш проблеми :wink: Поздрави и ЧНГ !!!

Благодаря за съветите. Варианта с крайното гърне, лесно мога да го проверя, само малко да се постопли времето. Ако не стане, ще мисля за друго гърне на мястото на катализатора.

sasho07 написа:Усети ли разлика в разход, динамика??
Къде е на Б4 ламбдата, пред, зад катализатора, на метър, два или..? Зависи ли от моделът двигател местоположението?
Рова, рова нещо не намирам каквото търся :lol:

При мен ламбда сондата е на изпускателния колектор доста преди катализатора, но не знам дали има значение двигателя.
Смяната на гърнетата беше съпроводена и с правилно зацепване на ангренажния ремък (беше с 1 зъб назад), увеличаване на предварението и смяна на въздушния филтър.
Карах и с по-малки гуми (185/60/14). Колата определено почна да върви малко по-добре и лятото на дълго засякох разход на газ около 7.8 което не ми се беше случвало никога, винаги разхода ми е бил от 8.5 нагоре.
Иначе махането на катализатора има и недостатъци - сега около колата смърди повече на изгорели газове.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: разход зависим от гърнето на колата

Мнениеот Winner25 » Съб 28 мар 2009 0:03


Днеска най-накрая сложих пак старото гърне - последното.
Колата стана по-безшумна и бученето при ускорение изчезна :)
Само че снадката между двете гърнета изпуска малко защото външната тръба е леко деформирана.
Дайте съвет с какво да я уплътня докато си намеря хубаво гърне,


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: разход зависим от гърнето на колата

Мнениеот Гергин » Съб 28 мар 2009 0:45


Скоро я вдигах на крик.
Ламбдата при мен е на катализатора :banghead:
АЕК мотор.

Иначе за уплатнение все ми се струва, че с една гума и подходяща скоба ще закърпиш. Сещам се и за едно алуминйево фолио. Това течен метал и т.н поне при мен не е трайно. А най добре си карай така нали ще сменяш.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта