



разход зависим от гърнето на колата
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Аз във много теми съм писал, да кажа и тук. Смених си гърнетата със ASPO и колата стана много шумна. Махнах катализатора и сложих резонаторно гърне на негово място. Аз не исках да слагам, но ми казаха че е добре за да не стане много шумна. И въпреки това сега при ускорение се чува едно гадно бръмчене. Ходих в сервиза, казаха ми че е нормално щом нямам катализатор. В гаранционната карта не пише нищо за шумност и т.н. Вуйчо ми има пасат Б3, който също е с махнат катализатор, средното гърне не го знам какво е, а последното е walker и няма никви такива шумове. Не знам дали ако сложа някво друго гърне на мястото на резонаторното няма да се оправи 

-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Winner25 написа:Аз във много теми съм писал, да кажа и тук. Смених си гърнетата със ASPO и колата стана много шумна. Махнах катализатора и сложих резонаторно гърне на негово място. Аз не исках да слагам, но ми казаха че е добре за да не стане много шумна. И въпреки това сега при ускорение се чува едно гадно бръмчене. Ходих в сервиза, казаха ми че е нормално щом нямам катализатор. В гаранционната карта не пише нищо за шумност и т.н. Вуйчо ми има пасат Б3, който също е с махнат катализатор, средното гърне не го знам какво е, а последното е walker и няма никви такива шумове. Не знам дали ако сложа някво друго гърне на мястото на резонаторното няма да се оправи
Да ще се оправи, но трябва да се монтира три камерно катализаторно гърне (с 2 год. писмена гаранция за качество), защото и оригиналният ви катализатор е също три камерен и се приключва с проблема.
- VAG-fen
- Мнения: 91
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Аз да допълня,гърнетата са две искроугасяващо (средно) и шумозаглушаващо (задно) сложи си хубаво задно гърне и нямаш ядове. Walker e добро гърне от среден клас и няма да имаш проблемиWinner25 написа:Аз във много теми съм писал, да кажа....Вуйчо ми има пасат Б3, който също е с махнат катализатор, средното гърне не го знам какво е, а последното е walker и няма никви такива шумове. Не знам дали ако сложа някво друго гърне на мястото на резонаторното няма да се оправи

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Winner25 написа:Аз във много теми съм писал, да кажа и тук. Смених си гърнетата със ASPO и колата стана много шумна. Махнах катализатора и сложих резонаторно гърне на негово място......
Усети ли разлика в разход, динамика??
Къде е на Б4 ламбдата, пред, зад катализатора, на метър, два или..? Зависи ли от моделът двигател местоположението?
Рова, рова нещо не намирам каквото търся

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
ауспуси Лазаров написа:
Да ще се оправи, но трябва да се монтира три камерно катализаторно гърне (с 2 год. писмена гаранция за качество), защото и оригиналният ви катализатор е също три камерен и се приключва с проблема.
VAG-fen написа: Аз да допълня,гърнетата са две искроугасяващо (средно) и шумозаглушаващо (задно) сложи си хубаво задно гърне и нямаш ядове. Walker e добро гърне от среден клас и няма да имаш проблемиПоздрави и ЧНГ !!!
Благодаря за съветите. Варианта с крайното гърне, лесно мога да го проверя, само малко да се постопли времето. Ако не стане, ще мисля за друго гърне на мястото на катализатора.
sasho07 написа:Усети ли разлика в разход, динамика??
Къде е на Б4 ламбдата, пред, зад катализатора, на метър, два или..? Зависи ли от моделът двигател местоположението?
Рова, рова нещо не намирам каквото търся
При мен ламбда сондата е на изпускателния колектор доста преди катализатора, но не знам дали има значение двигателя.
Смяната на гърнетата беше съпроводена и с правилно зацепване на ангренажния ремък (беше с 1 зъб назад), увеличаване на предварението и смяна на въздушния филтър.
Карах и с по-малки гуми (185/60/14). Колата определено почна да върви малко по-добре и лятото на дълго засякох разход на газ около 7.8 което не ми се беше случвало никога, винаги разхода ми е бил от 8.5 нагоре.
Иначе махането на катализатора има и недостатъци - сега около колата смърди повече на изгорели газове.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: разход зависим от гърнето на колата
Днеска най-накрая сложих пак старото гърне - последното.
Колата стана по-безшумна и бученето при ускорение изчезна
Само че снадката между двете гърнета изпуска малко защото външната тръба е леко деформирана.
Дайте съвет с какво да я уплътня докато си намеря хубаво гърне,
Колата стана по-безшумна и бученето при ускорение изчезна

Само че снадката между двете гърнета изпуска малко защото външната тръба е леко деформирана.
Дайте съвет с какво да я уплътня докато си намеря хубаво гърне,
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: разход зависим от гърнето на колата
Скоро я вдигах на крик.
Ламбдата при мен е на катализатора
АЕК мотор.
Иначе за уплатнение все ми се струва, че с една гума и подходяща скоба ще закърпиш. Сещам се и за едно алуминйево фолио. Това течен метал и т.н поне при мен не е трайно. А най добре си карай така нали ще сменяш.
Ламбдата при мен е на катализатора

АЕК мотор.
Иначе за уплатнение все ми се струва, че с една гума и подходяща скоба ще закърпиш. Сещам се и за едно алуминйево фолио. Това течен метал и т.н поне при мен не е трайно. А най добре си карай така нали ще сменяш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта