
2.Възможно ли е да се сложи бензинова помпа на 1.8 ABS Мотор от (да речем) 2.0 с цел приток на повече гориво - по голям вървеж ?

Благодаря предварително

zfa159 написа:-помпа на 2Е мотор - 3.0 бара.след регулиране на налягането - 2.5 бара към дюзите
radotom написа:zfa159 написа:-помпа на 2Е мотор - 3.0 бара.след регулиране на налягането - 2.5 бара към дюзите
Само 1 лека поправка
3 бара е след регулатора при липса на вакуум- т.е.- преди да запали колата и след 3 000 оборота
При наличие на вакуум налягането вече си пада на 2.5 бара, както си писал.
Иначе помпата на 2Е,PB и PF, преди регулатора, мисля, че трябва да може да даде 5 или 6 бара (не съм сигурен)
Всичко друго съм съгласен напълно!
К.Одаджийски написа:radotom написа:zfa159 написа:-помпа на 2Е мотор - 3.0 бара.след регулиране на налягането - 2.5 бара към дюзите
Само 1 лека поправка
3 бара е след регулатора при липса на вакуум- т.е.- преди да запали колата и след 3 000 оборота
При наличие на вакуум налягането вече си пада на 2.5 бара, както си писал.
Иначе помпата на 2Е,PB и PF, преди регулатора, мисля, че трябва да може да даде 5 или 6 бара (не съм сигурен)
Всичко друго съм съгласен напълно!
Ауто дата казва 3.0 след регулатора 2.5
...не си попаднал на модел за гонки
Hristo Dimov написа:Разлика има не само в налягането, но и в захващането в кошницата. И още и в изхода - там където се снажда маркуча за горивото. За В3 и В4 - зависи от коя година са, има точно разлика в този пластмасов край на помпата. Затова, за да си сигурен, че взимаш точната помпа, сваляш старата и отиваш с нея в магазина. Освен това е хубаво да ти я сложат в сервиз, за да ти тече и гаранцията! За втора употреба - не ти препоръчвам, защото може да те изкара 1 година, но може да спре и след 1 месец.
zfa159 написа:К.Одаджийски написа:Ауто дата казва 3.0 след регулатора 2.5
И аз оттам го видях и затова го написах толкова смело
Потребители, разглеждащи този форум: ivailo_slavov, tdi fen и 34 госта