Как да си сменя радиатора на парното?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
xaxobgcc
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София

Как да си сменя радиатора на парното?

Мнениеот xaxobgcc » Вто 07 мар 2006 16:48


Значи имам един проблем опитах се сам да си сменя радиаторчето обаче незнам как. Незнам как да сваля таблото и дали е необходимо.
Също така ще се радвам да ми кажете как да сменя антифриза и маслото защото съм напълно незапознат с такива неща.




BatGoro
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 13 юни 2005 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BatGoro » Вто 07 мар 2006 16:52


Задължително се сваля таблото. Аз го оценявам на 4-5 часа работа поне.
Мисля че имаше някъде how-to със снимки, но провери с търсачката на форума.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 07 мар 2006 18:15


Не скачай неподготвен за висока топка за да не скъсаш минискус :idea:
Предната ти тема е как да си източиш антифриза и от нея прелиташ на смяна на радиаторче на парното :gruebel
Прегледай снимките от темата за смяна на радиаторчето и ако мислиш че ще се справиш тогава почвай и успех


Потребителски аватар
xaxobgcc
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София

Мнениеот xaxobgcc » Вто 07 мар 2006 18:22


А каде са тия снимки? Искам да ги разгледам


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 07 мар 2006 18:39


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2458
За в бъдеще можеш и сам да си откриваш темите чрез http://forum.vwclub.bg/search.php


jgmec
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jgmec » Вто 07 мар 2006 20:12


минискус ли - 3 ребра поне ако не си го правил преди.
Най-добре попитай Васко - http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6022[/url]


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 09 мар 2006 11:14


Майко мила, уплаших се като видях разфасования Пасат на снимките - то изглежда по зле и от изкормен труп - лелллеелелелее ужас. Отивам да ми леят куршум против уплаха ИзображениеИзображение
И чукам три пъти на дърво Изображение


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 09 мар 2006 11:40


За маслото колега не е голяма философия.
Палиш двигателя да позагрее до 70 градуса.Гасиш го.Отвърташ пробката на картера (17 или 19 ключ).Точиш маслото до капка.Отвърташ стария маслен филтър и слагаш новия( при слагането на новия уплатнението се намазва с масло и не се внимава да не се пренатегне, че после ще тече).Сменяваш медното пръстенче на болта на пробката и стягаш.Наливаш новото масло и си гледаш на щеката да му докараш нивото.

ПП: Аз лично доизсмуквам от картера маслото с мъркуче и спринцовка(по възможност по-голяма), че остават около 200 грама на дъното.
Като запалиш двигателя с новото масло лампата за маслото ще мига няколко секунди.Това е докато се напълни филтъра с масло и датчиците отчетат налягане.Не давай газ на място докато не угасне лампата!!!
Това е в общи линии.Ако не ти се цапа във повечето сервизи сменяват маслото без пари стига да си купиш филтър или масло от тях :D

За антифриза:
vaskoto1 беше обяснил в една тема много добре как стават нещатата.Аз от там съм чел и си го смених сам.
Поразрови се е с търсачката!

Успех!!!


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Чет 09 мар 2006 19:04


bobcho написа:За маслото ...
...ПП: Аз лично доизсмуквам от картера маслото с мъркуче и спринцовка(по възможност по-голяма), че остават около 200 грама на дъното ...


Ще уточня, че това действие няма голям смисъл, защото така или иначе в главата остават около 300грама, които не можеш да източиш по никакъв начин, освен при свалянето и.
Справка: Дебелата книга Passat.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 09 мар 2006 19:11


Ок не спорим за това, но е по добре 300 от колкото 500 :wink:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 09 мар 2006 23:01


колеги, аз съм сменял радиатор4е на Б3, но без климатик и не съм свалял таблото, даже и нищо не счупих за 1час,30мин свърши цялата операция като не съм бързал но работих с електрическа отверка :lol:


Потребителски аватар
xaxobgcc
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София

Мнениеот xaxobgcc » Пон 13 мар 2006 17:43


Мерси за всичките съвети. Все пак си смяних радиатора на парното с един приятел и не ми се стори чак толкова трудно колкото казвате въпреки че признавам доста работа е. За 3 часа свалих таблото смяних радиатора и пак сложих таблото. Сега ще се мъча с маслото.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 13 мар 2006 18:15


Браво..
Гледам и мерси има.. :)
:lock:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho, tdi fen и 116 госта