Значи имам един проблем опитах се сам да си сменя радиаторчето обаче незнам как. Незнам как да сваля таблото и дали е необходимо.
Също така ще се радвам да ми кажете как да сменя антифриза и маслото защото съм напълно незапознат с такива неща.
Как да си сменя радиатора на парното?
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2458
За в бъдеще можеш и сам да си откриваш темите чрез http://forum.vwclub.bg/search.php
За в бъдеще можеш и сам да си откриваш темите чрез http://forum.vwclub.bg/search.php
минискус ли - 3 ребра поне ако не си го правил преди.
Най-добре попитай Васко - http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6022[/url]
Най-добре попитай Васко - http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6022[/url]
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
За маслото колега не е голяма философия.
Палиш двигателя да позагрее до 70 градуса.Гасиш го.Отвърташ пробката на картера (17 или 19 ключ).Точиш маслото до капка.Отвърташ стария маслен филтър и слагаш новия( при слагането на новия уплатнението се намазва с масло и не се внимава да не се пренатегне, че после ще тече).Сменяваш медното пръстенче на болта на пробката и стягаш.Наливаш новото масло и си гледаш на щеката да му докараш нивото.
ПП: Аз лично доизсмуквам от картера маслото с мъркуче и спринцовка(по възможност по-голяма), че остават около 200 грама на дъното.
Като запалиш двигателя с новото масло лампата за маслото ще мига няколко секунди.Това е докато се напълни филтъра с масло и датчиците отчетат налягане.Не давай газ на място докато не угасне лампата!!!
Това е в общи линии.Ако не ти се цапа във повечето сервизи сменяват маслото без пари стига да си купиш филтър или масло от тях
За антифриза:
vaskoto1 беше обяснил в една тема много добре как стават нещатата.Аз от там съм чел и си го смених сам.
Поразрови се е с търсачката!
Успех!!!
Палиш двигателя да позагрее до 70 градуса.Гасиш го.Отвърташ пробката на картера (17 или 19 ключ).Точиш маслото до капка.Отвърташ стария маслен филтър и слагаш новия( при слагането на новия уплатнението се намазва с масло и не се внимава да не се пренатегне, че после ще тече).Сменяваш медното пръстенче на болта на пробката и стягаш.Наливаш новото масло и си гледаш на щеката да му докараш нивото.
ПП: Аз лично доизсмуквам от картера маслото с мъркуче и спринцовка(по възможност по-голяма), че остават около 200 грама на дъното.
Като запалиш двигателя с новото масло лампата за маслото ще мига няколко секунди.Това е докато се напълни филтъра с масло и датчиците отчетат налягане.Не давай газ на място докато не угасне лампата!!!
Това е в общи линии.Ако не ти се цапа във повечето сервизи сменяват маслото без пари стига да си купиш филтър или масло от тях

За антифриза:
vaskoto1 беше обяснил в една тема много добре как стават нещатата.Аз от там съм чел и си го смених сам.
Поразрови се е с търсачката!
Успех!!!
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
bobcho написа:За маслото ...
...ПП: Аз лично доизсмуквам от картера маслото с мъркуче и спринцовка(по възможност по-голяма), че остават около 200 грама на дъното ...
Ще уточня, че това действие няма голям смисъл, защото така или иначе в главата остават около 300грама, които не можеш да източиш по никакъв начин, освен при свалянето и.
Справка: Дебелата книга Passat.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти: