
Високи обороти сутрин??
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
svere написа:doktora написа:Сега се замислям, че от по-горе изброените причини, може спокойно да се премахне ламбда сондата, защото тя взема участие чак когато самата тя позагрее.А в случая при теб, високите обороти са непосредствено след самото запалване.
Успех!
ще стане ли само с изключване на кабелчето на ламда содата?
не

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Ок, значи ще трябва да добавя едно уточнение : като написах " може спокойно да се премахне ламбда сондата", имах в предвид да я премахнем като евентуална причина за оборотите, но не и физически да изключваме сондата, камо ли да я отстраним. За това след написаното описах защо я отстраняваме от евентуалните причини.Пак ще го напиша - на етап до няколко минути след стартиране на двигателя , сондата не взема участие в горивообразуването, т. като трябва да позагрее. А този проблем с оборотите за който пише "svere", се появява точно, непосредствено след запалването. Поради това изключваме ламбда сондата КАТО ПРИЧИНА за проблема с оборотите!От тук следва, че дори и да премахнете физически, или да изключите ламбда сондата, подобрение няма да има никакво за тези високи обороти.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
doktora написа:Ок, значи ще трябва да добавя едно уточнение : като написах " може спокойно да се премахне ламбда сондата", имах в предвид да я премахнем като евентуална причина за оборотите, но не и физически да изключваме сондата, камо ли да я отстраним. За това след написаното описах защо я отстраняваме от евентуалните причини.Пак ще го напиша - на етап до няколко минути след стартиране на двигателя , сондата не взема участие в горивообразуването, т. като трябва да позагрее. А този проблем с оборотите за който пише "svere", се появява точно, непосредствено след запалването. Поради това изключваме ламбда сондата КАТО ПРИЧИНА за проблема с оборотите!От тук следва, че дори и да премахнете физически, или да изключите ламбда сондата, подобрение няма да има никакво за тези високи обороти.
ok ясно разбрах
Тази сутрин забелязах нещо, като поработи 5-10минути на бензин, после превключа на газ, оборотите са си все така високи, като покарам още 5-10 мин на газ, и превключа, на бензин отново, оборотите се нормализират, после пак на газ и всичко си е нормално.........
Дано сте схванали какво искам да кажа
някакви мнения???
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
svere написа:Ходих на майстор, направиха ми центровка на запалването, но положението си е същото![]()
Сутрин, на студен двигател, държи над 2000-2500об. и на газ и на бензин
Пфу, мамка му, да му се и не види - сори приятел че не се е оправило

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: drotomir, koki_moki74 и 126 госта