Високи обороти сутрин??

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vwvlado
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwvlado » Нед 12 мар 2006 21:42


Интересното е че и аз имам подобен проблем :( но при мен маи е от т.н. газов емулатор, ниамам време да погледна! При теб като загрее и като караш на газ и после като преминеж на бензин прави ли го проблема! при мен е такав случая!




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 13 мар 2006 6:03


svere написа:
doktora написа:Сега се замислям, че от по-горе изброените причини, може спокойно да се премахне ламбда сондата, защото тя взема участие чак когато самата тя позагрее.А в случая при теб, високите обороти са непосредствено след самото запалване.
Успех! Изображение


ще стане ли само с изключване на кабелчето на ламда содата?

не :roll:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пон 13 мар 2006 10:12


Ок, значи ще трябва да добавя едно уточнение : като написах " може спокойно да се премахне ламбда сондата", имах в предвид да я премахнем като евентуална причина за оборотите, но не и физически да изключваме сондата, камо ли да я отстраним. За това след написаното описах защо я отстраняваме от евентуалните причини.Пак ще го напиша - на етап до няколко минути след стартиране на двигателя , сондата не взема участие в горивообразуването, т. като трябва да позагрее. А този проблем с оборотите за който пише "svere", се появява точно, непосредствено след запалването. Поради това изключваме ламбда сондата КАТО ПРИЧИНА за проблема с оборотите!От тук следва, че дори и да премахнете физически, или да изключите ламбда сондата, подобрение няма да има никакво за тези високи обороти.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Пон 13 мар 2006 17:39


doktora написа:Ок, значи ще трябва да добавя едно уточнение : като написах " може спокойно да се премахне ламбда сондата", имах в предвид да я премахнем като евентуална причина за оборотите, но не и физически да изключваме сондата, камо ли да я отстраним. За това след написаното описах защо я отстраняваме от евентуалните причини.Пак ще го напиша - на етап до няколко минути след стартиране на двигателя , сондата не взема участие в горивообразуването, т. като трябва да позагрее. А този проблем с оборотите за който пише "svere", се появява точно, непосредствено след запалването. Поради това изключваме ламбда сондата КАТО ПРИЧИНА за проблема с оборотите!От тук следва, че дори и да премахнете физически, или да изключите ламбда сондата, подобрение няма да има никакво за тези високи обороти.


ok ясно разбрах

Тази сутрин забелязах нещо, като поработи 5-10минути на бензин, после превключа на газ, оборотите са си все така високи, като покарам още 5-10 мин на газ, и превключа, на бензин отново, оборотите се нормализират, после пак на газ и всичко си е нормално.........
Дано сте схванали какво искам да кажа

някакви мнения???


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Вто 14 мар 2006 9:08


Като гледам, май не си ходил още да си оправиш предварението?!Изображение


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Пет 17 мар 2006 9:31


Ходих на майстор, направиха ми центровка на запалването, но положението си е същото :(

Сутрин, на студен двигател, държи над 2000-2500об. и на газ и на бензин


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 17 мар 2006 9:42


При мен пък като запаля сутрин колата на бензин държи нормални обороти и като мина на газ са високи и трябва да позагрее хубаво за да се нормализират :gruebel :dontknow:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 17 мар 2006 9:54


svere написа:Ходих на майстор, направиха ми центровка на запалването, но положението си е същото :(

Сутрин, на студен двигател, държи над 2000-2500об. и на газ и на бензин


Пфу, мамка му, да му се и не види - сори приятел че не се е оправило :( .А как беше преди това центровката - добре, или ? На компир закачаха ли те, да видят стойностите и на другите "анджаклами" които могат да повлияят върху оборотите?


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Съб 18 мар 2006 21:21


да закачваха го на комоютър, казаха, че всичко е ОК



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: toni_tv и 188 госта