Защо мени центровката

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
chiko
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра

Мнениеот chiko » Пон 03 апр 2006 20:55


A моят като е 1988год дали има такива сензори?И откъде да получа някъква информация по този въпрос??? :screwy




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 03 апр 2006 21:00


казва се детонационен датчик. един е и мисля че го нямаш ама не съм съвсем сигурен.
той не мени генерално центровката-само рапортува на компира за детонации и оня я подръпква малко но после пак си я възстановява щом спрат детонациите.
принципно при тебе компира много-много общо с центровката няма сигнала минава от хол датчика през комутатора първо и после отива в компира (това обяснява вакуум и центробежния регулатори които си имаш-ако компира свири в центровката тия неща само му пречат и в по новите ги няма) така че той няма какво да прави с центровката-> сиреч няма детонационен датчик (си мисля).
казах ти вече-иди да ти проверят вакуум и центробежния регулатори на делкото ако мислиш че ти губи центровка!


Потребителски аватар
chiko
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра

Мнениеот chiko » Пон 03 апр 2006 21:10


Васко благодаря ти за съветите но сега нямам физическа възможност да проверя тези неща тъй като много съм ангажиран с други работи.След като остана малко свободенще го направя и ще пиша във форума за резултата.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 03 апр 2006 21:32


Колега, извинявай, но за какъв мотор става въпрос? Преди повечето от нас имаха в аватара писано с каква кола са, но нещо изчезна тази информация.
Ако става въпрос за моторите с пълна инжекция, то да, има такъв датчик за детонации. Намира се отпред на блока (към предницата на колата) и се грижи за промяна на ъгъла на запалване с цел избягването им.При поява на детонации връща ъгъла на запалване на съответния цилиндър, в който са се появили детонации с 4 градуса. Ако детонациите не се прекратят, връща запалването и на останалите цилиндри, докато детонациите изчезнат със същата стъпка. След прекратяване на детонациите, контролерът започва плавно да връща ъгъла на запалване в нормално зададената му стойност. Мисля, че това се прави по електрически път от контролера, с външно за делкото въведено закъснение, така, че едва ли ще се отрази тази промяна и в режим на празен ход, когато мотора не е натоварен и детонации не би трябвало да има. Може и да греша за последното, де.


Потребителски аватар
chiko
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра

Мнениеот chiko » Пон 03 апр 2006 23:20


Става на въпрос за 1,8 моноинжекция


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 04 апр 2006 15:19


Мммм, да. В моноинжекциите и на Моно мотроника и на джетроник не го пише в описанието. Значи нямаш. Ами... май Ваското ти е дал най-добрия съвет :handshake


Потребителски аватар
chiko
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра

Мнениеот chiko » Вто 04 апр 2006 22:06


Приятелю сърдечно ти благодаря за информацията както съм писал по горе в момента не мога да обърна внимание на скромната си кола но като го направя ще пиша във форума :D


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Вто 04 апр 2006 23:17


Успех !!! Дано успееш да си решиш проблема :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 59 госта