
Защо мени центровката
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
казва се детонационен датчик. един е и мисля че го нямаш ама не съм съвсем сигурен.
той не мени генерално центровката-само рапортува на компира за детонации и оня я подръпква малко но после пак си я възстановява щом спрат детонациите.
принципно при тебе компира много-много общо с центровката няма сигнала минава от хол датчика през комутатора първо и после отива в компира (това обяснява вакуум и центробежния регулатори които си имаш-ако компира свири в центровката тия неща само му пречат и в по новите ги няма) така че той няма какво да прави с центровката-> сиреч няма детонационен датчик (си мисля).
казах ти вече-иди да ти проверят вакуум и центробежния регулатори на делкото ако мислиш че ти губи центровка!
той не мени генерално центровката-само рапортува на компира за детонации и оня я подръпква малко но после пак си я възстановява щом спрат детонациите.
принципно при тебе компира много-много общо с центровката няма сигнала минава от хол датчика през комутатора първо и после отива в компира (това обяснява вакуум и центробежния регулатори които си имаш-ако компира свири в центровката тия неща само му пречат и в по новите ги няма) така че той няма какво да прави с центровката-> сиреч няма детонационен датчик (си мисля).
казах ти вече-иди да ти проверят вакуум и центробежния регулатори на делкото ако мислиш че ти губи центровка!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Колега, извинявай, но за какъв мотор става въпрос? Преди повечето от нас имаха в аватара писано с каква кола са, но нещо изчезна тази информация.
Ако става въпрос за моторите с пълна инжекция, то да, има такъв датчик за детонации. Намира се отпред на блока (към предницата на колата) и се грижи за промяна на ъгъла на запалване с цел избягването им.При поява на детонации връща ъгъла на запалване на съответния цилиндър, в който са се появили детонации с 4 градуса. Ако детонациите не се прекратят, връща запалването и на останалите цилиндри, докато детонациите изчезнат със същата стъпка. След прекратяване на детонациите, контролерът започва плавно да връща ъгъла на запалване в нормално зададената му стойност. Мисля, че това се прави по електрически път от контролера, с външно за делкото въведено закъснение, така, че едва ли ще се отрази тази промяна и в режим на празен ход, когато мотора не е натоварен и детонации не би трябвало да има. Може и да греша за последното, де.
Ако става въпрос за моторите с пълна инжекция, то да, има такъв датчик за детонации. Намира се отпред на блока (към предницата на колата) и се грижи за промяна на ъгъла на запалване с цел избягването им.При поява на детонации връща ъгъла на запалване на съответния цилиндър, в който са се появили детонации с 4 градуса. Ако детонациите не се прекратят, връща запалването и на останалите цилиндри, докато детонациите изчезнат със същата стъпка. След прекратяване на детонациите, контролерът започва плавно да връща ъгъла на запалване в нормално зададената му стойност. Мисля, че това се прави по електрически път от контролера, с външно за делкото въведено закъснение, така, че едва ли ще се отрази тази промяна и в режим на празен ход, когато мотора не е натоварен и детонации не би трябвало да има. Може и да греша за последното, де.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 54 госта