Пассат Климатроник помогнете
Пассат Климатроник помогнете
Здравейте колеги бих искал да попитам някои от вас знае ли дали Климатроника може да се пуска на топло при положение че няма фреон ? какво може да му стане благодаря ви. колата е Пассат Б3
- williams_vn
- Мнения: 742
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Пассат Климатроник помогнете
фреона има значение само за студеното така че ако нямаш топло има няколко вариянта
запушено радиаторче на парното
липсващи дунапрени на клапите
счупено или не движещо се жило на клапата топло студено
термостат
евентуално 2-та клапана на маркучите на парното трябва да се махнат
това е което се сещам в момента
запушено радиаторче на парното
липсващи дунапрени на клапите
счупено или не движещо се жило на клапата топло студено
термостат
евентуално 2-та клапана на маркучите на парното трябва да се махнат
това е което се сещам в момента
Re: Пассат Климатроник помогнете
Мерси колега за информацията но си ми работи топлото просто исках да знам дали има проблем че няма фреон достатачно
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пассат Климатроник помогнете
Зависи колко е "достатъчно".
Идеята е такава - при налягане под 2 бара,компресора не тръгва.Обаче при налягане около 2 бара тръгва,но пак няма да духа студено.Съответно това е крайно вредно защото :
1.освен фреона ти липсва и част от маслото,което смазва системата (то се съдържа във фреона и си тече заедно с него).съответно компресора не се смазва добре.
2.малкото фреон води до прегряване на компресора и съответно доста по-бързо износване понеже фреона се ползва и за охлаждане на самия компресор.
Иначе няма проблем,ако компресора не тръгва или ако си откачиш компресора от кабела му,докато си решиш проблема с фреона.
Идеята е такава - при налягане под 2 бара,компресора не тръгва.Обаче при налягане около 2 бара тръгва,но пак няма да духа студено.Съответно това е крайно вредно защото :
1.освен фреона ти липсва и част от маслото,което смазва системата (то се съдържа във фреона и си тече заедно с него).съответно компресора не се смазва добре.
2.малкото фреон води до прегряване на компресора и съответно доста по-бързо износване понеже фреона се ползва и за охлаждане на самия компресор.
Иначе няма проблем,ако компресора не тръгва или ако си откачиш компресора от кабела му,докато си решиш проблема с фреона.
Re: Пассат Климатроник помогнете
мерси колега,научих каквото ми трябваше и аз си го знаех но и вие го потвардихте мерси пак 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта