
Отвратителен Проблем с Б3
- Pasat B3 2E
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Отвратителен Проблем с Б3
може да имаш проблем в контактния ключ - при въртене на стартер да изключва запалването. пробва се като дадеш на контакт и пробвате да запалите на бутане ,но не на лашкане, а с плавно вкл на съединителя.друг начин -подаваш на контакт и с допълнителен кабел директно от акумулатора задействаш стартера.пробвай и пиши да видим има ли резултат. не пишеш дали ти се чува помпата при въртене на стартер?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Отвратителен Проблем с Б3
rudoni написа:може да имаш проблем в контактния ключ - при въртене на стартер да изключва запалването.
***
-подаваш на контакт и с допълнителен кабел директно от акумулатора задействаш стартера.

На един В3 така му бяха купили 1 резервна бобина и 2 комутатора


Да допълня Рудони: Проверяваш поне 3 пъти, че колата не е на скорост!!!
Измъкваш плоската кабела обувка от електромагнитния шалтер на стартера.
Дърпаш ръчната, даваш на контакт и затваряш вратата, защото има много любознателни тикви, дето 'дай само да видя' - и не знаеш къде какво ще ръчнат!

С кабел подаваш от + на акумулатора напрежение на перото на мястото на измъкнатата вече кабелна обувка.
- Pasat B3 2E
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Отвратителен Проблем с Б3
значи колега при контакт помпата се чува че работи.а за варинтите които дадохте ще ги пробвам като баща ми си е тука и ще пиша какви са резултатите





- Pasat B3 2E
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Отвратителен Проблем с Б3
проблема с паленето е решен - оказа се центровката.обаче имам друг въпрос.като колата е на газ ше и избягат буталата а на бензин не иска да се изфорсира
на какво може да се дължи това.всичко по бензиновия горивопровод е ново.






Re: Отвратителен Проблем с Б3
Може да са прескочили няколко зъбчета на дебитомера за въздуха. Често се случва при "Обратен удар" на обикновени газови устройства. Понякога се криви и оста на дебитомера, а може и кутията му да се пръсне, както и кутията на въздушния филтър. Проверете ги тези неща, по-добре в обратен на изброеното ред.
На приложената снимка се вижда настройката на дебитомера при отворен капак. Ако стигнете дотам, въоръжете се с търпение и пипайте внимателно, без никакво "насилие".

На приложената снимка се вижда настройката на дебитомера при отворен капак. Ако стигнете дотам, въоръжете се с търпение и пипайте внимателно, без никакво "насилие".

- Pasat B3 2E
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Отвратителен Проблем с Б3
ARusev написа:Може да са прескочили няколко зъбчета на дебитомера за въздуха. Често се случва при "Обратен удар" на обикновени газови устройства. Понякога се криви и оста на дебитомера, а може и кутията му да се пръсне, както и кутията на въздушния филтър. Проверете ги тези неща, по-добре в обратен на изброеното ред.
На приложената снимка се вижда настройката на дебитомера при отворен капак. Ако стигнете дотам, въоръжете се с търпение и пипайте внимателно, без никакво "насилие".
колега мерси за съвета но вчера специално го прегледахме дебитометъра и всичко е наред с него






-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Отвратителен Проблем с Б3
Ламбда?!?
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Отвратителен Проблем с Б3
Според мен май няма кола която да работи добре и на газ и на бензин (като изключим газовата инжекция). Моята кола никога не е работила на бензин, но така или иначе идеята на газовата уредба е да я карам на газ. За това съм си я направил да работи добре на газ и не се тормозя за другото. Както колегата е казал ламбда сондата така или иначе задължително заминава, това е първото нещо. И да я смениш пак ще замине. Така че си карайте и не се вглеждайте много..
- Pasat B3 2E
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Re: Отвратителен Проблем с Б3
оказа се че колегата от първото мнение е бил прав - центровка
но ми е чудна как като там изобщо не сме пипали
но както и да е.колата вече фърчи из улиците на дупница с пълна сила




















- Veselin Veselinov
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 19 фев 2008 18:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Отвратителен Проблем с Б3
Здрасти,приятел.При мен имаше подобен проблем.Дано при теб да не е от това защото излиза малко скъпо ремонта.Моя само че е с двигател 1,8i(РВ) 112 к.с. та да си доидем на думата,свалях стартера и му сменях шалтера.До тук добре,като монтирах стартера масата само я сложих но не я стегнах,и отивам да видя как ще запали,въртя ключа и нищо все едно е хлабав + или - .Сетих се че масата не съм я стегнал,стегнах я,въртя на ключа,стартера вече въртеше перфектно о никакво палене.
оказа се яе на тези модели не стегнеш ли масата затваря цялата верига през компютъра и тои(компютъра) гори тотално.дано да не е това но е хубаво да го знаеш.
оказа се яе на тези модели не стегнеш ли масата затваря цялата верига през компютъра и тои(компютъра) гори тотално.дано да не е това но е хубаво да го знаеш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта