Отвратителен Проблем с Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Pasat B3 2E
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Re: Отвратителен Проблем с Б3

Мнениеот Pasat B3 2E » Нед 04 апр 2010 2:28


:arrow:




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Отвратителен Проблем с Б3

Мнениеот rudoni » Нед 04 апр 2010 8:58


може да имаш проблем в контактния ключ - при въртене на стартер да изключва запалването. пробва се като дадеш на контакт и пробвате да запалите на бутане ,но не на лашкане, а с плавно вкл на съединителя.друг начин -подаваш на контакт и с допълнителен кабел директно от акумулатора задействаш стартера.пробвай и пиши да видим има ли резултат. не пишеш дали ти се чува помпата при въртене на стартер?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Отвратителен Проблем с Б3

Мнениеот radotom » Нед 04 апр 2010 21:27


rudoni написа:може да имаш проблем в контактния ключ - при въртене на стартер да изключва запалването.
***
-подаваш на контакт и с допълнителен кабел директно от акумулатора задействаш стартера.

:да: Много възможно!
На един В3 така му бяха купили 1 резервна бобина и 2 комутатора :lol: :lol:
Да допълня Рудони: Проверяваш поне 3 пъти, че колата не е на скорост!!!
Измъкваш плоската кабела обувка от електромагнитния шалтер на стартера.
Дърпаш ръчната, даваш на контакт и затваряш вратата, защото има много любознателни тикви, дето 'дай само да видя' - и не знаеш къде какво ще ръчнат! :dummy:
С кабел подаваш от + на акумулатора напрежение на перото на мястото на измъкнатата вече кабелна обувка.


Потребителски аватар
Pasat B3 2E
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Re: Отвратителен Проблем с Б3

Мнениеот Pasat B3 2E » Вто 06 апр 2010 0:48


значи колега при контакт помпата се чува че работи.а за варинтите които дадохте ще ги пробвам като баща ми си е тука и ще пиша какви са резултатите :beer :beer :beer :beer


Потребителски аватар
Pasat B3 2E
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Re: Отвратителен Проблем с Б3

Мнениеот Pasat B3 2E » Съб 17 апр 2010 17:01


проблема с паленето е решен - оказа се центровката.обаче имам друг въпрос.като колата е на газ ше и избягат буталата а на бензин не иска да се изфорсира :( :( на какво може да се дължи това.всичко по бензиновия горивопровод е ново. :beer :beer :beer


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Отвратителен Проблем с Б3

Мнениеот ARusev » Съб 17 апр 2010 20:50


Може да са прескочили няколко зъбчета на дебитомера за въздуха. Често се случва при "Обратен удар" на обикновени газови устройства. Понякога се криви и оста на дебитомера, а може и кутията му да се пръсне, както и кутията на въздушния филтър. Проверете ги тези неща, по-добре в обратен на изброеното ред.
На приложената снимка се вижда настройката на дебитомера при отворен капак. Ако стигнете дотам, въоръжете се с търпение и пипайте внимателно, без никакво "насилие".
:да:
Снимка 0632 4.jpg
Бялата пружина може да е изместена от нормалното си положение. При внимателен оглед и късмет може да се намери, по оставените следи, нормалното и положение


Потребителски аватар
Pasat B3 2E
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Re: Отвратителен Проблем с Б3

Мнениеот Pasat B3 2E » Нед 18 апр 2010 9:40


ARusev написа:Може да са прескочили няколко зъбчета на дебитомера за въздуха. Често се случва при "Обратен удар" на обикновени газови устройства. Понякога се криви и оста на дебитомера, а може и кутията му да се пръсне, както и кутията на въздушния филтър. Проверете ги тези неща, по-добре в обратен на изброеното ред.
На приложената снимка се вижда настройката на дебитомера при отворен капак. Ако стигнете дотам, въоръжете се с търпение и пипайте внимателно, без никакво "насилие".
:да:
Снимка 0632 4.jpg




колега мерси за съвета но вчера специално го прегледахме дебитометъра и всичко е наред с него :да: :да: :да: просто на газ колата работи перфектно а на бензин :no-no :no-no :no-no


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Отвратителен Проблем с Б3

Мнениеот Петър Петров » Нед 18 апр 2010 16:10


Ламбда?!?


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Отвратителен Проблем с Б3

Мнениеот dlug » Пон 19 апр 2010 15:21


Според мен май няма кола която да работи добре и на газ и на бензин (като изключим газовата инжекция). Моята кола никога не е работила на бензин, но така или иначе идеята на газовата уредба е да я карам на газ. За това съм си я направил да работи добре на газ и не се тормозя за другото. Както колегата е казал ламбда сондата така или иначе задължително заминава, това е първото нещо. И да я смениш пак ще замине. Така че си карайте и не се вглеждайте много..


Потребителски аватар
Pasat B3 2E
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 28 фев 2010 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Re: Отвратителен Проблем с Б3

Мнениеот Pasat B3 2E » Пон 03 май 2010 14:59


оказа се че колегата от първото мнение е бил прав - центровка :screwy :screwy но ми е чудна как като там изобщо не сме пипали :No :No но както и да е.колата вече фърчи из улиците на дупница с пълна сила mhihi mhihi mhihi :heavymetal: :heavymetal: :dance: :dance: :yahoo: :yahoo: :ihihih: :ihihih: :yeaha: :yeaha: :drive :drive


Потребителски аватар
Veselin Veselinov
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 19 фев 2008 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отвратителен Проблем с Б3

Мнениеот Veselin Veselinov » Сря 05 май 2010 9:19


Здрасти,приятел.При мен имаше подобен проблем.Дано при теб да не е от това защото излиза малко скъпо ремонта.Моя само че е с двигател 1,8i(РВ) 112 к.с. та да си доидем на думата,свалях стартера и му сменях шалтера.До тук добре,като монтирах стартера масата само я сложих но не я стегнах,и отивам да видя как ще запали,въртя ключа и нищо все едно е хлабав + или - .Сетих се че масата не съм я стегнал,стегнах я,въртя на ключа,стартера вече въртеше перфектно о никакво палене.
оказа се яе на тези модели не стегнеш ли масата затваря цялата верига през компютъра и тои(компютъра) гори тотално.дано да не е това но е хубаво да го знаеш.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта