Въпрос за напрежение на алтернатора
Въпрос за напрежение на алтернатора
Колеги, на Пасата от гаража нормално ли е без консуматори да дава 14 волта, а като включиш къси, дълги, подгряване на задния прозорец и климатроник да пада на 13 волта?
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Въпрос за напрежение на алтернатора
Кое те притеснява по-точно? Че пада много или?
Аз си мисля че е нормално.
Аз си мисля че е нормално.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Въпрос за напрежение на алтернатора
Къде мериш, ако имаш и подгряване на антифриза за момент е възможен такъв пад, докато работи, но иначе ми се вижда доста.
Re: Въпрос за напрежение на алтернатора
Меря на клемите...мисля, че имам подгряване, но то на тези жеги едва ли се включва
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Въпрос за напрежение на алтернатора
и все пак замери след 15 мин работа на място как са напреженията при натоварване
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Въпрос за напрежение на алтернатора
Освен всички тези консуматори, които е включил колегата има още един - зареждането на самия акумолатор.Ако е поизтощен, пада на напрежението може да бъде и по голям от 1V.Аз лично не бих се притеснил
от този пад и мисля, че е съвсем нормален.Проблем ще има само ако пада е толкова голям, че акумолатора спре да зарежда.
Бих направил следния тест:Паля двигателя, включвам всички възможни консуматори и карам минимум 15 минути,за да компенсирам изтощението на акумолатора от самото запалване.След това меря с мултицета при работещ двигател на празен ход и всички включени консуматори.Мисля, че пада ще е по-малък от 1V.
от този пад и мисля, че е съвсем нормален.Проблем ще има само ако пада е толкова голям, че акумолатора спре да зарежда.
Бих направил следния тест:Паля двигателя, включвам всички възможни консуматори и карам минимум 15 минути,за да компенсирам изтощението на акумолатора от самото запалване.След това меря с мултицета при работещ двигател на празен ход и всички включени консуматори.Мисля, че пада ще е по-малък от 1V.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за напрежение на алтернатора
Volkswangel написа:... карам минимум 15 минути,за да компенсирам изтощението на акумолатора ...
При тези условия , ако държи 13V не е добре . Трябва да е от 13,6 V нагоре , и това е минимума . Добре е да е 13.8-14 V , това под товар . Без фарове и разни други - твърдо 14-14,5 V .
Измери напрежението под товар , но директно на генератора - сонда "-" на мултицета допираш добре на корпуса на генератора , а "+" на изходната клема на генератора - болта . Ако там си е добре - търси лоши контакти по кабелите до акумулатора , включително и връзките на масата - от двигатела към шаси и т.н. .
Пък и

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyl и 69 госта