Въпрос за напрежение на алтернатора

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за напрежение на алтернатора

Мнениеот Alek » Сря 18 авг 2010 12:31


Колеги, на Пасата от гаража нормално ли е без консуматори да дава 14 волта, а като включиш къси, дълги, подгряване на задния прозорец и климатроник да пада на 13 волта?




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Въпрос за напрежение на алтернатора

Мнениеот dlug » Сря 18 авг 2010 13:14


Кое те притеснява по-точно? Че пада много или?
Аз си мисля че е нормално.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за напрежение на алтернатора

Мнениеот Alek » Сря 18 авг 2010 13:27


Точно това ме притеснява, има пад 1 волт...


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Въпрос за напрежение на алтернатора

Мнениеот L&R » Сря 18 авг 2010 13:31


Къде мериш, ако имаш и подгряване на антифриза за момент е възможен такъв пад, докато работи, но иначе ми се вижда доста.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за напрежение на алтернатора

Мнениеот Alek » Сря 18 авг 2010 14:25


Меря на клемите...мисля, че имам подгряване, но то на тези жеги едва ли се включва


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Въпрос за напрежение на алтернатора

Мнениеот L&R » Сря 18 авг 2010 14:45


и все пак замери след 15 мин работа на място как са напреженията при натоварване


Volkswangel
Мнения: 627
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: Въпрос за напрежение на алтернатора

Мнениеот Volkswangel » Сря 18 авг 2010 15:00


Освен всички тези консуматори, които е включил колегата има още един - зареждането на самия акумолатор.Ако е поизтощен, пада на напрежението може да бъде и по голям от 1V.Аз лично не бих се притеснил
от този пад и мисля, че е съвсем нормален.Проблем ще има само ако пада е толкова голям, че акумолатора спре да зарежда.
Бих направил следния тест:Паля двигателя, включвам всички възможни консуматори и карам минимум 15 минути,за да компенсирам изтощението на акумолатора от самото запалване.След това меря с мултицета при работещ двигател на празен ход и всички включени консуматори.Мисля, че пада ще е по-малък от 1V.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за напрежение на алтернатора

Мнениеот milmar » Сря 18 авг 2010 15:31


Volkswangel написа:... карам минимум 15 минути,за да компенсирам изтощението на акумолатора ...


При тези условия , ако държи 13V не е добре . Трябва да е от 13,6 V нагоре , и това е минимума . Добре е да е 13.8-14 V , това под товар . Без фарове и разни други - твърдо 14-14,5 V .

Измери напрежението под товар , но директно на генератора - сонда "-" на мултицета допираш добре на корпуса на генератора , а "+" на изходната клема на генератора - болта . Ако там си е добре - търси лоши контакти по кабелите до акумулатора , включително и връзките на масата - от двигатела към шаси и т.н. .

Пък и :търсачкаа , трябва ли всичко да се изпише наново ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта