Странен проблем при типтроник

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Странен проблем при типтроник

Мнениеот bulaki » Пон 09 авг 2010 19:02


Здравейте,от една седмица съм притежател на Пасат Б5,5 1,9 ТДИ,АВФ мотор с типтроник.Преди да я взема разбира се я закачих на ВАГ-КОМ.Излезе една грешка на скоростите,която беше изчистена и нямаше проблеми.
Направи ми впечатление обаче,че всички предавки светят,но колата си върви без никакви проблеми,сменя си всички скорости както на автоматичния режим така и на ръчен.Онзи ден докато пътувах на дълъг път забелязах,ча си свети D само и като превключих на ръчния режим си показваше на коя скорост съм.
Днес си викам,я така и така съм тръгнал за морето и минавам през Пловдив да се отбия в сервиза за скоростни кутии на "Карловско шосе".Казвам му на човека какъв е проблема и той :shock .Казва че не може да е вярно това,колата да показва че е в сервизен режим,а в същото време да си сменя предавките.Качи се помощника му на майстора щото не вярваше че сменя скоростите и той :shock .Казаха че проблема не е в механиката на кутията,а в електрониката и ме изпратиха в друг сервиз Fleksauto на "Кукленско шосе".Закачи я шефа на сервиза на ВАГ-КОМ и излезнаха грешки,че няма достаъчно напрежение на тока(на компютъра на кутията) за оправлението на кутията и нещо в турбината,но нея я изчисти и няма прблем.Интересното е ,че първта грешка след като се изчисти и колата работи не се появява,но след като изгасиш и запалиш на ново -хоп пак същата.Проверихме и за изгорял бушон,но такъв не намерихме.Човека каза,че най-вероятно е мокрен компютъра на скоростите,който се намира на пода на пасажера и ще трябва да се свали и да се види от къде е проблема,но каза че щом си върви колата не би трябвало да има проблеми,но такъв случай му се случва за втори път,но първия си чистел грешката,след като загасиш контакта.
Дайте моля ви някакъв съвет,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем.Ще бъда много благодарен!




Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Re: Странен проблем при типтроник

Мнениеот bulaki » Пон 23 авг 2010 18:57


Много странна работа,онзи ден реших да се поразтърся,къде може да има пробка за нивото на маслото в скоростите(така и не можах да намеря такава,че явно не е където е на V6).Мърдах някакви кабели зад мотора докато опипвах за пробката и се отказах да търся.Качих се,въртя ключа :shock ,гледам всичко си свети,както си трябва.Пробвах го няколко пъти да дам на контакт и след това да го върна и после обратното.Всичко си е както трябва.От около 15 пъти в който го пробвах един път ми светнаха всичките лампи и след рестариране се оправя.
Та започват да ми минават едни мисли,че може би да има хлабав кабел или букса по кутията.Ако някой знае,къде се намират въпросните букси или кабели да сподели,за да не се стряскам излишно,а всичко да се оправи без излишни разглобявания по скоростите и компютъра им.
А също някой ако знае,къде е пробката за нивото на маслото да свирка,ще ви бъда много благодарен


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Странен проблем при типтроник

Мнениеот niks76 » Пон 23 авг 2010 21:50


пробката е отдолу на картера
имаи на предвид 4е ако има проблем по мотора ,кутията "светва" .има две реленца при компа за мотора и навярно там ще излезе клю4а за палатката :idea:
V6 също нямат щека-кутиите са еднакви и разликата е само в конвертора :!:


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Re: Странен проблем при типтроник

Мнениеот bulaki » Пон 23 авг 2010 22:33


Ами проблеми по мотора няма никакви.Поне така показа диагностиката с ВАГ-КОМ.Всичко си е в норми според файла,та даже са пркалалено нормални и перфектни според колегата Theraven,няма никакви грешки.Той даже каза,че най-вероятно е чипосвана,за да са толкова перфектни данните.
Утре ще видя за въпросните релета,дали там няма да е този проблем.Те се намират под чистачките нали?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Странен проблем при типтроник

Мнениеот niks76 » Пон 23 авг 2010 23:14


там са ,но понякога ако няма комуникация между двата компа се полу4ават аномалии


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Re: Странен проблем при типтроник

Мнениеот bulaki » Чет 26 авг 2010 21:04


Така,отворих кутията на компютъра на мотора.Вътре видях едно реле,което седеше малко на една страна и го натиснах.Сега забелязвам следното нещо,като се напече много колата когато е на слънце,пак започват да светят всички скорости и като истине(когато я оставя в гаража или на сянка) се оправя и пак си светят както си му е реда.Много странна работа :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Странен проблем при типтроник

Мнениеот niks76 » Чет 26 авг 2010 22:56


е за това говорим де-някъде бяга комуникацията между разли4ните модули
успех с търсенето



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], MMM1 и 39 госта