пасат AFN въпроси за полуоски
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
пасат AFN въпроси за полуоски
Здравейте, вътрешното каре на пасат AFN разделя ли се от полуоската ми е едното питане? Другото е дали има разлика между двете полуоски? И последно дали едно почистване (измиване) и гресиране на вътрешно каре би имало положителен ефект за работата му?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: вътрешно каре с полуоска
По последното питане - при мен имаше положителен ефект. Беше ми скъсан маншона и започна да трака. Измих го добре, сложих нов маншон и още карам с него 

- naka_76
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: вътрешно каре с полуоска
иам разлика м/у полуоските. Разликата е около 30мм. , но не знам коя от двете.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: вътрешно каре с полуоска
naka_76 написа:иам разлика м/у полуоските. Разликата е около 30мм. , но не знам коя от двете.
30mm дължина или диаметър?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: вътрешно каре с полуоска
мисля,че няма разлика в диаметрите на шлиците откъм карето.Т.е. двете карета са еднакви.З дължината на полусоките,не мога да кажа.
За разделянето - да,разделя се.Като свалиш полуоската в нейния край има зегерка (пада се откъм скоростите,докато полуоската си е закачена на място).Махаш зегерката и изваждаш карето от полуоската.
Миеш добре с нафта,като най-добре е да разглобиш карето и да го измиеш,както е разглобено.Не е проблем после да се сглоби,но трябва добре да запомниш как точно е било,защото иначе ще ти се разкаже играта,да го налучкаш.Сачмите после се слагат една по една,това му е магията

За разделянето - да,разделя се.Като свалиш полуоската в нейния край има зегерка (пада се откъм скоростите,докато полуоската си е закачена на място).Махаш зегерката и изваждаш карето от полуоската.
Миеш добре с нафта,като най-добре е да разглобиш карето и да го измиеш,както е разглобено.Не е проблем после да се сглоби,но трябва добре да запомниш как точно е било,защото иначе ще ти се разкаже играта,да го налучкаш.Сачмите после се слагат една по една,това му е магията


- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: вътрешно каре с полуоска
Има капачка... ламарина която капсолова от вътрешната страна към скоростите.
- Ivajlo82
- Мнения: 106
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- Контакти:
Re: вътрешно каре с полуоска
Winner25 написа:По последното питане - при мен имаше положителен ефект. Беше ми скъсан маншона и започна да трака. Измих го добре, сложих нов маншон и още карам с него

- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: вътрешно каре с полуоска
valerius написа:Здравейте, вътрешното каре на пасат AFN разделя ли се от полуоската ми е едното питане? Другото е дали има разлика между двете полуоски? И последно дали едно почистване (измиване) и гресиране на вътрешно каре би имало положителен ефект за работата му?
Различни са по дължина двете полуоски. Почистването може да помогне ако си открил проблема навреме, ако караш така от известно време и сега искаш да минеш само с маншон може и да не стане.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта