пасат AFN въпроси за полуоски

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

пасат AFN въпроси за полуоски

Мнениеот valerius » Чет 04 ное 2010 20:30


Здравейте, вътрешното каре на пасат AFN разделя ли се от полуоската ми е едното питане? Другото е дали има разлика между двете полуоски? И последно дали едно почистване (измиване) и гресиране на вътрешно каре би имало положителен ефект за работата му?




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: вътрешно каре с полуоска

Мнениеот Winner25 » Чет 04 ное 2010 21:47


По последното питане - при мен имаше положителен ефект. Беше ми скъсан маншона и започна да трака. Измих го добре, сложих нов маншон и още карам с него :)


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: вътрешно каре с полуоска

Мнениеот naka_76 » Чет 04 ное 2010 21:52


иам разлика м/у полуоските. Разликата е около 30мм. , но не знам коя от двете.


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: вътрешно каре с полуоска

Мнениеот valerius » Пет 05 ное 2010 21:13


naka_76 написа:иам разлика м/у полуоските. Разликата е около 30мм. , но не знам коя от двете.


30mm дължина или диаметър?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: вътрешно каре с полуоска

Мнениеот zfa159 » Съб 06 ное 2010 16:58


мисля,че няма разлика в диаметрите на шлиците откъм карето.Т.е. двете карета са еднакви.З дължината на полусоките,не мога да кажа.
За разделянето - да,разделя се.Като свалиш полуоската в нейния край има зегерка (пада се откъм скоростите,докато полуоската си е закачена на място).Махаш зегерката и изваждаш карето от полуоската.
Миеш добре с нафта,като най-добре е да разглобиш карето и да го измиеш,както е разглобено.Не е проблем после да се сглоби,но трябва добре да запомниш как точно е било,защото иначе ще ти се разкаже играта,да го налучкаш.Сачмите после се слагат една по една,това му е магията ;)
:beer


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: вътрешно каре с полуоска

Мнениеот valerius » Съб 06 ное 2010 17:48


Има капачка... ламарина която капсолова от вътрешната страна към скоростите.


Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Re: вътрешно каре с полуоска

Мнениеот Ivajlo82 » Пон 08 ное 2010 15:21


Winner25 написа:По последното питане - при мен имаше положителен ефект. Беше ми скъсан маншона и започна да трака. Измих го добре, сложих нов маншон и още карам с него :)

:да: Карах го 2години, но напоследък се започна да чука. Та днес си купих Льобро за сто лева. Каретата са еднакви различни са само маншоните - дясната полуоска е по-дълга и с по-голямо напречно сечение от лявата.


Потребителски аватар
instantaccess
Мнения: 689
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: вътрешно каре с полуоска

Мнениеот instantaccess » Пон 08 ное 2010 16:46


valerius написа:Здравейте, вътрешното каре на пасат AFN разделя ли се от полуоската ми е едното питане? Другото е дали има разлика между двете полуоски? И последно дали едно почистване (измиване) и гресиране на вътрешно каре би имало положителен ефект за работата му?


Различни са по дължина двете полуоски. Почистването може да помогне ако си открил проблема навреме, ако караш така от известно време и сега искаш да минеш само с маншон може и да не стане.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта