Питане относно гарнитура на главата
Питане относно гарнитура на главата
Здравейте колеги! Колата е Пасат 95 година 1.6 АЕК. Преди 2 месеца ми смениха водната помпа и от тогава забелязвам, че ми се губи антифриза-първите 2-3 седмици на два пъти нивото падна доста под минимума. Отдадох го на не добре обезвъздушена система. За последния месец засякох,че нивото е паднало с 1см. Няма видими течове никъде-проверено от майстора и от мен самия. И ето го идва естествено съмнението за гарнитура на главата. Моля ви кажете ми как да проверя дали гарнитурата е заминала. Метода с близането на ауспуха е вече тестван-не е "сладък". Колата пали и върви абсолютно нормално, маслото не е пресечено, в разширителния съд няма балончета, парното е супер. Всепризнатият капацитет на квартала ми каза, че е невъзможно да се разбере, освен ако не се разцепи двигателя. Затова и се обръщам към вас. Все пак тук има много знаещи и много патили съфорумци. Благодаря ви предварително!
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Питане относно гарнитура на главата
Колега има едни урутки незнам как им е името или как ги наричат,но не е необходимо да отваряш двигателя за да разбереш дали гарнитурата е заминала!С нея тестват антифриза и показва дали имаш изгорели газове в антифриза. Като някакъв вид лакмус е и ако имаш газове следва обезглавяване!
Представлява съд във който се сипва специялна течност и се поставя в разширителният съд и ако е заминала гарнитурата течноста във съда се оцветява,не мога да ти кажа в какъв цвят,но това майстора си го знае!засега това е най добрия вариянт ако не си сигурен че е заминала гарнитурата!Поздрави 


- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане относно гарнитура на главата
С АГУ ли си колега? Има значение защото е възможно изпарителя да е причина за загубите, а и има допълнителни маркучи. Свещите как са на цвят?
Огледай отово добре за евентуални течове(преди да е достигната температура над 30-40 гр.), особенно около мястото на последната интервенция.
Иначе можеш да си купиш добавка за спиране на течове в охладителното система, за предпочитане е течната, не беше повече от 8-9 лв.(по цени преди около 3 г.).
Огледай отово добре за евентуални течове(преди да е достигната температура над 30-40 гр.), особенно около мястото на последната интервенция.
Иначе можеш да си купиш добавка за спиране на течове в охладителното система, за предпочитане е течната, не беше повече от 8-9 лв.(по цени преди около 3 г.).
Re: Питане относно гарнитура на главата
Да колега с АГУ съм, но видимо навсякъде е сухо около изпарителя. От един пластмасов тройник подлизваше преди но и той беше сменен с железен такъв. Надявам се все пак да се окаже някой трудно откриваем теч, защото нито системата ми надува, нито има някакви отклонения в работата на двигателя, свещите според майстора са много добре. Не ми се ще да слагам от тази добавка за запушване на течове-лоши отзиви съм чувал. Утре пак ще я карам на майстор пък дано открие нещо. Ще слага и от този лакмус в казанчето та да видим какво ще излезе.
Re: Питане относно гарнитура на главата
навсякъде е сухо около изпарителя
Огледай всички съединения(вкл.долу на помпата ),радиатор+капачката(задължително)за следи.
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Питане относно гарнитура на главата
на моя Б3 замалко на рзглобяван скоро сглобен двигател заради капачката за водата след смяна с нова за 7 лв. проблема почти изчезна сега си стои на мин. ако напълня на макс.за 2 дена спада до мин. и си стои там.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта