Моля, някой да помогне, къде се намира този температурен датчик при B5 1.8/125 к.с.? Всички тези признаци като вариаций на температурата ги показваше и при мен, но от два дни стрелката на температурата не мърда. Дали са зацапани (окислени) клемите или датчика е финиширал НЕ ЗНАМ........ Искам да го намеря и да го почистя, за да пробвам първо с по- лесния вариант.......и тогава евентуално... смяна.
Благодаря предварително!
Темп.датчик,може би?
- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: Темп.датчик,може би?
holi написа:Моля, някой да помогне, къде се намира този температурен датчик при B5 1.8/125 к.с.? Всички тези признаци като вариаций на температурата ги показваше и при мен, но от два дни стрелката на температурата не мърда. Дали са зацапани (окислени) клемите или датчика е финиширал НЕ ЗНАМ........ Искам да го намеря и да го почистя, за да пробвам първо с по- лесния вариант.......и тогава евентуално... смяна.
Благодаря предварително!
Има много изписано за това
намира се зад двигателя на една от тръбите(синичка букса).
някъде тук из форума имаше и снимки как точно се сменя. аз си го смених за 5 мин. само колата трябва да е изстинала да не се опариш

- holi
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Темп.датчик,може би?
Благодаря за отговора, намерих въпросния датчик (температурния), целият проблем беше в клемите, изчистих ги...............сега всичко е ок!
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Темп.датчик,може би?
Темата е старичка,но актуална за мен
Изчетох доста неща относно въпросният датчик...В повечето случай при колегите става аномалия със стрелката,показваща температурата...!При мен е друго обаче,има едно качване на оборотите за кратко време до към 1000 на свободна и при загряла кола.....рядко се случва,но е факт!Откри се грешка с VAG-а и смятам да сменя въпросната джаджа,разхвърлих веднага колата....
Не е пипан,оригиналния си е,черен на цвят!Та мисълта ми е-това е друг симптом на дефектирал датчик освен играене на стрелка,нали...?В единия случай проблема е в окислени контакти в буксата,а в другия (моя) полека лека занимаващ си датчик
Мнения...? 
П.С. Аз така или иначе ще питам в магазина ,но все пак.....дали продават отделно гарнитури за двигателя...?Конкретно тази,която е на колектора,захващаш ЕГР към блока на двигателя...?Оттам е имало леко изпускане,старата видимо нищо им няма...освен ще постегна после повечко и така...
Поувлякох се днес,навсякъде части из гаража,даже се позамислих и за едно бързо среднощно почистване на турбото.....ама се отказах,че огладнях на вълк 

Изчетох доста неща относно въпросният датчик...В повечето случай при колегите става аномалия със стрелката,показваща температурата...!При мен е друго обаче,има едно качване на оборотите за кратко време до към 1000 на свободна и при загряла кола.....рядко се случва,но е факт!Откри се грешка с VAG-а и смятам да сменя въпросната джаджа,разхвърлих веднага колата....



П.С. Аз така или иначе ще питам в магазина ,но все пак.....дали продават отделно гарнитури за двигателя...?Конкретно тази,която е на колектора,захващаш ЕГР към блока на двигателя...?Оттам е имало леко изпускане,старата видимо нищо им няма...освен ще постегна после повечко и така...


-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Темп.датчик,може би?
RadoShopa написа:Темата е старичка,но актуална за мен![]()
Изчетох доста неща относно въпросният датчик...В повечето случай при колегите става аномалия със стрелката,показваща температурата...!При мен е друго обаче,има едно качване на оборотите за кратко време до към 1000 на свободна и при загряла кола.....рядко се случва,но е факт!Откри се грешка с VAG-а и смятам да сменя въпросната джаджа,разхвърлих веднага колата....Не е пипан,оригиналния си е,черен на цвят!Та мисълта ми е-това е друг симптом на дефектирал датчик освен играене на стрелка,нали...?В единия случай проблема е в окислени контакти в буксата,а в другия (моя) полека лека занимаващ си датчик
Мнения...?
П.С. Аз така или иначе ще питам в магазина ,но все пак.....дали продават отделно гарнитури за двигателя...?Конкретно тази,която е на колектора,захващаш ЕГР към блока на двигателя...?Оттам е имало леко изпускане,старата видимо нищо им няма...освен ще постегна после повечко и така...Поувлякох се днес,навсякъде части из гаража,даже се позамислих и за едно бързо среднощно почистване на турбото.....ама се отказах,че огладнях на вълк
Датчика е с два сензора-единия за стрелката ,другия за компа-затова са 4 клеми на датчика.
пп.при мен баше същия случай като при теб-купуваш нов и готово.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Темп.датчик,може би?
gancho написа:RadoShopa написа:Темата е старичка,но актуална за мен![]()
Изчетох доста неща относно въпросният датчик...В повечето случай при колегите става аномалия със стрелката,показваща температурата...!При мен е друго обаче,има едно качване на оборотите за кратко време до към 1000 на свободна и при загряла кола.....рядко се случва,но е факт!Откри се грешка с VAG-а и смятам да сменя въпросната джаджа,разхвърлих веднага колата....Не е пипан,оригиналния си е,черен на цвят!Та мисълта ми е-това е друг симптом на дефектирал датчик освен играене на стрелка,нали...?В единия случай проблема е в окислени контакти в буксата,а в другия (моя) полека лека занимаващ си датчик
Мнения...?
П.С. Аз така или иначе ще питам в магазина ,но все пак.....дали продават отделно гарнитури за двигателя...?Конкретно тази,която е на колектора,захващаш ЕГР към блока на двигателя...?Оттам е имало леко изпускане,старата видимо нищо им няма...освен ще постегна после повечко и така...Поувлякох се днес,навсякъде части из гаража,даже се позамислих и за едно бързо среднощно почистване на турбото.....ама се отказах,че огладнях на вълк
Датчика е с два сензора-единия за стрелката ,другия за компа-затова са 4 клеми на датчика.
пп.при мен баше същия случай като при теб-купуваш нов и готово.
Да....вече събрах пластмаси и железа



- vladobg78
- Мнения: 409
- Регистриран на: Пон 19 окт 2009 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Темп.датчик,може би?
И аз го сменях него - 50 лв. уж оригинален немски
Нормално е понякота температурата да пада под 90С, например когато двигателя не е под тяга при спускане на пътя. По-скоро не трябва да минава над 90С.


Нормално е понякота температурата да пада под 90С, например когато двигателя не е под тяга при спускане на пътя. По-скоро не трябва да минава над 90С.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Темп.датчик,може би?
vladobg78 написа:И аз го сменях него - 50 лв. уж оригинален немски![]()
![]()
Нормално е понякота температурата да пада под 90С, например когато двигателя не е под тяга при спускане на пътя. По-скоро не трябва да минава над 90С.
Ми моя е същия,зелен корпус-48 лв.! Made in Germany (уж) от Авто+...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта