VW passat b3 гасне

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

VW passat b3 гасне

Мнениеот basketwarrior » Вто 12 юли 2011 19:39


Здравейте колеги.
Минавам направо на въпроса.Автомобила се е сбъркал.Падат оборотите, колата не ги поддържа.И след като паднат оборотите угасва.Понякога ги държи на около 500 оборота (което сами разбирате че не е нормално...при нужните 900 оборота).Ходих при един приятел майстор и той погледна набързо и каза да сменя датчика за ниските обороти.Даде ми един нов.Смених си го аз пред дома и после паля с надежда че това е решението.И още преди да погледна оборотомера ми се искаше да си тресна главата във волана.Оборотите пак бяха ниски и колата пак гасне.Ако някой знае какво може да е , моля го да сподели.Ако имате други въпроси питайте 8)




Потребителски аватар
volodya iliev
Мнения: 367
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: APT 2000 4MOTION
Местоположение: Дупница

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот volodya iliev » Вто 12 юли 2011 21:35


Здравей колега хубаво би било да дадеш малко по подробна информация за автомобила си като година на производство и двигател номера на двигателя това са ти първите два или три символа от самият номер на двигателя погледни си големият талон там ти е написан номера на двигателя.Само на бензин ли е колата или има и газ и ако има газ и на двете горива ли гасне и не ти подаржа нужните обороти на празен ход.


Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот basketwarrior » Вто 12 юли 2011 22:27


двигателя е PF а за газова уредба не съм и мислил...годината е 1990 ноември...двигателя е 1.8 пълна инжекция.Оборудван с всякаква електроника.Има и компютър(оригинално).Казвам всичко защото не знам какво трябва, колега. :D


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот rudoni » Вто 12 юли 2011 22:30


иди в с.Герман и потърси сервиз "Никси" !


Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот basketwarrior » Вто 12 юли 2011 22:43


аз сервиз ще си намеря...на мен ми трябва някаква идея какво е...че тия дни заминавам за море...Иначе мога да я похваля тази кола на всички.От 8 години е в моето семейство.За това време като изключим редовните неща сме сменили по колата само съединител на 330 000 километра (можеше и още но не е хубаво да се рискува) сменили сме датчик на термостата и датчик на делкото. Всичко друго са консумативи ;) Уникален автомобил.Макар че сега ми предстои покупка на B5 1.8Т искам тази да си я пазя.Нали знаете как човек в един момент се влюбва някоя кола и не иска да я сменя.Пък и разхода 6 на 100 със 150 равномерно поддържани си е добре.И при вклюен автопилот не се вдига много разхода.Само климатик няма. Но все пак искам да е здрава.Поради тази любов към колата ви моля за съдействие :D :beer


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот vit_autosofia » Сря 13 юли 2011 4:51


колега ако 100 човека ти кажат различни причини?
Виртуално такива проблеми не се разрешават на догадки.
А и колеги с екстрасенски възможности мисля,че няма или поне аз незнам от както съм в този форум.
Мога да помогна,но WI-FI мултицет още нямам за да направя измерване и установя причината за проблема.
Успех :да:
П.П.Стъпков мотор


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот radotom » Сря 13 юли 2011 7:20


И от мен един 'п.п. стъпков мотор', макар, че и клеасали клеми или заминаващ си температурен датчик също да са много вероятни :roll:
Хмм.. и още едно п.п. - сигурен ли си, че като отпуснеш педала на газта дросела натиска (и сработва!) датчика за затворена клапа, дето си го сменил?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот pe6kata » Сря 13 юли 2011 8:09


много ми е интересно да разбера какъв тоя датчик, дето мери специално ниски обороти, както и датчика на термостата :lol:

закарай си колата някъде да ти я прегледат

ако само гасне на празен ход, не държи обороти, си мисля че не е нещо дето да те остави на пътя и може да се кара.

аз пък залагам на това, че колата смуче въздух от някъде :)


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот genov1 » Сря 13 юли 2011 8:34


И аз съм на мнение че ти дърпа въздух от някъде, пръсни със спрей ако имаш да провериш, това поне е лесно пък после проверявай датчици


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот radotom » Сря 13 юли 2011 8:38


pe6kata написа:много ми е интересно да разбера какъв тоя датчик, дето мери специално ниски обороти,...

Пешка, PB/PF нямат потенциометричен датчик на дросел-клапата, а 2 микроключета - "пълно натоварване" и "празен ход".
Когато отпуснеш педала на газта се задейства ключето за празния ход.
Същото го имат и моно-инжекционите, но там е дублиран хода на дросела с ТПС от потенциометричен тип. Тук такъв тотално липсва.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот pe6kata » Сря 13 юли 2011 9:43


много инжеккционни системи- и на моно, и на механични и на електричеки (да ги наречем така, макар че не е технически издържано... :lol: ), имат ключета за крайни положения на дроселовата клапа!
Някои имат и двете ключета- за затворен дросел и за напълно отворен дросел. Други имат само едно, само за затворен дросел...

Ако това просто ключе успее да ти измери оборотите(при това ниските обороти :screwy )... :horror: че ти може да имаш затворен дросел и при 4-5000 оборота...

Същото е и с датчика за термостата- датчик на термостата(!!!), нещо аджеба...

Това беше закачка с колегата че за него всичко е датчици- не прави разлика м/у датчици(сензори), ключета, клапани(какъвто е термостата в случая) и т.н.
майната му...


Потребителски аватар
basketwarrior
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
Автомобил: Passat B5 variant
Двигател: 1.8T APU
Местоположение: София,Люлин

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот basketwarrior » Сря 13 юли 2011 13:28


абе ясно е че ще ходя така на море (и според мен мога да си карам така)...и хората покрай мен предположиха стъпково моторче... благодаря на всички... ще я оправя като се върна...а след месец, месец и половина живот и здраве ще се похваля с нова играчка ;) И знаете ли кое ще оценя ако ми дадете място от където да се разчета малко повече за PF моторите...че да не гледам като тъпак като ми обясняват нещо :beer


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: VW passat b3 гасне

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 13 юли 2011 15:54


Абе стъпково моторче, ама не е, сменил съм една кофа с такива моторчета. Свалям го от загрял работещ идеално двигател държащ 900 оборота, слагам го на моя курник и ..... почва една игра на оборотите, да не ти е у памет :banghead: С увеличаване на дебита или каквото там се вика от болтчето за въздух при дросела почти никакво подобрение. Оказа се че тегли въздух от маркуча дето сервото взима вакум от двигателя /маркуч е при мен, защото се палих и тръбичката която е оригинално там се стопи/, смених тоя маркуч оборотите, пак играят, но вече се появи свирене от двете маркучета които са след стъпковия мотор закачени към главата на колектора. Смених и тях, подадох малко въздух от болтчето на дросела и сега оборотите се клатят докато е студена колата, но тръгне ли над 50 градуса няма проблем. Или дърпа още въздух отнякъде или още центровка му трябва маке му и трън :banghead:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта