Минавам направо на въпроса.Автомобила се е сбъркал.Падат оборотите, колата не ги поддържа.И след като паднат оборотите угасва.Понякога ги държи на около 500 оборота (което сами разбирате че не е нормално...при нужните 900 оборота).Ходих при един приятел майстор и той погледна набързо и каза да сменя датчика за ниските обороти.Даде ми един нов.Смених си го аз пред дома и после паля с надежда че това е решението.И още преди да погледна оборотомера ми се искаше да си тресна главата във волана.Оборотите пак бяха ниски и колата пак гасне.Ако някой знае какво може да е , моля го да сподели.Ако имате други въпроси питайте
VW passat b3 гасне
- basketwarrior
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
- Автомобил: Passat B5 variant
- Двигател: 1.8T APU
- Местоположение: София,Люлин
VW passat b3 гасне
Здравейте колеги.
Минавам направо на въпроса.Автомобила се е сбъркал.Падат оборотите, колата не ги поддържа.И след като паднат оборотите угасва.Понякога ги държи на около 500 оборота (което сами разбирате че не е нормално...при нужните 900 оборота).Ходих при един приятел майстор и той погледна набързо и каза да сменя датчика за ниските обороти.Даде ми един нов.Смених си го аз пред дома и после паля с надежда че това е решението.И още преди да погледна оборотомера ми се искаше да си тресна главата във волана.Оборотите пак бяха ниски и колата пак гасне.Ако някой знае какво може да е , моля го да сподели.Ако имате други въпроси питайте
Минавам направо на въпроса.Автомобила се е сбъркал.Падат оборотите, колата не ги поддържа.И след като паднат оборотите угасва.Понякога ги държи на около 500 оборота (което сами разбирате че не е нормално...при нужните 900 оборота).Ходих при един приятел майстор и той погледна набързо и каза да сменя датчика за ниските обороти.Даде ми един нов.Смених си го аз пред дома и после паля с надежда че това е решението.И още преди да погледна оборотомера ми се искаше да си тресна главата във волана.Оборотите пак бяха ниски и колата пак гасне.Ако някой знае какво може да е , моля го да сподели.Ако имате други въпроси питайте
- volodya iliev
- Мнения: 370
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5 Tiguan MK2
- Двигател: APT 2000 4MOTION DFGA 2017 4MOTIO
- Местоположение: Дупница
Re: VW passat b3 гасне
Здравей колега хубаво би било да дадеш малко по подробна информация за автомобила си като година на производство и двигател номера на двигателя това са ти първите два или три символа от самият номер на двигателя погледни си големият талон там ти е написан номера на двигателя.Само на бензин ли е колата или има и газ и ако има газ и на двете горива ли гасне и не ти подаржа нужните обороти на празен ход.
- basketwarrior
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
- Автомобил: Passat B5 variant
- Двигател: 1.8T APU
- Местоположение: София,Люлин
Re: VW passat b3 гасне
двигателя е PF а за газова уредба не съм и мислил...годината е 1990 ноември...двигателя е 1.8 пълна инжекция.Оборудван с всякаква електроника.Има и компютър(оригинално).Казвам всичко защото не знам какво трябва, колега. 
- basketwarrior
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
- Автомобил: Passat B5 variant
- Двигател: 1.8T APU
- Местоположение: София,Люлин
Re: VW passat b3 гасне
аз сервиз ще си намеря...на мен ми трябва някаква идея какво е...че тия дни заминавам за море...Иначе мога да я похваля тази кола на всички.От 8 години е в моето семейство.За това време като изключим редовните неща сме сменили по колата само съединител на 330 000 километра (можеше и още но не е хубаво да се рискува) сменили сме датчик на термостата и датчик на делкото. Всичко друго са консумативи
Уникален автомобил.Макар че сега ми предстои покупка на B5 1.8Т искам тази да си я пазя.Нали знаете как човек в един момент се влюбва някоя кола и не иска да я сменя.Пък и разхода 6 на 100 със 150 равномерно поддържани си е добре.И при вклюен автопилот не се вдига много разхода.Само климатик няма. Но все пак искам да е здрава.Поради тази любов към колата ви моля за съдействие


- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: VW passat b3 гасне
колега ако 100 човека ти кажат различни причини?
Виртуално такива проблеми не се разрешават на догадки.
А и колеги с екстрасенски възможности мисля,че няма или поне аз незнам от както съм в този форум.
Мога да помогна,но WI-FI мултицет още нямам за да направя измерване и установя причината за проблема.
Успех
П.П.Стъпков мотор
Виртуално такива проблеми не се разрешават на догадки.
А и колеги с екстрасенски възможности мисля,че няма или поне аз незнам от както съм в този форум.
Мога да помогна,но WI-FI мултицет още нямам за да направя измерване и установя причината за проблема.
Успех
П.П.Стъпков мотор
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VW passat b3 гасне
И от мен един 'п.п. стъпков мотор', макар, че и клеасали клеми или заминаващ си температурен датчик също да са много вероятни
Хмм.. и още едно п.п. - сигурен ли си, че като отпуснеш педала на газта дросела натиска (и сработва!) датчика за затворена клапа, дето си го сменил?
Хмм.. и още едно п.п. - сигурен ли си, че като отпуснеш педала на газта дросела натиска (и сработва!) датчика за затворена клапа, дето си го сменил?
- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VW passat b3 гасне
много ми е интересно да разбера какъв тоя датчик, дето мери специално ниски обороти, както и датчика на термостата
закарай си колата някъде да ти я прегледат
ако само гасне на празен ход, не държи обороти, си мисля че не е нещо дето да те остави на пътя и може да се кара.
аз пък залагам на това, че колата смуче въздух от някъде
закарай си колата някъде да ти я прегледат
ако само гасне на празен ход, не държи обороти, си мисля че не е нещо дето да те остави на пътя и може да се кара.
аз пък залагам на това, че колата смуче въздух от някъде
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: VW passat b3 гасне
И аз съм на мнение че ти дърпа въздух от някъде, пръсни със спрей ако имаш да провериш, това поне е лесно пък после проверявай датчици
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VW passat b3 гасне
pe6kata написа:много ми е интересно да разбера какъв тоя датчик, дето мери специално ниски обороти,...
Пешка, PB/PF нямат потенциометричен датчик на дросел-клапата, а 2 микроключета - "пълно натоварване" и "празен ход".
Когато отпуснеш педала на газта се задейства ключето за празния ход.
Същото го имат и моно-инжекционите, но там е дублиран хода на дросела с ТПС от потенциометричен тип. Тук такъв тотално липсва.
- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VW passat b3 гасне
много инжеккционни системи- и на моно, и на механични и на електричеки (да ги наречем така, макар че не е технически издържано...
), имат ключета за крайни положения на дроселовата клапа!
Някои имат и двете ключета- за затворен дросел и за напълно отворен дросел. Други имат само едно, само за затворен дросел...
Ако това просто ключе успее да ти измери оборотите(при това ниските обороти
)...
че ти може да имаш затворен дросел и при 4-5000 оборота...
Същото е и с датчика за термостата- датчик на термостата(!!!), нещо аджеба...
Това беше закачка с колегата че за него всичко е датчици- не прави разлика м/у датчици(сензори), ключета, клапани(какъвто е термостата в случая) и т.н.
майната му...
Някои имат и двете ключета- за затворен дросел и за напълно отворен дросел. Други имат само едно, само за затворен дросел...
Ако това просто ключе успее да ти измери оборотите(при това ниските обороти
)...
че ти може да имаш затворен дросел и при 4-5000 оборота...Същото е и с датчика за термостата- датчик на термостата(!!!), нещо аджеба...
Това беше закачка с колегата че за него всичко е датчици- не прави разлика м/у датчици(сензори), ключета, клапани(какъвто е термостата в случая) и т.н.
майната му...
- basketwarrior
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
- Автомобил: Passat B5 variant
- Двигател: 1.8T APU
- Местоположение: София,Люлин
Re: VW passat b3 гасне
абе ясно е че ще ходя така на море (и според мен мога да си карам така)...и хората покрай мен предположиха стъпково моторче... благодаря на всички... ще я оправя като се върна...а след месец, месец и половина живот и здраве ще се похваля с нова играчка
И знаете ли кое ще оценя ако ми дадете място от където да се разчета малко повече за PF моторите...че да не гледам като тъпак като ми обясняват нещо 

- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12172
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW passat b3 гасне
Абе стъпково моторче, ама не е, сменил съм една кофа с такива моторчета. Свалям го от загрял работещ идеално двигател държащ 900 оборота, слагам го на моя курник и ..... почва една игра на оборотите, да не ти е у памет
С увеличаване на дебита или каквото там се вика от болтчето за въздух при дросела почти никакво подобрение. Оказа се че тегли въздух от маркуча дето сервото взима вакум от двигателя /маркуч е при мен, защото се палих и тръбичката която е оригинално там се стопи/, смених тоя маркуч оборотите, пак играят, но вече се появи свирене от двете маркучета които са след стъпковия мотор закачени към главата на колектора. Смених и тях, подадох малко въздух от болтчето на дросела и сега оборотите се клатят докато е студена колата, но тръгне ли над 50 градуса няма проблем. Или дърпа още въздух отнякъде или още центровка му трябва маке му и трън 
С увеличаване на дебита или каквото там се вика от болтчето за въздух при дросела почти никакво подобрение. Оказа се че тегли въздух от маркуча дето сервото взима вакум от двигателя /маркуч е при мен, защото се палих и тръбичката която е оригинално там се стопи/, смених тоя маркуч оборотите, пак играят, но вече се появи свирене от двете маркучета които са след стъпковия мотор закачени към главата на колектора. Смених и тях, подадох малко въздух от болтчето на дросела и сега оборотите се клатят докато е студена колата, но тръгне ли над 50 градуса няма проблем. Или дърпа още въздух отнякъде или още центровка му трябва маке му и трън 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта