Въпрос за вакуум Б3 моно

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
am_gyl
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Въпрос за вакуум Б3 моно

Мнениеот am_gyl » Нед 29 яну 2012 14:45


Търсих във форума нещо за вакуумите по двигателя ама нищо конкретно не намерих.Интересува ме по точно този вакуум


нямам маркуче към него но когато двигателя работи смуче въздух , а като го запуша с пръст оборотите падат с около 200 об.Като изгася колата и се пробвам да я запаля ако е запушен отвора -няма палене като пусна -пали.И не знам дали е от него но в последно време започна да пали ддоста трудно колата поне 5 сек върти и с напомпване аха аха ще скъса стартера и пали, а беше чакмак . А когато запаля, изгася и веднага запаля пали от раз ,мине ли 1 мин. пак със зор.
Интересува ме къде отива този вакуум защото нямам свободно маркуче или е паднало не знам!
Прикачени файлове
Picture 021.jpg
Picture 022.jpg




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за вакуум Б3 моно

Мнениеот zfa159 » Нед 29 яну 2012 15:54


Така,кажи сега дали имаш климатик (вдиях,че нямаш климатроник,ама за климатик не мога да съм сигурен от тези две снимки).По принцип от там се взима вакуум за вакуумните клапи при климатик и климатроник. Общо взето ако нямаш климатик или климатроник,там също трябва да има тапичка,както е на долния отвор.
Останалите неща,на които може да им трябва вакуум,си го взимат директно от моното (клапата за топъл/студен въздух и вакуумния аванс на делкото,ако мотора е RP).


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Въпрос за вакуум Б3 моно

Мнениеот Stenly » Нед 29 яну 2012 15:54


Оригинално има тапички там ... иначе се ползват за разходомер , клапа за климатик и такива ми ти ..които се задействат с вакуум.
Стефане делкото на РП от другаде зима вакуум ;)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за вакуум Б3 моно

Мнениеот zfa159 » Нед 29 яну 2012 15:58


Да де,аз нали това написах :) Вакуума за делкото на RP-то си тръгва от моното,минава през един ел. клапан и тогава си заминава към делкото,не се взима от посоченото на снимката място :)
А за разходомера - изпуснах го като вариант,защото си нямам mhihi


Потребителски аватар
am_gyl
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Въпрос за вакуум Б3 моно

Мнениеот am_gyl » Нед 29 яну 2012 17:49


Явно съм изпуснал малко инфо, та мотора е 1,8 RP карам предимно на газ само паля на бензин, имам климатроник но не е оригинален явно е слаган допълнително ДИАВИА е.Нямам разходомер.А и няамам спомен преди дали е имало маркучета от това място/поначало като върви колата не бъзикам и не отварям капак само за консумативи :wink: / но сега като взе да губи обороти особено студена ги няма никакви /оправям ги с педала на газта/ се поогледах ,а и си смуче здраво от там и влияе на работата на мотора . Вие какво ще ме посъветвате, не трябва да се запуши защото не мога да я запаля къде да го натикам тоя вакуум????


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за вакуум Б3 моно

Мнениеот stefan4o » Нед 29 яну 2012 18:00


Според мен тоя вакуум не трябва така да си седи без тапа (на втория щуцер се вижда).
Просто той си смуче въздух оттам и респ. бърка качеството на сместа. А защо не може да запали като е запушен не виждам някаква логика, честно казано... :screwy
Ето нещо интересно, което изрових току-що, дори и на схемата го дават с една тапа :banghead: Явно си е така, може би :shock
Прикачени файлове
Clipboard01.jpg


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за вакуум Б3 моно

Мнениеот zfa159 » Нед 29 яну 2012 18:56


Ами дават му само една тапа,защото по принцип на второто се предполага,че трябва да има маркуч :) Принципно ако колата няма нужда да има маркуч (няма оригинален климатроник или разходомер),тогава и там трябва да си има тапа,защото иначе смуче въздух и става мазало.
А щом не пали,като е затапено,значи има и друг проблем.
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 38 госта