Търсих във форума нещо за вакуумите по двигателя ама нищо конкретно не намерих.Интересува ме по точно този вакуум
нямам маркуче към него но когато двигателя работи смуче въздух , а като го запуша с пръст оборотите падат с около 200 об.Като изгася колата и се пробвам да я запаля ако е запушен отвора -няма палене като пусна -пали.И не знам дали е от него но в последно време започна да пали ддоста трудно колата поне 5 сек върти и с напомпване аха аха ще скъса стартера и пали, а беше чакмак . А когато запаля, изгася и веднага запаля пали от раз ,мине ли 1 мин. пак със зор.
Интересува ме къде отива този вакуум защото нямам свободно маркуче или е паднало не знам!
Въпрос за вакуум Б3 моно
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за вакуум Б3 моно
Така,кажи сега дали имаш климатик (вдиях,че нямаш климатроник,ама за климатик не мога да съм сигурен от тези две снимки).По принцип от там се взима вакуум за вакуумните клапи при климатик и климатроник. Общо взето ако нямаш климатик или климатроник,там също трябва да има тапичка,както е на долния отвор.
Останалите неща,на които може да им трябва вакуум,си го взимат директно от моното (клапата за топъл/студен въздух и вакуумния аванс на делкото,ако мотора е RP).
Останалите неща,на които може да им трябва вакуум,си го взимат директно от моното (клапата за топъл/студен въздух и вакуумния аванс на делкото,ако мотора е RP).
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Въпрос за вакуум Б3 моно
Оригинално има тапички там ... иначе се ползват за разходомер , клапа за климатик и такива ми ти ..които се задействат с вакуум.
Стефане делкото на РП от другаде зима вакуум
Стефане делкото на РП от другаде зима вакуум

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за вакуум Б3 моно
Да де,аз нали това написах
Вакуума за делкото на RP-то си тръгва от моното,минава през един ел. клапан и тогава си заминава към делкото,не се взима от посоченото на снимката място 
А за разходомера - изпуснах го като вариант,защото си нямам


А за разходомера - изпуснах го като вариант,защото си нямам

Re: Въпрос за вакуум Б3 моно
Явно съм изпуснал малко инфо, та мотора е 1,8 RP карам предимно на газ само паля на бензин, имам климатроник но не е оригинален явно е слаган допълнително ДИАВИА е.Нямам разходомер.А и няамам спомен преди дали е имало маркучета от това място/поначало като върви колата не бъзикам и не отварям капак само за консумативи
/ но сега като взе да губи обороти особено студена ги няма никакви /оправям ги с педала на газта/ се поогледах ,а и си смуче здраво от там и влияе на работата на мотора . Вие какво ще ме посъветвате, не трябва да се запуши защото не мога да я запаля къде да го натикам тоя вакуум????

- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за вакуум Б3 моно
Според мен тоя вакуум не трябва така да си седи без тапа (на втория щуцер се вижда).
Просто той си смуче въздух оттам и респ. бърка качеството на сместа. А защо не може да запали като е запушен не виждам някаква логика, честно казано...
Ето нещо интересно, което изрових току-що, дори и на схемата го дават с една тапа
Явно си е така, може би 
Просто той си смуче въздух оттам и респ. бърка качеството на сместа. А защо не може да запали като е запушен не виждам някаква логика, честно казано...

Ето нещо интересно, което изрових току-що, дори и на схемата го дават с една тапа


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за вакуум Б3 моно
Ами дават му само една тапа,защото по принцип на второто се предполага,че трябва да има маркуч
Принципно ако колата няма нужда да има маркуч (няма оригинален климатроник или разходомер),тогава и там трябва да си има тапа,защото иначе смуче въздух и става мазало.
А щом не пали,като е затапено,значи има и друг проблем.


А щом не пали,като е затапено,значи има и друг проблем.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Afn1.9 и 43 госта