Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Техническа и сервизна информация за Passat
axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот axeon » Пет 13 апр 2012 12:39


Аз също съм с две ръце за комби с климатик но да е сдизеловия 1,9 тди 90 кончета поне за градско каране дава супер икономия .Моя е 1,8 бенз газ ама нещо не ме кефи няма сваляне под 13 газ в градски условия при това лятото




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот stefan4o » Пет 13 апр 2012 13:41


axeon написа:Аз също съм с две ръце за комби с климатик но да е сдизеловия 1,9 тди 90 кончета поне за градско каране дава супер икономия .Моя е 1,8 бенз газ ама нещо не ме кефи няма сваляне под 13 газ в градски условия при това лятото

Супер икономия, но на литри, а не на пари mhihi
Сметни колко литра нафта можеш да сипеш за цената на 13 литра газ и тогава да говорим за икономия 8) Нещата са малко на кантар, като съм на мнение, че дори са леко в полза на колата с АГУ. Аз лично за такава стара кола бих посъветвал - тая, която е в най-добро състояние, с най-много екстри и най-прилична цена.


Потребителски аватар
Layman
Мнения: 148
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търново

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот Layman » Пет 13 апр 2012 15:13


Бих предпочел комби, но съм твърдо против екстрите за толкова стара кола, освен серво.


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот brad4edat » Пет 13 апр 2012 15:21


Layman написа:Бих предпочел комби, но съм твърдо против екстрите за толкова стара кола, освен серво.


За съжаление колегата е прав за екстрите при 20 годишни коли :?
Всичко почва да издиша, електроники, механики, кабели, абе едно оправиш две изпрегнат:(
Хубаво е да има екстри колата, но колкото е по-стара толкова повече главоболия и пари отиват накино с тия екстри.

Взимай някое читаво комби но с климатик или климатроник, всичко друго като екстри не е особенно необходимо. Просто за жегите през лятото си е необходимо и малко прохлада за да се шофира нормално.
Както казаха колегите търси си комбито, което е най-запазено и те устройва като цена, не се хвърляй на излишни непотреби екстри, колата е стара и ще имаш главоболия с тях :012:


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот spoocky » Пон 16 апр 2012 10:40


brad4edat написа:
Layman написа:Бих предпочел комби, но съм твърдо против екстрите за толкова стара кола, освен серво.


За съжаление колегата е прав за екстрите при 20 годишни коли :?
Всичко почва да издиша, електроники, механики, кабели, абе едно оправиш две изпрегнат:(
Хубаво е да има екстри колата, но колкото е по-стара толкова повече главоболия и пари отиват накино с тия екстри.

Взимай някое читаво комби но с климатик или климатроник, всичко друго като екстри не е особенно необходимо. Просто за жегите през лятото си е необходимо и малко прохлада за да се шофира нормално.
Както казаха колегите търси си комбито, което е най-запазено и те устройва като цена, не се хвърляй на излишни непотреби екстри, колата е стара и ще имаш главоболия с тях :012:


Напълно подкрепям и двамата колеги! Аз съм с В4 1.8 моно , 90 кс. СЕДАН , без климатик , а на тъста преди 3 месеца му взехме В3 1.8 моно , 90 кс. КОМБИ с климатик..и в момента климатика го няма вече :D Сдаде багажа, много пари за ремонти и хайде навън... Друго на моята В4- съм с ЕЛ стъкла... Едното е без моторче, защото сдаде багажа , а другото си се сваля и си се вдига когато си иска!!! На тъста подобен проблем със стъклта, само че при него моторчето го има и прищраква, но стъклото не отлепя! Даже обмислям вариант и ръчки да си слагам... Иначе като коли :bowdown ЖЕЛЕЗО са... Еднакви са на дължина, При В4 разхода е 11 градско, 7 извън, а при В3- 13 градско , 8 извън ...
С две думи: По-малко ЕЛ повече спокойствие...

>>>Дори да излезе проблем по колата... цените са като марката
:012: VOLКSWAGEN - НАРОДНИ :012:


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот vpetrovbg » Пон 23 апр 2012 21:22


spoocky написа:
brad4edat написа:
Layman написа:Бих предпочел комби, но съм твърдо против екстрите за толкова стара кола, освен серво.


За съжаление колегата е прав за екстрите при 20 годишни коли :?
Всичко почва да издиша, електроники, механики, кабели, абе едно оправиш две изпрегнат:(
Хубаво е да има екстри колата, но колкото е по-стара толкова повече главоболия и пари отиват накино с тия екстри.

Взимай някое читаво комби но с климатик или климатроник, всичко друго като екстри не е особенно необходимо. Просто за жегите през лятото си е необходимо и малко прохлада за да се шофира нормално.
Както казаха колегите търси си комбито, което е най-запазено и те устройва като цена, не се хвърляй на излишни непотреби екстри, колата е стара и ще имаш главоболия с тях :012:


Напълно подкрепям и двамата колеги! Аз съм с В4 1.8 моно , 90 кс. СЕДАН , без климатик , а на тъста преди 3 месеца му взехме В3 1.8 моно , 90 кс. КОМБИ с климатик..и в момента климатика го няма вече :D Сдаде багажа, много пари за ремонти и хайде навън... Друго на моята В4- съм с ЕЛ стъкла... Едното е без моторче, защото сдаде багажа , а другото си се сваля и си се вдига когато си иска!!! На тъста подобен проблем със стъклта, само че при него моторчето го има и прищраква, но стъклото не отлепя! Даже обмислям вариант и ръчки да си слагам... Иначе като коли :bowdown ЖЕЛЕЗО са... Еднакви са на дължина, При В4 разхода е 11 градско, 7 извън, а при В3- 13 градско , 8 извън ...
С две думи: По-малко ЕЛ повече спокойствие...

>>>Дори да излезе проблем по колата... цените са като марката
:012: VOLКSWAGEN - НАРОДНИ :012:

Е колеги то стана приказката: и лисицата, като не може да стигне гроздето и казва, че е кисело. За екстрите не сте прави! :deal Като се прави своевременно профилактика на климатика и няма да имате проблеми и в топлото няма да карате с изплезени езици и да се потите като ... А пък ел.стъклата си е ненужна екстра за мен, затова и гледах колата да няма, ама друго си е да имаш ел.огледала с работещ подгрев :D и хидравлика пък и ABS. То по тази логика не сменяйте маслото и да видим, какво ще стане...


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот Iezekil » Пон 23 апр 2012 21:56


сервото не е екстра,даже май е по-лесно да намериш хидравлична рейка отколкото механична.Огледалата с подгряване пък са си без пари,отделно части бол.Разликата в разхода между седана и комбито е в скоростните кутии,на комбито е по-къса.Това я прави перфектна за градско...


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот vpetrovbg » Пон 23 апр 2012 22:14


Iezekil написа:сервото не е екстра,даже май е по-лесно да намериш хидравлична рейка отколкото механична.Огледалата с подгряване пък са си без пари,отделно части бол.Разликата в разхода между седана и комбито е в скоростните кутии,на комбито е по-къса.Това я прави перфектна за градско...

... и естествено разликата в разхода е незначителен, да не казвам почти никакъв...


Потребителски аватар
zelkata_ok1_
Мнения: 322
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот zelkata_ok1_ » Вто 24 апр 2012 19:58


колега взимай комбито ще го оцениш като се наложи да го натовариш аз имам 1.8 90к.с. комби и съм много доволен



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта