Колеги, преди 3 дни си взех един Пасат. 2.0 -100 kw. Някакъв си за америка, автоматик. Добра кола, ама нямам ниски обороти. Нито на газ нито на бензин. Или ако се появят играят 800-2000 и така, Какъв може да е проблема?
Благодаря ви
Проблем с ниските обороти
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив


Първо добре дошъл в отбора, колега! И честито!
Я моля те, напиши модела на двигателя. Има го в талона. Даже най-добре си го впиши в профила. И кажи коя година ти е колата.
Аз съм с В3, '92 година. Мотора е 2.0 и се води 2Е. Предполагам, че и ти си горе-долу там.
Имай предвид, че нашите коли са с пълен инжекцион и поставянето на обикновенна газова уредба крие доста рискове! Най-малкото, контролера не работи и не може да управлява мотора. Отделно, натрупва грешки и минава в 'сервизен' режим.
Първото, което трябва да направиш е да провериш дали ти работи моторчето за регулиране на празния ход. Ако до него идва напрежение (трябва да се усеща че вибрира), свали го и го промий няколко пъти с корисилин там, където минава въздуха.
Провери и дали работи коректно термодатчика.
И накрая 'ресетни' компютъра. Много колеги препоръчват изключване на акумулатора за около 5 мин. Аз лично не съм 100% убеден, че върши работа, но пробвай.
Естественно, не бави и стндартните манипулации: смяна на масло, ремъци и филтри.
Успех!
- todorgg
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Благодаря ти за съвета. Никога досега не съм карал Фолксваген, но не е лоша кола. Автоматик е има си и автопилот, само че всико е в мили и градуси фаренхайт
Тва нещо като го промия, и е се оправи значи трябва ново нали? Датчика също е вариант, защото имах една А6, и датчика правеше този проблем, ама като гледам няма голема разлика в моторите. А на тези мотори горе-долу колко им излиза обслужването ( ремъци, ролки т.н. маслото на скоростната кутия)
Свети ми и лампата на АБС-а? от какво може да е тва?

Свети ми и лампата на АБС-а? от какво може да е тва?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Хахаха... Поне като те спрат с превишена скорост, ще можеш с чиста съвест да казваш на полицаите, че в града си караш с 50!
Относно моторчето за празен ход, не бързай да вземаш нов. По-добре ако не се оправи, пъро да отидеш в някой сервиз, да ти закачат колата към компютър и да проверят каква грешка дава контролера. Дори, за да си спестиш началната хамалогия, може първо това да направиш.
Относно смяната на консумативите ето какво беше при мен:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=26435
За скоростната кутия по-добре да каже някой с автомат. Моята е механична и не съм добре запознат с нещата.
Виж, това, че ти свети лампата на ABS-а хич не е додбе, особенно като се има предвид идващия хлъзгав сезон. Щом свети, значи системата не работи. Провери за скъсани кабелчета на датчиците на колелата или за повредени датчици. На предните колела кабелите са на куплинзи, намиращи се над калниците в двигателното отделение, от двата края на колата. Задните датчици куплунзите им са под задната седалка. Премери с уред дали ти дават еднакви съпротивления, а още по-добре, вземи 2 еднакви уреда, закачи ги на куплунзите с кабелчета и тръгни бавничка, по гладка настилка направо. Мери напрежение. Трябва да е под 2V Трябва и двата датчика да дават сравнително еднакви стойности, без резки отскоци. След това провери по същия начин и другите два датчика. Може и контролера на АБС-а да е сдал багажа, но по-често са датчици. Имай пред вид, че В4 модификацията (след '93 г.) датчиците са различни и имат куплунзи и долу, при самите колелета. Провери да не би просто да има мизерии по тези куплунзи.
Май за сега друго не се сещам...

Относно моторчето за празен ход, не бързай да вземаш нов. По-добре ако не се оправи, пъро да отидеш в някой сервиз, да ти закачат колата към компютър и да проверят каква грешка дава контролера. Дори, за да си спестиш началната хамалогия, може първо това да направиш.
Относно смяната на консумативите ето какво беше при мен:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=26435
За скоростната кутия по-добре да каже някой с автомат. Моята е механична и не съм добре запознат с нещата.
Виж, това, че ти свети лампата на ABS-а хич не е додбе, особенно като се има предвид идващия хлъзгав сезон. Щом свети, значи системата не работи. Провери за скъсани кабелчета на датчиците на колелата или за повредени датчици. На предните колела кабелите са на куплинзи, намиращи се над калниците в двигателното отделение, от двата края на колата. Задните датчици куплунзите им са под задната седалка. Премери с уред дали ти дават еднакви съпротивления, а още по-добре, вземи 2 еднакви уреда, закачи ги на куплунзите с кабелчета и тръгни бавничка, по гладка настилка направо. Мери напрежение. Трябва да е под 2V Трябва и двата датчика да дават сравнително еднакви стойности, без резки отскоци. След това провери по същия начин и другите два датчика. Може и контролера на АБС-а да е сдал багажа, но по-често са датчици. Имай пред вид, че В4 модификацията (след '93 г.) датчиците са различни и имат куплунзи и долу, при самите колелета. Провери да не би просто да има мизерии по тези куплунзи.
Май за сега друго не се сещам...
- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Проблем с ниските обороти
Todorgg написа:Колеги, преди 3 дни си взех един Пасат. 2.0 -100 kw. Някакъв си за америка, автоматик. Добра кола, ама нямам ниски обороти. Нито на газ нито на бензин. Или ако се появят играят 800-2000 и така, Какъв може да е проблема?
Благодаря ви
Според мен колега първо си ресетни компа и второ виж стъпковото моторче ако е читаво го свали и го зачисти от нагар и тем подобни боклуци.
Re: Проблем с ниските обороти
MITKO_DVD написа:Todorgg написа:Колеги, преди 3 дни си взех един Пасат. 2.0 -100 kw. Някакъв си за америка, автоматик. Добра кола, ама нямам ниски обороти. Нито на газ нито на бензин. Или ако се появят играят 800-2000 и така, Какъв може да е проблема?
Благодаря ви
Според мен колега първо си ресетни компа и второ виж стъпковото моторче ако е читаво го свали и го зачисти от нагар и тем подобни боклуци.
Колега как изглежда на твоя Пасат моторчето? Виждам по снимката, че е Б4 - моя е същият. Трудно ли се сваля тази чудесийка?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колеги май и при вас е ей такова : http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=4161[url]
Поне съм виждал такова на 1,8 и 2 л пълни инжекции.
Метода - откачаш маркуча и го отсъединяваш от интейка. На контакт моторчето работи -
През отвора за маркуча пръскате с WD 40 или спрей за карбуратори като е надигнат отвора нагоре.След пръскането 20-30 сек го държите нагоре за да не изтича препарата и гнусотиите да се поразложат. След това се накланя надолу и изтича черниката. Така няколко пъти. По същият начин и с другият отвор. След това пръскане при работещо "моторче" вече изтича много малко чернилка.
другото за да няма ПХ е смучене на допълнителен въздух - маркуч напукан, тампон.
Почистване на пистата на дебитомера - наслоява се чернилка по пистата и се променя стойността на съпротивлението. Погледнете дали дебитомера не е разбутван - силикон по капачката . На ПХ при всичко ОК напрежението на буксата на дебитомера трябва да е около 0,95В.
[/url]
Поне съм виждал такова на 1,8 и 2 л пълни инжекции.
Метода - откачаш маркуча и го отсъединяваш от интейка. На контакт моторчето работи -
През отвора за маркуча пръскате с WD 40 или спрей за карбуратори като е надигнат отвора нагоре.След пръскането 20-30 сек го държите нагоре за да не изтича препарата и гнусотиите да се поразложат. След това се накланя надолу и изтича черниката. Така няколко пъти. По същият начин и с другият отвор. След това пръскане при работещо "моторче" вече изтича много малко чернилка.
другото за да няма ПХ е смучене на допълнителен въздух - маркуч напукан, тампон.
Почистване на пистата на дебитомера - наслоява се чернилка по пистата и се променя стойността на съпротивлението. Погледнете дали дебитомера не е разбутван - силикон по капачката . На ПХ при всичко ОК напрежението на буксата на дебитомера трябва да е около 0,95В.
[/url]
kris11 написа:Колеги май и при вас е ей такова : http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=4161[url]
Поне съм виждал такова на 1,8 и 2 л пълни инжекции.
Метода - откачаш маркуча и го отсъединяваш от интейка. На контакт моторчето работи -
През отвора за маркуча пръскате с WD 40 или спрей за карбуратори като е надигнат отвора нагоре.След пръскането 20-30 сек го държите нагоре за да не изтича препарата и гнусотиите да се поразложат. След това се накланя надолу и изтича черниката. Така няколко пъти. По същият начин и с другият отвор. След това пръскане при работещо "моторче" вече изтича много малко чернилка.
другото за да няма ПХ е смучене на допълнителен въздух - маркуч напукан, тампон.
Почистване на пистата на дебитомера - наслоява се чернилка по пистата и се променя стойността на съпротивлението. Погледнете дали дебитомера не е разбутван - силикон по капачката . На ПХ при всичко ОК напрежението на буксата на дебитомера трябва да е около 0,95В.
[/url]
Благодаря

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта