Проблем с ниските обороти

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
todorgg
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Проблем с ниските обороти

Мнениеот todorgg » Пон 23 окт 2006 9:05


Колеги, преди 3 дни си взех един Пасат. 2.0 -100 kw. Някакъв си за америка, автоматик. Добра кола, ама нямам ниски обороти. Нито на газ нито на бензин. Или ако се появят играят 800-2000 и така, Какъв може да е проблема?
Благодаря ви




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 23 окт 2006 10:40


:welcomee :bounce
Първо добре дошъл в отбора, колега! И честито!
Я моля те, напиши модела на двигателя. Има го в талона. Даже най-добре си го впиши в профила. И кажи коя година ти е колата.
Аз съм с В3, '92 година. Мотора е 2.0 и се води 2Е. Предполагам, че и ти си горе-долу там.
Имай предвид, че нашите коли са с пълен инжекцион и поставянето на обикновенна газова уредба крие доста рискове! Най-малкото, контролера не работи и не може да управлява мотора. Отделно, натрупва грешки и минава в 'сервизен' режим.
Първото, което трябва да направиш е да провериш дали ти работи моторчето за регулиране на празния ход. Ако до него идва напрежение (трябва да се усеща че вибрира), свали го и го промий няколко пъти с корисилин там, където минава въздуха.
Провери и дали работи коректно термодатчика.
И накрая 'ресетни' компютъра. Много колеги препоръчват изключване на акумулатора за около 5 мин. Аз лично не съм 100% убеден, че върши работа, но пробвай.
Естественно, не бави и стндартните манипулации: смяна на масло, ремъци и филтри.
Успех!


Потребителски аватар
todorgg
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот todorgg » Пон 23 окт 2006 12:04


Благодаря ти за съвета. Никога досега не съм карал Фолксваген, но не е лоша кола. Автоматик е има си и автопилот, само че всико е в мили и градуси фаренхайт :D Тва нещо като го промия, и е се оправи значи трябва ново нали? Датчика също е вариант, защото имах една А6, и датчика правеше този проблем, ама като гледам няма голема разлика в моторите. А на тези мотори горе-долу колко им излиза обслужването ( ремъци, ролки т.н. маслото на скоростната кутия)
Свети ми и лампата на АБС-а? от какво може да е тва?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 23 окт 2006 15:16


Хахаха... Поне като те спрат с превишена скорост, ще можеш с чиста съвест да казваш на полицаите, че в града си караш с 50! :lol:

Относно моторчето за празен ход, не бързай да вземаш нов. По-добре ако не се оправи, пъро да отидеш в някой сервиз, да ти закачат колата към компютър и да проверят каква грешка дава контролера. Дори, за да си спестиш началната хамалогия, може първо това да направиш.
Относно смяната на консумативите ето какво беше при мен:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=26435

За скоростната кутия по-добре да каже някой с автомат. Моята е механична и не съм добре запознат с нещата.

Виж, това, че ти свети лампата на ABS-а хич не е додбе, особенно като се има предвид идващия хлъзгав сезон. Щом свети, значи системата не работи. Провери за скъсани кабелчета на датчиците на колелата или за повредени датчици. На предните колела кабелите са на куплинзи, намиращи се над калниците в двигателното отделение, от двата края на колата. Задните датчици куплунзите им са под задната седалка. Премери с уред дали ти дават еднакви съпротивления, а още по-добре, вземи 2 еднакви уреда, закачи ги на куплунзите с кабелчета и тръгни бавничка, по гладка настилка направо. Мери напрежение. Трябва да е под 2V Трябва и двата датчика да дават сравнително еднакви стойности, без резки отскоци. След това провери по същия начин и другите два датчика. Може и контролера на АБС-а да е сдал багажа, но по-често са датчици. Имай пред вид, че В4 модификацията (след '93 г.) датчиците са различни и имат куплунзи и долу, при самите колелета. Провери да не би просто да има мизерии по тези куплунзи.
Май за сега друго не се сещам...


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 23 окт 2006 19:49


Todorgg написа:Колеги, преди 3 дни си взех един Пасат. 2.0 -100 kw. Някакъв си за америка, автоматик. Добра кола, ама нямам ниски обороти. Нито на газ нито на бензин. Или ако се появят играят 800-2000 и така, Какъв може да е проблема?
Благодаря ви

Според мен колега първо си ресетни компа и второ виж стъпковото моторче ако е читаво го свали и го зачисти от нагар и тем подобни боклуци.


Потребителски аватар
fallen
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ниските обороти

Мнениеот fallen » Пон 23 окт 2006 21:53


MITKO_DVD написа:
Todorgg написа:Колеги, преди 3 дни си взех един Пасат. 2.0 -100 kw. Някакъв си за америка, автоматик. Добра кола, ама нямам ниски обороти. Нито на газ нито на бензин. Или ако се появят играят 800-2000 и така, Какъв може да е проблема?
Благодаря ви

Според мен колега първо си ресетни компа и второ виж стъпковото моторче ако е читаво го свали и го зачисти от нагар и тем подобни боклуци.


Колега как изглежда на твоя Пасат моторчето? Виждам по снимката, че е Б4 - моя е същият. Трудно ли се сваля тази чудесийка?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 24 окт 2006 21:11


Колеги май и при вас е ей такова : http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=4161[url]

Поне съм виждал такова на 1,8 и 2 л пълни инжекции.
Метода - откачаш маркуча и го отсъединяваш от интейка. На контакт моторчето работи -
През отвора за маркуча пръскате с WD 40 или спрей за карбуратори като е надигнат отвора нагоре.След пръскането 20-30 сек го държите нагоре за да не изтича препарата и гнусотиите да се поразложат. След това се накланя надолу и изтича черниката. Така няколко пъти. По същият начин и с другият отвор. След това пръскане при работещо "моторче" вече изтича много малко чернилка.
другото за да няма ПХ е смучене на допълнителен въздух - маркуч напукан, тампон.
Почистване на пистата на дебитомера - наслоява се чернилка по пистата и се променя стойността на съпротивлението. Погледнете дали дебитомера не е разбутван - силикон по капачката . На ПХ при всичко ОК напрежението на буксата на дебитомера трябва да е около 0,95В.
[/url]


Потребителски аватар
fallen
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fallen » Вто 24 окт 2006 21:46


kris11 написа:Колеги май и при вас е ей такова : http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=4161[url]

Поне съм виждал такова на 1,8 и 2 л пълни инжекции.
Метода - откачаш маркуча и го отсъединяваш от интейка. На контакт моторчето работи -
През отвора за маркуча пръскате с WD 40 или спрей за карбуратори като е надигнат отвора нагоре.След пръскането 20-30 сек го държите нагоре за да не изтича препарата и гнусотиите да се поразложат. След това се накланя надолу и изтича черниката. Така няколко пъти. По същият начин и с другият отвор. След това пръскане при работещо "моторче" вече изтича много малко чернилка.
другото за да няма ПХ е смучене на допълнителен въздух - маркуч напукан, тампон.
Почистване на пистата на дебитомера - наслоява се чернилка по пистата и се променя стойността на съпротивлението. Погледнете дали дебитомера не е разбутван - силикон по капачката . На ПХ при всичко ОК напрежението на буксата на дебитомера трябва да е около 0,95В.
[/url]



Благодаря :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта