Това не е добре ако антифриза ти е истински! Особенно лятно време. Освен това може и да протече напролет Изпробвано е за съжаление не го прави!
Колко антифриз?
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Имаше тема за използването само на концентрат.Може да се намери с търсачката.На дълго и на широко е обяснено защо НЕ трябва да се кара с концентрат.
За промивката: само с вода пак става много добре.Точиш антифриза.Сипваш водата, палиш, пуска се перката и източваш.
ПП: миналата зима като си сменях термостата и точих антифриза беше чист => този метод е подходящ.
За промивката: само с вода пак става много добре.Точиш антифриза.Сипваш водата, палиш, пуска се перката и източваш.
ПП: миналата зима като си сменях термостата и точих антифриза беше чист => този метод е подходящ.
Точно така промиване само вода. Аз лично разкачих маркучите преди и след термостата и този дето излиза от главата за парното и с маркуча от чешмата направих едно хубавичко промиване на системата.Когато започна да тече чиста вода започнах да затапвам с ръка там откъдето изтичаше водата да се понапълни двигатела , респ. радиатора и пак пусках да се оттича водата.Пак започваше да изкарва мърсотии.И тока докато системата се изчисти.После атифриз (концентрат) и вода -50/50 , хубаво е водата да е дестилирана.Системата се обедвъздушава сама , поне на моят мотор ABS.
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
kaloyan22 написа:До сега съм карал четири автомобила и никога не съв сменял антифриз, а пък за спирачна течност не смея и да си помисля като се сетя за обезвъздушаването на Жигулката
Отдалечавам се от темата , но спирачната течност трябва да се подменя щото разяждала уплътненията по системата
Скоро си сменях антифриза с промиване на двигателя в един сервиз (това дето съм го писал по-горе го правих на Голфа собственоръчно че въпросното сервизче ми беше в случая далечко ) , та за тази услуга платих 3 (три) лева . Веднага ги попитах колко ще ми струва смяна на спирачни маркучета със смяна на спирачна течнаст и промиване на системата , отговора беше 5-6 лева , само за труда разбира се.Защо трябва да се мъча при тези цени ? И защо да не сменя течноста щом Ханс казва.
Оцет му е майката. Сипваш едно шише оцет и добавяш вода догоре. Оставяш го да пренощува и след това точиш. Изплакваш с чиста вода и си сиптавш антифриза. Проверено е-действа, но много смърди. Ако протече отнякъде е по-добре за теб, защото така или иначе мястото е било много слабо и му е дошло времето. Поне ще отстраниш подготвен проблема, а няма да те свари някъде на дълъг път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта



