Здравейте,
От няколко седмици съм собственик на Пасат Б6 1.9D/105 к.с.2008г. и имам няколко въпроса:
1.Колата е внесена преди месец от Австрия и е била фирмена в сервиз на VW в Грац-Австрия.Автомобила е като нов-показания на километража 46000 км.
Преди няколко дни си направих труда и отидох в В.Търново (аз съм от Габрово) в оторизиран сервиз на Фолксваген и по номер на рама излезе историята на автомобила.Преди 6 месеца е отразена смяна на масло на 39000км.в Австрия,което ме кара да си мисля , че километрите са реални.В "Авточойс" ми казаха , че трябва да сменя само масла и филтри и до 120 000км. нямам грижи с обслужване.
Въпроса ми е освен на мотора да сменя ли и маслото на скоростната кутия и наистина ли на 120 000 км. се сменят ремъци и ролки?
2.Днес заредих резервоара почити до горе и при по рязко спиране изтича нафта от приливника.Влязох в първия сервиз и ми казаха , че е проблем на този модел и да не пълня резервоара до горе и че било нормално.Така ли е или не?
Ще се радвам да чуя мненията ви. Благодаря.
Няколко въпроса за Passat B6
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Няколко въпроса за Passat B6
Оригиналните ремъци и ролки изкарват 120 000 км. Сменените тук обаче ремъци дето са по десетина 20 лева със зор 50-60 хиляди изкарват.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за Passat B6
Няма нужда да сменяш дори маслото на двигателя, поне според мен. Щом има данни, че е сменено преди 7 000 км, кому е нужно да се сменя. Тези автомобили си имат индикация за сервиз и сама ще си каже.
Вярно е за ремъците и ролките. Не знам обаче дали тези 120 000 не важат за ангренажния комплект. Провери в сервизната книжка, там пише кое кога се сменя.
Това за резервоара не е нормално, макар че зависи какво означава изтича. Аз винаги пълня до капачката и не съм имал никога такива проблеми.
Вярно е за ремъците и ролките. Не знам обаче дали тези 120 000 не важат за ангренажния комплект. Провери в сервизната книжка, там пише кое кога се сменя.
Това за резервоара не е нормално, макар че зависи какво означава изтича. Аз винаги пълня до капачката и не съм имал никога такива проблеми.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за Passat B6
И аз пълня винаги догоре, изтичане нямам. Не е нормално, и не проблем на модела!! Аз лично бих си сменил маслото, не си спомням от коя година вкарват сървис асистента за модела, но моята е 2007г и го няма. Ремъци и ролки се сменяват на 120к или 5г, което дойде първо 

- genevaboy2
- Мнения: 348
- Регистриран на: Вто 17 апр 2012 22:00
- Автомобил: Volkswagen CC
- Двигател: CUVC 2016
- Местоположение: Конфедерация Хелвеция
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за Passat B6
аз 2010та, на B6-тия му бях сменил ремъка + други нещта като водна помпа и тн, на 100 000 и 5 години.
за изтичането колегите са прави - не е нормално !!
за смяната на маслото си OK поне за 15 000км от последната ...
мойя майстор тогава каза, че зависи от това какво масло му слагат -
ако е някво овикновенно, си ок за към 15 000км
ако е Long Life, то може и до 30 000kм, ако караш много ... иначе до към 20 000 км
по новите модели - 2010 и след това, за TDI с FAP е само Long Life (според майстора ми)- писал съм в темата : viewtopic.php?f=24&t=19233&start=1245
да я караш с мерак и само гориво да и сипваш !!!
за изтичането колегите са прави - не е нормално !!
за смяната на маслото си OK поне за 15 000км от последната ...
мойя майстор тогава каза, че зависи от това какво масло му слагат -
ако е някво овикновенно, си ок за към 15 000км
ако е Long Life, то може и до 30 000kм, ако караш много ... иначе до към 20 000 км
по новите модели - 2010 и след това, за TDI с FAP е само Long Life (според майстора ми)- писал съм в темата : viewtopic.php?f=24&t=19233&start=1245
да я караш с мерак и само гориво да и сипваш !!!

-
- Мнения: 735
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Няколко въпроса за Passat B6
Абсурд е изтичането на гориво да е типично за модела. Колегите вече писаха, аз ще допълня. И аз винаги пълня до горе, като често след това прибирам колата в подземен гараж, т.е. има голямо спускане. Но дори и след това като изляза от колата няма миризма на дизел нито капки по пътя. Правил съм си експеримента да пълня след като изключи колонката. Побира още около 2 литра. Предполагам, че тогава вече е възможно да изтече от приливника. Имай предвид че в някои бензиностанции без да те питат пълнят до капачката, може това да е причината.
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Няколко въпроса за Passat B6
Ако наистина са истински км ... за твое успокоени смени
основните неща масло на двигателя и филтрите за масла на скорстната кутия и др .
лично не виждам да има смисъл ! А това да преливане на нафта не е нормално пълнил съм до горе
даже да капчка преди да прелее и не съм имал проблем има има някакво дефектче при тебе
или нещо спукано или е имал удар от нея страна и нещо не е направено като трябва !
Не знам вече ! Трябва да се види ...
основните неща масло на двигателя и филтрите за масла на скорстната кутия и др .
лично не виждам да има смисъл ! А това да преливане на нафта не е нормално пълнил съм до горе
даже да капчка преди да прелее и не съм имал проблем има има някакво дефектче при тебе
или нещо спукано или е имал удар от нея страна и нещо не е направено като трябва !
Не знам вече ! Трябва да се види ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen_gramatikov и 39 госта