Здравейте ,Колеги !
Бензинов мотор 2.0Е 115 к. с. , Пасат Б3 смяна на помпа за гориво . Праща бензина до инжекциона но изби някъде точно под капачката където са дюзите . Там , може ли да се ремонтира без да се свалят много неща !? Отгоре е уголемителя, където влиза въздуховода от Дебитомера . Гледам на капачката има навити 3 броя шестограмни болчета , мисля че има още един . Някой ремонтирал ли е нещо подобно ? Моля помогнете със съвет !?
Ще съм Ви, Благодарен !
Б3 2.0 Хвърля гориво някъде под капачката на дюзите
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите
Пробил е сигурно регулатора на налягането, но една снимка на двигателя поне мен би ме подсетила точно от къде тече и реда за смяната му. По принцип мисля, че ако е регулатора на рейката може да се смени без да се свалят много неща.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите
Това е горивната рейка на 2Е.
Под №2 е горивния регулатор, заедно с О-пръстените.
Уточни по картинката от къде, според теб, тече
И да, 4 са болтовете, с които се крепи. Има възможност да се развият (макар и малко трудно) и да се извади рейката в посока над скоростната кутия. После, обаче, задължително трябва да се сменят гумените О-пръстени м/у дюзите и колектора, иначе създава проблеми
Под №2 е горивния регулатор, заедно с О-пръстените.
Уточни по картинката от къде, според теб, тече
И да, 4 са болтовете, с които се крепи. Има възможност да се развият (макар и малко трудно) и да се извади рейката в посока над скоростната кутия. После, обаче, задължително трябва да се сменят гумените О-пръстени м/у дюзите и колектора, иначе създава проблеми

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите
Трябва ли да се притеснявам да му се не види!? Моята рейка съм я свалял 3-4 пъти, като веднъж дюзите ходиха на ултразвук, обаче все си я събирам със старите О-пръстени.radotom написа:После, обаче, задължително трябва да се сменят гумените О-пръстени м/у дюзите и колектора, иначе създава проблеми
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите
Щом задаваш въпроса - значи НЕ, не се притеснявай
И аз първия път рейката си я събрах със старите пръстени, защото имаше драма с доставката им от местния VW-дилър и не ми се седеше седмица без кола.
При второто сваляне (скорошния цялостен ремонт) си ги смених.
Зора е, че там си е бая жега. Гумата се опича и става на пластмаса и не уплътнява.
Ако не са прекалено 'пластмасови' - вероятно ще си вършат работата

И аз първия път рейката си я събрах със старите пръстени, защото имаше драма с доставката им от местния VW-дилър и не ми се седеше седмица без кола.
При второто сваляне (скорошния цялостен ремонт) си ги смених.
Зора е, че там си е бая жега. Гумата се опича и става на пластмаса и не уплътнява.
Ако не са прекалено 'пластмасови' - вероятно ще си вършат работата

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите
ето я "дежурната" тема по въпроса. http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... pic=114010
посочи сега кое те мъчи/тече
посочи сега кое те мъчи/тече

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 18 мар 2012 23:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montana
Re: Б3 2.0 Хвърля гориво някъде под капачката на дюзите
Здравейте колеги.От скоро имам Passat 2000 кб. 115 кс. и имам един проблем. Колата работи само на бензин никога не е имала газ. Като се запали работи добре, но като тръгна с нея оборотите от време на време падат и по кякой път гасне. Губя мощност понякога и като се запали првоначално за 1 секунда държи оборотите на около 700/800 оборота и след това ги качва на 1000/1100 оборота - така е всеки път. На диагностика не показва да има грешки. Снемих ремъците, дистрибутурна капачка и палец, че си бяха заминали. Почистих стъпковото моторче, пробвах с друг дебитометър (втора ръка) и пак нищо. Когато тръгвам и подавам малко газ за маневра особено назад тогава оборотите много се менят и понякой път гасне. Моля дайте съвет какво да правя. Благодаря.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б3 2.0 Хвърля гориво някъде под капачката на дюзите
Какъв е точно кода на мотора? Година на производство?
Въздушния филтър сменял ли си го?
Старателно провери дебелия гофриран маркуч от дебитомера до дросела - може да е спукан и от там смуче неотчетен от дебитомера въздух и бърка смесите. Това би обяснило и гасненето при потегляне - двигателя леко се премества, цепката се пооткрехва и става мармалад!
Същото се случва и при сцепен маркуч на картерните газове.
Дори да не е записала грешки колата - пак може да има компоненти, работещи некоректно. Типичен пример е температурния датчик. Забива на някаква стойност и до там!
За целта трябва с VAG-COM или нещо подобно да се проследят показанията му от студена до загряла кола.
Въздушния филтър сменял ли си го?
Старателно провери дебелия гофриран маркуч от дебитомера до дросела - може да е спукан и от там смуче неотчетен от дебитомера въздух и бърка смесите. Това би обяснило и гасненето при потегляне - двигателя леко се премества, цепката се пооткрехва и става мармалад!
Същото се случва и при сцепен маркуч на картерните газове.
Дори да не е записала грешки колата - пак може да има компоненти, работещи некоректно. Типичен пример е температурния датчик. Забива на някаква стойност и до там!
За целта трябва с VAG-COM или нещо подобно да се проследят показанията му от студена до загряла кола.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen_gramatikov и 39 госта