Здравейте  ,Колеги  !
    Бензинов  мотор  2.0Е  115 к. с. , Пасат Б3  смяна  на  помпа  за  гориво  .   Праща  бензина  до  инжекциона  но  изби  някъде  точно  под  капачката  където  са  дюзите .  Там ,   може  ли  да  се  ремонтира  без  да  се  свалят  много   неща !?  Отгоре  е  уголемителя,  където  влиза въздуховода  от  Дебитомера . Гледам  на  капачката  има  навити 3  броя  шестограмни  болчета ,   мисля  че  има  още  един  .   Някой  ремонтирал   ли  е   нещо  подобно ?  Моля  помогнете  със  съвет !?
    Ще  съм  Ви,  Благодарен  !
			
									
									Б3 2.0 Хвърля гориво някъде под капачката на дюзите
- К.Одаджийски
- VW експерт 
- Мнения: 12165
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите
Пробил е сигурно регулатора на налягането, но една снимка на двигателя поне мен би ме подсетила точно от къде тече и реда за смяната му. По принцип мисля, че ако е регулатора на рейката може да се смени без да се свалят много неща.
			
									
										
						- radotom
- Модератор 
- Мнения: 19725
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите
Това е горивната рейка на 2Е.
Под №2 е горивния регулатор, заедно с О-пръстените.
Уточни по картинката от къде, според теб, тече
И да, 4 са болтовете, с които се крепи. Има възможност да се развият (макар и малко трудно) и да се извади рейката в посока над скоростната кутия. После, обаче, задължително трябва да се сменят гумените О-пръстени м/у дюзите и колектора, иначе създава проблеми
			
									
										
						Под №2 е горивния регулатор, заедно с О-пръстените.
Уточни по картинката от къде, според теб, тече
И да, 4 са болтовете, с които се крепи. Има възможност да се развият (макар и малко трудно) и да се извади рейката в посока над скоростната кутия. После, обаче, задължително трябва да се сменят гумените О-пръстени м/у дюзите и колектора, иначе създава проблеми

- К.Одаджийски
- VW експерт 
- Мнения: 12165
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите
Трябва ли да се притеснявам да му се не види!? Моята рейка съм я свалял 3-4 пъти, като веднъж дюзите ходиха на ултразвук, обаче все си я събирам със старите О-пръстени.radotom написа:После, обаче, задължително трябва да се сменят гумените О-пръстени м/у дюзите и колектора, иначе създава проблеми
- radotom
- Модератор 
- Мнения: 19725
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите
Щом задаваш въпроса - значи НЕ, не се притеснявай   
 
И аз първия път рейката си я събрах със старите пръстени, защото имаше драма с доставката им от местния VW-дилър и не ми се седеше седмица без кола.
При второто сваляне (скорошния цялостен ремонт) си ги смених.
Зора е, че там си е бая жега. Гумата се опича и става на пластмаса и не уплътнява.
Ако не са прекалено 'пластмасови' - вероятно ще си вършат работата
			
									
										
						 
 И аз първия път рейката си я събрах със старите пръстени, защото имаше драма с доставката им от местния VW-дилър и не ми се седеше седмица без кола.
При второто сваляне (скорошния цялостен ремонт) си ги смених.
Зора е, че там си е бая жега. Гумата се опича и става на пластмаса и не уплътнява.
Ако не са прекалено 'пластмасови' - вероятно ще си вършат работата

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Б3 2.0 Хрърля гориво някъде под капачката на дюзите
ето я "дежурната" тема по въпроса. http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... pic=114010
посочи сега кое те мъчи/тече
			
									
										
						посочи сега кое те мъчи/тече

- 
				Warrior57
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 18 мар 2012 23:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montana
Re: Б3 2.0 Хвърля гориво някъде под капачката на дюзите
Здравейте колеги.От скоро имам Passat 2000 кб. 115 кс. и имам един проблем. Колата работи само на бензин никога не е имала газ. Като се запали работи добре, но като тръгна с нея оборотите от време на време падат и по кякой път гасне. Губя мощност понякога и като се запали првоначално за 1 секунда държи оборотите на около 700/800 оборота и след това ги качва на 1000/1100 оборота - така е всеки път. На диагностика не показва да има грешки. Снемих ремъците, дистрибутурна капачка и палец, че си бяха заминали. Почистих стъпковото моторче, пробвах с друг дебитометър (втора ръка) и пак нищо. Когато тръгвам и подавам малко газ за маневра особено назад тогава оборотите много се менят и понякой път гасне. Моля дайте съвет какво да правя. Благодаря.
			
									
										
						- radotom
- Модератор 
- Мнения: 19725
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б3 2.0 Хвърля гориво някъде под капачката на дюзите
Какъв е точно кода на мотора? Година на производство?
Въздушния филтър сменял ли си го?
Старателно провери дебелия гофриран маркуч от дебитомера до дросела - може да е спукан и от там смуче неотчетен от дебитомера въздух и бърка смесите. Това би обяснило и гасненето при потегляне - двигателя леко се премества, цепката се пооткрехва и става мармалад!
Същото се случва и при сцепен маркуч на картерните газове.
Дори да не е записала грешки колата - пак може да има компоненти, работещи некоректно. Типичен пример е температурния датчик. Забива на някаква стойност и до там!
За целта трябва с VAG-COM или нещо подобно да се проследят показанията му от студена до загряла кола.
			
									
										
						Въздушния филтър сменял ли си го?
Старателно провери дебелия гофриран маркуч от дебитомера до дросела - може да е спукан и от там смуче неотчетен от дебитомера въздух и бърка смесите. Това би обяснило и гасненето при потегляне - двигателя леко се премества, цепката се пооткрехва и става мармалад!
Същото се случва и при сцепен маркуч на картерните газове.
Дори да не е записала грешки колата - пак може да има компоненти, работещи некоректно. Типичен пример е температурния датчик. Забива на някаква стойност и до там!
За целта трябва с VAG-COM или нещо подобно да се проследят показанията му от студена до загряла кола.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта
 
			    
  

