Здравейте колеги имам В4 проблемът ми е щом колата загрее малко мощността се губи . При купуването съм сменил свещи ремъци ролки капачка на делко бубина сложих метанова уредба с цел да избесна проблема но щом сваля датчика на температурата колата върви смених и датчика но проблема отново го има .Въпроса ми е този датчик на какво подава информация. Махнах и катализатора пак същото. Двигатела ми е 1.6 101 К. пълна инжекция .Ходих на тест - диагностика . Накараха ме да сменя датчика на ХОЛ .Оказа се че не е и той . Какво да предприема ? Карам в момента без датчика за температурата и колата върви перфектно но се притеснявам да не стане нещо .
ОЧАКВАМ МНЕНИЯ !
сменил съм и филтрите
Б4 1,6 101 к.с. губи мощност при загряване
И аз имам същия проблем и немога да му открия решението. Вечер когато е студено всичко е ОК. Но ако съм в задръстване и колата загрее, губи мощност. Дали е възможно когато загрее двигателя филтъра да дърпа топъл въздух и от това да е проблема. Ако се изолира (филтъра ) дали ще се оправи? Този проблем май го има при тези двигатели. Моля колегите които карат такива да дадът съвет и мнение 

- sonaris
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
- Автомобил: VW Passat B4 Syncro
- Двигател: ADY
- Местоположение: Пловдив / България
- Контакти:
Re: Губене мощност при загряване
Здравейте, и аз цикля с подобен проблем. Писал съм по темата тук.. Все още нямам решение. Нека ако някой го е решил проблема да пише.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re:
pokeer написа: Дали е възможно когато загрее двигателя филтъра да дърпа топъл въздух и от това да е проблема.
Това откъде дърпа се установява лесно-пъхаш ръка на дупката пред филтъра/на загряла кола/ и ще усетиш ако дърпа от там.
Ако имате датчик за темп. на входящия въздух проверете дали не е той виновника.
Проверете внимателно вакуумите си и целоста на маркуча за въздуха от филтъра.Ако дърпа въздух от някъде е възможно да се получи загуба на мощност.
Лошото е,че трябва да се включат като заподозрени и свещите,катализатора,налягането на бензина,ламбда сонда.Всичко това оказва влияние при загряване.
На автора на темата му предлагам да пробва да изключи ламбдата но да включи темп. датчик и да пробва има ли промяна?Колите ви пропушват ли черно?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], neznaiko и 80 госта