Б4 1,6 101 к.с. губи мощност при загряване

Техническа и сервизна информация за Passat
djoni
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 21 май 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Б4 1,6 101 к.с. губи мощност при загряване

Мнениеот djoni » Вто 29 май 2007 17:35


Здравейте колеги имам В4 проблемът ми е щом колата загрее малко мощността се губи . При купуването съм сменил свещи ремъци ролки капачка на делко бубина сложих метанова уредба с цел да избесна проблема но щом сваля датчика на температурата колата върви смених и датчика но проблема отново го има .Въпроса ми е този датчик на какво подава информация. Махнах и катализатора пак същото. Двигатела ми е 1.6 101 К. пълна инжекция .Ходих на тест - диагностика . Накараха ме да сменя датчика на ХОЛ .Оказа се че не е и той . Какво да предприема ? Карам в момента без датчика за температурата и колата върви перфектно но се притеснявам да не стане нещо .
ОЧАКВАМ МНЕНИЯ !
сменил съм и филтрите




Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Сря 30 май 2007 9:10


Падат ли оборотите като загрее?


djoni
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 21 май 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот djoni » Чет 31 май 2007 18:05


alien1 написа:Падат ли оборотите като загрее?
не . но когато пахна датчика на температурата се променят от 9.5 до 11 оборота


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 31 май 2007 22:58


Като махнеш датчика ECU-то не полчава стойности за температурата на охлаждащата течност и май работи с някакви сервизни стойности.Когато колата не е загряла върви, защото горивната смес е богата.


Потребителски аватар
pokeer
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 06 май 2006 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pokeer » Съб 02 юни 2007 8:20


И аз имам същия проблем и немога да му открия решението. Вечер когато е студено всичко е ОК. Но ако съм в задръстване и колата загрее, губи мощност. Дали е възможно когато загрее двигателя филтъра да дърпа топъл въздух и от това да е проблема. Ако се изолира (филтъра ) дали ще се оправи? Този проблем май го има при тези двигатели. Моля колегите които карат такива да дадът съвет и мнение :roll:


Потребителски аватар
sonaris
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
Автомобил: VW Passat B4 Syncro
Двигател: ADY
Местоположение: Пловдив / България
Контакти:

Re: Губене мощност при загряване

Мнениеот sonaris » Пон 24 дек 2012 22:24


Здравейте, и аз цикля с подобен проблем. Писал съм по темата тук.. Все още нямам решение. Нека ако някой го е решил проблема да пише.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re:

Мнениеот Iezekil » Сря 26 дек 2012 9:27


pokeer написа: Дали е възможно когато загрее двигателя филтъра да дърпа топъл въздух и от това да е проблема.

Това откъде дърпа се установява лесно-пъхаш ръка на дупката пред филтъра/на загряла кола/ и ще усетиш ако дърпа от там.
Ако имате датчик за темп. на входящия въздух проверете дали не е той виновника.
Проверете внимателно вакуумите си и целоста на маркуча за въздуха от филтъра.Ако дърпа въздух от някъде е възможно да се получи загуба на мощност.
Лошото е,че трябва да се включат като заподозрени и свещите,катализатора,налягането на бензина,ламбда сонда.Всичко това оказва влияние при загряване.
На автора на темата му предлагам да пробва да изключи ламбдата но да включи темп. датчик и да пробва има ли промяна?Колите ви пропушват ли черно?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 70 госта