Щях да полудея, веднага им казах да я гасят. Свалих горния капак на ангренажа и веднага разбрах от къде е шума - амортисьорчето се е откачило от обтяжната ролка. Закачих го и запалих - мотора мърка. Прибрах я много внимателно до нас и точно пред гаража включих задна и пак се чу тракането - веднага загасих. Амортисьорчето пак беше се разкачило от ябълката на ролката. Ремъка и ролките са на 300км! Ролките са ruville, ремъка GATES, бяха проверени преди монтажа за луфт и шумове - естествено нямаха. Амортисьорчето е оригиналното - с пружина...изглеждаше ОК при смяната на консумативите, при опъване на главичката създава усилие. Днес звъня да го поръчам и ме изненадаха че ако сменя амортисьорчето ще трябва нови ролки и ремък. Този модел амортисьорче не се произвеждали, новите били хидравлични и за да сложа от тях трябва да сложа ремък с 1 зъб повече/по-малко ( не помня точно ) и друг модел обтяжна ролка. Следователно едни 350лв отново за 300км Б5 1.8 20V ADR проблем - амортисьорче обтяжна ролка
Б5 1.8 20V ADR проблем - амортисьорче обтяжна ролка
Здравейте, вчера оставих колата на майстор газаджия да ми монтира ГИ, обади ми се че мотора почнал да трака много силно и да отида да го чуя. Отивам, гледам при запален мотор капака на ангренажа яко се тресе
Щях да полудея, веднага им казах да я гасят. Свалих горния капак на ангренажа и веднага разбрах от къде е шума - амортисьорчето се е откачило от обтяжната ролка. Закачих го и запалих - мотора мърка. Прибрах я много внимателно до нас и точно пред гаража включих задна и пак се чу тракането - веднага загасих. Амортисьорчето пак беше се разкачило от ябълката на ролката. Ремъка и ролките са на 300км! Ролките са ruville, ремъка GATES, бяха проверени преди монтажа за луфт и шумове - естествено нямаха. Амортисьорчето е оригиналното - с пружина...изглеждаше ОК при смяната на консумативите, при опъване на главичката създава усилие. Днес звъня да го поръчам и ме изненадаха че ако сменя амортисьорчето ще трябва нови ролки и ремък. Този модел амортисьорче не се произвеждали, новите били хидравлични и за да сложа от тях трябва да сложа ремък с 1 зъб повече/по-малко ( не помня точно ) и друг модел обтяжна ролка. Следователно едни 350лв отново за 300км
На някой случвало ли се е подобно нещо ( в следствие на какво? ) и как да постъпя? Да рискувам ли с амортисьорче 2 ръка от някой колега от форума или да си плащам като поп? На това амортисьорче нещо може ли да се преправи да не изкача от ябълката? На ръка влиза и излиза лесно от нея. Евентуално някой ако търси ролката с ремъка ( нови са реално ) да му ги продам, хем аз да не съм тотално вътре, хем да спести някой лев от частите.
Щях да полудея, веднага им казах да я гасят. Свалих горния капак на ангренажа и веднага разбрах от къде е шума - амортисьорчето се е откачило от обтяжната ролка. Закачих го и запалих - мотора мърка. Прибрах я много внимателно до нас и точно пред гаража включих задна и пак се чу тракането - веднага загасих. Амортисьорчето пак беше се разкачило от ябълката на ролката. Ремъка и ролките са на 300км! Ролките са ruville, ремъка GATES, бяха проверени преди монтажа за луфт и шумове - естествено нямаха. Амортисьорчето е оригиналното - с пружина...изглеждаше ОК при смяната на консумативите, при опъване на главичката създава усилие. Днес звъня да го поръчам и ме изненадаха че ако сменя амортисьорчето ще трябва нови ролки и ремък. Този модел амортисьорче не се произвеждали, новите били хидравлични и за да сложа от тях трябва да сложа ремък с 1 зъб повече/по-малко ( не помня точно ) и друг модел обтяжна ролка. Следователно едни 350лв отново за 300км - krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Проблем - амортисьорче обтяжна ролка 1.8 20V ADR
Трябвало е при смяната на ремъците да минат на новия ремък с 153 зъба и новият обтегач с ролки.Мисля,че новите не са хидравлични,а пак с пружина само,че е променен дизайна.
Re: Проблем - амортисьорче обтяжна ролка 1.8 20V ADR
Ако е наистина така, т.е. е пак пружина значи да мисля по-скоро в насока по-добра връзка между амортисьорчето и ролката. В главата ми се върти че самото амортисьорче най-вероятно има проблем в областта на ябълката - т.е. те са две пластинки ( по спомен ) които са на главичката му и които щракват върху ябълката. Ако тея пластинки са се изкривили смятам е нормално да излиза от там, до колкото помня обаче няма начин да се подменят, вариант с подкривяването им за да се стегнат ми се върти на ум но не знам дали ще е възможно без свалянето на амортисьорчето ( т.е. пак на цялата предница ) 
пп. Ето и четиво за разликите http://www.gatesautocat.com/pdf/english/TB010_VAG_5492XS.pdf
пп. Ето и четиво за разликите http://www.gatesautocat.com/pdf/english/TB010_VAG_5492XS.pdf
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Проблем - амортисьорче обтяжна ролка 1.8 20V ADR
Интересно по в сайта на Gates пише,че е хидравличен.Като си сменях ремъка ми направи впечатление,че доста трудно се движи(прибира) и предположих ,че е само пружина ,но явно може би има и някакво амортисьорче(буталце)вътре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony, Google [Bot] и 68 госта