Iezekil написа:Няма мит в това за стелките.Говорим за мокетените-напояват се с вода,после си пускаш парното към краката и влагата къде-къде-хоп,кондензира на стъклото,понеже там има досег със студения въздух-замръз.Лятно време пък се получава и спарване освен потенето на стъклото,и бонус-кофти миризма.
Що се отнася до радиаторчето-ако изпуска стъклото ще е мазно,но няма как антифриза да замръзне,пък бил той и изпарен.
Точно за това говоря :)
Тествал съм мокета на Голф 3 - може да изпие над 10Л вода и като го натиснеш седи леко влажен, ама никога не би предположил, че има толкова много вода в него.Това със стелките не става от един път и не е достатъчно да ги метнеш мокри само веднъж - говорим за когато е тенденциозно...иначе и зимата внасяш сняг с обувките, ама зависи от количеството и вентилацията на колата. Ако съчетаеш мръсно стъкло с мокър под на колата и 2 лопати сняг вътре + каране на сравнително кратко разстояние,колкото да разтопиш снега,ама не и да се проветри купето - ти да видиш какво замръзване става...направо трябва с лопата да ринеш стъклото отвътре
