Липса на антифриз отново.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Липса на антифриз отново.

Мнениеот silent » Вто 16 яну 2007 8:15


Преди време/няколко години/ имах подобен проблем. Оказа се запушен маркуч за обезвъздушаване. Загубата беше около 300-400гр на 50км. градско. Преди няколко дни обаче отново долях близо литър антифриз. Огледах за течове няма, и определено маркуча за обезвъздушаване не е запушен. Дори и от там където по принцип си тече от тройниците на изпарителя. Капачката беше бая лабава позатегнах я обаче ме гложди следното съмнение. От как съм сложил газова уредба все от някъде тече по малко и аз все натягам скобите и все на друго място избива. А сега гледам от никъде не тече пък взе да губи антифриз. Да не би връзването на испарителя да прецаква обезвъздушаването на систета и тези течове отчасти досега да са компенсирали този недостатък. Направи ми впечатление още като връзваха испарителя начина на свързване но не му обръщах внимание. Входящия му маркуч с тройник тръгва от маркуча за парното малко след главата а изходящия влиза с тройник в тръбата- там където влиза долния маркуч от разширителния съд. Мисълта ми е - това не е ли малко нелогичносвързване. Иначе колата си върви нормално. На този етап поради липса на достатъчни доказателства изключвам гарнитура на главата. Конкретния въпрос обаче е това ли е начина за свързване на изпарителя към охладителната уредба.




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 16 яну 2007 8:54


Както и да ти е свързан изпарителя това не може до води до сериозна загуба на антифриз.При издухана гарнитура колата си върви идеално, от разщирителния съд мирише на газ, маркучите са твърди..


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Вто 16 яну 2007 11:20


може да сълзи около снадките на изпарителя или маркучите, запали колата и със суха салфетка проверявай снадките !


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Вто 16 яну 2007 14:29


Кофти работа, моли се това, което липсва да не е в картера. Заведи я да я види някой, който му разбира.

Изпарителя може да се върже по два начина, успоредно или последователно, твоят щом е с тройници, значи е вързан успоредно на радиатора на отоплението на купето. В това няма нищо странно или неправилно и не може да бъде причина за загуба на охладителна течност. Ако изпарителят е разположен високо, можеш при студен двигател лекинко да поизвадиш горния мъркуч (по-високо разположения) към него, ей така да видиш какво е положението с 'въздуха'.

Двигателят ти е като моя, така че от някакво специално обезвъздушаване нямаш нужда, това е мое мнение и не смятам да те ангажирам с него, щото за това обезвъздушаване има написани терабайти в тоя форум, някои мислени, други не чак до там.

Успех и кажи от какво е като го откриеш.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Нед 21 яну 2007 20:42


Проблемът се оказа тривиален. След като протече по сериозно се видя от къде. Фланеца отстрани на главата се беше изгърбил като едногърба камила и то ясно видимо с просто око. Въпросният фланец е купуван от Аутоплюс преди около 4 месеца марката е Топран. С две думи не купувайте точно това от Аутоплюс. Като мазохист му дадох втори шанс... Челосах го и му смених О пръстена с гарнитура. Ей така за идеята ми е интересно какво ще се получи в близко бъдеще.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Нед 21 яну 2007 20:54


silent написа:Проблемът се оказа тривиален. След като протече по сериозно се видя от къде. Фланеца отстрани на главата се беше изгърбил като едногърба камила и то ясно видимо с просто око. Въпросният фланец е купуван от Аутоплюс преди около 4 месеца марката е Топран. С две думи не купувайте точно това от Аутоплюс. Като мазохист му дадох втори шанс... Челосах го и му смених О пръстена с гарнитура. Ей така за идеята ми е интересно какво ще се получи в близко бъдеще.


Гледах много теми за тея фланци, даже някои хора си бяха поръчвали някаде алуминиеви, другия вариант е да си купиш оригинални, не са толкова по-скъпи от другите.

Късмет!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 21 яну 2007 21:04


Ако няма кой да ти направи алуминиев фланец купувай в Юнитреид, цената си заслужава,изкарва минимум 4-5г.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 22 яну 2007 19:36


Мда и с гарнитура .... след първото нагряване пак се е изгърбил и ...просълзя.... Купих си от Юнитрейд за 15,52лв. и ще го сменям.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 22 яну 2007 19:41


teodor6769 написа:Ако няма кой да ти направи алуминиев фланец купувай в Юнитреид, цената си заслужава,изкарва минимум 4-5г.


А някой от форума може ли да прави алуминиеви фланци :roll: и моя сълзи, ама пластмаса голям риск :wink:


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Пон 22 яну 2007 19:49


L&R написа:А някой от форума може ли да прави алуминиеви фланци :roll: и моя сълзи, ама пластмаса голям риск :wink:


Търсачката брато: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 8&start=15

някаде там е истината :)

Късмет!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 22 яну 2007 19:52


На моето има 3 легла за датчици(тапи :)) малко трудно на струг ще стане и май ще мисля за Юнитрейд.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 22 яну 2007 20:19


L&R май не говорите за един и същ фланец, на тебе ти трябва доколкото разбирам отпред на главата където са датчиците а ние говорим за страничния от дясно като при колегата от Габрово май Syncro беше.


kamen
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kamen » Пон 22 яну 2007 20:40


И аз наскоро го смянах този фланец,но ми излезе 7-8лв.Идеята за алуминиев ми се вижда добра :)

ПП.Новичък съм и,докато се ориентирам,май пратих на някого ЛС. :oops: Извинявам се


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пон 22 яну 2007 22:52


За тея фланци само в Юнитрейд.. :D
Смених три докато ми дойде да взема от там..
Към 15-тина лева е



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта