Аз не вярвам на етикети от години.Имам си манометър,с който се мери на студен и на загрял двигал и той определя с какво масло се кара.Аз,като искам да карам на 6000 оборота по магистралата с 220,си преценявам,че трябва да купя качествено масло и го купувам и сипвам.Всеки си преценява сам за себе си какво масло да сипва и как да си кара колата,а после се чудим защо има 300 теми с "свети ми лампата за маслото" "тракат ми повдигачите на клапаните" "гори 1Л масло за 1000км" и т.н. и т.н. ....еми нормално е.Иначе служебната ни кола,си я караме дори със стария Мотул от Пасат-а и ранзи други клиентски коли и не се е строшила още..няма и да се строши

.Моето масло един път не съм го сменял 21 000км,понеже забравих и му нямаше нищо,даже не се еобаждала лампата за ниско налягане при 2000 оборота...дето на много хора светва 1000км след смяната на маслото

..пък кой каквото иска да казва за Мотул
Аз лично казвам,че имам ужасни впечатления от Еsso,Castrol и Mobil (без значение немски или от незнам къде)и чудесни впечатления от Мотул,нито карам някой да си купува точно Мотул,нито нищо подобно,споделям това,което съм видял и измерил като налягания не в 1 и 2 двигателя,вкл. и моят личен,който доста хора знаят как се кара. VW са си дали стандарти,на които трябва да отговаря маслото и това е.Това,че 90% от маслата в БГ,а и по Европа,са некачествени,но с хубава марка и приличен етикет,не е проблем на двигателите ни. Важно е да уточня,че Мотул не продават монтьор в шише,а просто масло и ако двигателя си има механичен проблем,заради който няма налягане или гори по 6 тона масло,няма да се оправи само с едно масло.
