. Имам следния проблем, колата има газов инж. Като я купих, при ускорение на газ се усещаше след 5000 об/мин предръпване но на бензин го нямаше. Продавача ми обясни че е от чипа, и след чипа не е настройван газовия инж. След това ходих на газаджия и я закачи на лаптоп седна и каза да карам, след като на 3 та се появи предръпването ми обясни че сигурно е от чипа защото когато започне да предръпва и оборотите се нулират на лаптопа каза че може да е от евтин чип .Но след бързи 1000 км. започна да предръпва и на бензин и на газ след 3500 об/мин. Пробелма е когато на 2 ра ,3 та, 4 та ,5 та подам рязко газ и започва да ускорява когато стигне към и малко над 3500 об/мин. започва да предръпва и да не иска да ускорява. Иначе няма син дим от ауспуха дори и на прекъсвач, турбото си свири добре. Аз съм от Варна и се чудя от какво може да е това и дали на истина е от чипа или от друг проблем за който прочетох "комутатор" . Но преди да стане така на 2 ра при подаване на газ след 4000 об/мин въртеше гуми сега няма такава мощност. Моля за помощ Passat B5 1.8 T , прекъсва в високи обороти.
Passat B5 1.8 T , прекъсва в високи обороти.
Здравейте преди три дни се сдобих с Vw Passat , 1997 ,1.8Т чип
. Имам следния проблем, колата има газов инж. Като я купих, при ускорение на газ се усещаше след 5000 об/мин предръпване но на бензин го нямаше. Продавача ми обясни че е от чипа, и след чипа не е настройван газовия инж. След това ходих на газаджия и я закачи на лаптоп седна и каза да карам, след като на 3 та се появи предръпването ми обясни че сигурно е от чипа защото когато започне да предръпва и оборотите се нулират на лаптопа каза че може да е от евтин чип .Но след бързи 1000 км. започна да предръпва и на бензин и на газ след 3500 об/мин. Пробелма е когато на 2 ра ,3 та, 4 та ,5 та подам рязко газ и започва да ускорява когато стигне към и малко над 3500 об/мин. започва да предръпва и да не иска да ускорява. Иначе няма син дим от ауспуха дори и на прекъсвач, турбото си свири добре. Аз съм от Варна и се чудя от какво може да е това и дали на истина е от чипа или от друг проблем за който прочетох "комутатор" . Но преди да стане така на 2 ра при подаване на газ след 4000 об/мин въртеше гуми сега няма такава мощност. Моля за помощ 
. Имам следния проблем, колата има газов инж. Като я купих, при ускорение на газ се усещаше след 5000 об/мин предръпване но на бензин го нямаше. Продавача ми обясни че е от чипа, и след чипа не е настройван газовия инж. След това ходих на газаджия и я закачи на лаптоп седна и каза да карам, след като на 3 та се появи предръпването ми обясни че сигурно е от чипа защото когато започне да предръпва и оборотите се нулират на лаптопа каза че може да е от евтин чип .Но след бързи 1000 км. започна да предръпва и на бензин и на газ след 3500 об/мин. Пробелма е когато на 2 ра ,3 та, 4 та ,5 та подам рязко газ и започва да ускорява когато стигне към и малко над 3500 об/мин. започва да предръпва и да не иска да ускорява. Иначе няма син дим от ауспуха дори и на прекъсвач, турбото си свири добре. Аз съм от Варна и се чудя от какво може да е това и дали на истина е от чипа или от друг проблем за който прочетох "комутатор" . Но преди да стане така на 2 ра при подаване на газ след 4000 об/мин въртеше гуми сега няма такава мощност. Моля за помощ - rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Passat B5 1.8 T , прекъсва в високи обороти.
Преди време докато работех в БМW сервиз в Америка, беше се появил някакв странен чип за 328-ците при който колата за момент направо изгасваше при достигане на 4000рпм, след което рязко потегляше пак. Твоят пробелм е само един - ЧИП!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта