Колеги, не свалих задното стъкло. Бояджията се справи с ръждата и така много добре.
Равносметката - уплътнението на задното стъкло идва заедно с чисто ново стъкло. Отделно уплътнение не се продава. Могат да се търсят варианти с уплътнение от друга кола(както съм написал - форд транзит), може да се експериментира и с уплътнение с друг профил(но няма гаранции) или да се свали така стъклото и да се пази старото уплътнение и след това да се презалепи. Последният вариант е възможен само ако пластмасовата рамка на стъклото е запазена, а не раздробена като моята. Също така чух от майсторягите в Кобра, че гумата можела да се отдели от пластмасовата рамка и се захваща за нея посредством сглобка и е като перо. Това обаче е възможно само ако ти е читава пластмасата, иначе не рискувайте. Това го казвам, защото принципно като се махне гумата, се открива ръба на купето и е доста удобно да се работи.
Това е от мен, ние със седаните сме много прее..цакани. При комби-тата има варианти
Благодарности на колегата К.Одаджийски
