Ситуацията е следната - на 1,2,3 и 4 степен пластината по която тече постоянно ток загрява, без значение на коя степен съм. Единствената разлика е, че на първа степен загрява по-бавно, на втора по-бързо и т.н. Свалих панела на врътките, зачистих пластитана с постоянния ток и пластината на самата врътка доколкото успях. Буксата на врътката имаше 2 очернени пинчета - на захранващия кабел и на кабела който дава ток на 4 степен. Казаха ми, че проблема е във буксата - купих си от моргата друга букса, свързах - резултат нулев. Загрява толкова, че ако 15-20мин блъска на четвърта степен ми топи копчето
. Друго което забелязвам е, че бушона не гори, но се топи
. Ходих на ел.техник който ми каза: "изобщо не трябва еладжия, 'щото можеш сам да го оправиш, то на тия коли е много проблемно това, купуваш целия контролен панел на парното и си ти. Ама го вземи от морга, 'щото иначе струва 180лв." И това беше тръгнах, защото видимо не му се занимаваше с моята кола, дори не погледна за какво говоря. Ще се радвам ако някой може да ми помогне. Айде със здраве от студеното море


