Колеги,тъй като от година и половина ми е изгоряла бензиновата помпа,постоянно следя за такива теми,а като цяло информацията е доста разпокъсана.Аз досега по магазините съм се сблъсквал с 4 вида такива помпи.Предлагам всеки ,който се е сблъсквал с някоя от тези помпи да даде мнение,а след това информацията да се обобщи и да се направи темата важна.
1.Бензинова помпа от магазини "Ауто плюс"-/помпа на Бош,но не съм сигурен/-340 лв.
2.Така наречените "китайски помпи" -110 лв.
3.Италианска помпа-"Meat&doria"-88 лв.
4.Днес ми се случи...казаха ми оригинална/не на Бош/ с гаранция ако колата е само на бензин - 238 лв.
Бензинова помпа-варианти
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бензинова помпа-варианти
KrasimirN написа:...
4.Днес ми се случи...казаха ми оригинална/не на Бош/ с гаранция ако колата е само на бензин - 238 лв.
предполагам е VDO също се използват при първоначално вграждане, аз в момента съм с такава, предишния собственик беше сложил едно злобно менте JPGroup което не успя да изкара и една година
- slavi tsvetkov
- Мнения: 936
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
- Двигател: 2023
- Местоположение: Harlow, UK
- Контакти:
Winner25 написа:slavi tsvetkov написа:Гледам да не оставам с под половин резервоар бензин!
Това има ли някакво значение, защото аз от както карам на газ стрелката рядко се вдига по нагоре от червената зона.
Има значение защото бензина охлажда помпата (ако тя работи постоянно т.е и когато двигателят работи на газ).
В горния край на червения сектор са точно 15 л. За по сигурно аз се стремя да не падам под 20 л.
Друг е въпроса какво се случва с тази течност затворена на тъмно и "подгрявана" в продължение на N-месеца. И това което остава дали може да се нарече бензин и дали остава здраво гумено изделие вътре в резервоара вследствие на тази фракция:wink:
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей колега KrasimirN.
Аз смятам, че италианска помпа е добро решение. С такава съм от над 3 години и съм доволен. Не си спомням само марката, но помня, че тогава я взех за ок 120 лв.
В случай, че не са ви поставили реле, което да изключва бенз. помпа при работа на двиг. на газ е добре(по думите на хората, които ми поставиха АГУ-то) да има ок 8 л. бензин в резервоара. Това е поради причините описани от колегите тук, а и в други теми от "Автогазови уредби". Аз лично гледам да поддържам нивото на ок 10 л. и да гася и съответно и да запаляна бензин, като през зимата не пропускам да покарам някои дни само на бензин. През лятото на ок 400 км. на газ изминавам по 50-на на бензин.

Аз смятам, че италианска помпа е добро решение. С такава съм от над 3 години и съм доволен. Не си спомням само марката, но помня, че тогава я взех за ок 120 лв.
Winner25 написа:slavi tsvetkov написа:Гледам да не оставам с под половин резервоар бензин!
Това има ли някакво значение, защото аз от както карам на газ стрелката рядко се вдига по нагоре от червената зона.
В случай, че не са ви поставили реле, което да изключва бенз. помпа при работа на двиг. на газ е добре(по думите на хората, които ми поставиха АГУ-то) да има ок 8 л. бензин в резервоара. Това е поради причините описани от колегите тук, а и в други теми от "Автогазови уредби". Аз лично гледам да поддържам нивото на ок 10 л. и да гася и съответно и да запаляна бензин, като през зимата не пропускам да покарам някои дни само на бензин. През лятото на ок 400 км. на газ изминавам по 50-на на бензин.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта