Б4, комби, 1.6i водачи на спирачни апарати

Техническа и сервизна информация за Passat
kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Водачи на спирачни апарати

Мнениеот kgkep » Чет 23 юни 2016 15:07


Ами леглата поне в горния край където мога да бръкна с шублера, ги меря и не са на елипса, надолу не знам как са. Иначе точно това ми е идеята, да взема по-големи с няколко десети. Тези в ремонтните комплекти не са ли по-големи?
Между другото тези оригиналните на много места ги пишат 8мм, а моите са над 8, дали са вече сменени с по-големи? Задните ги дават 8.5мм, но са по-дълги с 11мм, но не мисля че ще е проблем да се отрежат.
Ако ги гресирам и ги сложа така ме е страх да не се сучат заради хлабината. Оригиналните на TRW (Lucas) ги намирам на много места, но никъде не пише за размери.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Водачи на спирачни апарати

Мнениеот Iezekil » Чет 23 юни 2016 20:33


Не знам дали продават само водачи,че и по-големи.Би трябвало да са комплект със супорта и да са на оригиналния размер.Ама такава инвестиция не си струва.Най-добре си направи нови при стругар.Моя обаче каза,че се износват дупките и ги разпроби на 10мм.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Водачи на спирачни апарати

Мнениеот kgkep » Чет 23 юни 2016 22:01


Има водачи, но абсолютно никъде не им намирам размерите. Единствено дължината. В някаъв английски сайт за авточасти пишеше, че предните са 8мм, а задните за Ауди 80/90 с дискове - 8.5мм. но по дълги. Ще видя ако намеря по-дебели и след това да се разпробие. Комплектите заедно с маншоните са към 20лв. надали стругар ще ми вземе по-малко, така че предпочитам да взема готови.
Въпроса е да взимам ли за точните апарати, ако са ремонтни или да взимам по-дебели и да се разпробива и ако се налага реже? И дали задните наистина са по-дебели с 0.5мм.
https://www.drive2.ru/l/4224589/
Това са задните.
https://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%89%D0%B8-%D0%B2%D1%82%D1%83%D0%BB%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82-trw-sp9896-is15290388.html


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 950
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Водачи на спирачни апарати

Мнениеот ssssl » Чет 23 юни 2016 22:19


kgkep написа: ако въпросните ремонтни комплекти са по-дебели ще се уплътни добре.

Ако се уплътни добре, може да има и блокиране в следствие на температурно разширение.
Задните на Шкодата 3 г. ми тропаха и проблема го реших с грес TRW.
trw-pasta-spirachki-0025gr.jpg


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Водачи на спирачни апарати

Мнениеот kgkep » Пет 24 юни 2016 0:53


Да, възможно е, както писах в първия си пост във водачите няма много грес, а луфта е по-малък от 0.5мм и след гресиране може и да намалее още. Освен като ги сложа първо да ги гресирам с тези водачи и да видя как ще е и тогава ако има проблем да търся нови. От къде мога да си взема такава грес?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Водачи на спирачни апарати

Мнениеот Iezekil » Пет 24 юни 2016 6:01


На предната страница пишеше,че задните са по-късите,ти казваш,че са по-дълги но няма значение.Моите ги тъпчех с грес 2 пъти годишно/предните/,но ми омръзна,а и накрая не помагаше.
Стругар може да не ти вземе по-малко,но в тези 20лв. ще влезе и разпробиването.Ако деъствително купиш на 8,5мм,незнам дали стругаря ще има бургия 8,7мм за да завърши операцията.А при износване на елипса,едва ли ще можеш да ги ползваш новите водачи.Но ти си знаеш.Аз навремето като търсих,ремонтни комплекти нямаше,а сам виждаш,че цената със супорта е космическа.Видях за Опел,където проблема е решен с гумени втулки към водачите.
Другото,което мога да предложа е следното.Имам пасат 91г. с 4 дискови спирачки,който разглабям по малко.Ако и твоя е такъв-Б3,за 20лв ти вадя задните супорти с водачите,а ти ще можеш да експериментираш за нови водачи или да си ги разпробиеш и сложиш.Аз не съм ги чувал да тракат,можеш да ги покараш тях,а през това време да подготвиш твоите.Работата при стругар е точно 1 час


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Водачи на спирачни апарати

Мнениеот kgkep » Пет 24 юни 2016 8:11


За дължината, не знам, но тия в линка който съм дал са 71, при мен са 60мм. Затова реших, че задните са по-дълги. Ще пробвам първо с тези които имам и ако имат проблеми ще го мисля.


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 950
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Водачи на спирачни апарати

Мнениеот ssssl » Пет 24 юни 2016 11:55


kgkep написа: От къде мога да си взема такава грес?

https://www.autopower.bg/%D0%BF%D0%B0%D ... -2753.html


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Водачи на спирачни апарати

Мнениеот kgkep » Пет 24 юни 2016 13:32


Мерси, ще сложа от нея да видя как ще е.


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 950
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Водачи на спирачни апарати

Мнениеот ssssl » Пет 24 юни 2016 15:03


За последните 6 г. само 1 път съм сменял греста на водачите, което говори за много добра термоустойчивост.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта