Ами леглата поне в горния край където мога да бръкна с шублера, ги меря и не са на елипса, надолу не знам как са. Иначе точно това ми е идеята, да взема по-големи с няколко десети. Тези в ремонтните комплекти не са ли по-големи?
Между другото тези оригиналните на много места ги пишат 8мм, а моите са над 8, дали са вече сменени с по-големи? Задните ги дават 8.5мм, но са по-дълги с 11мм, но не мисля че ще е проблем да се отрежат.
Ако ги гресирам и ги сложа така ме е страх да не се сучат заради хлабината. Оригиналните на TRW (Lucas) ги намирам на много места, но никъде не пише за размери.



Б4, комби, 1.6i водачи на спирачни апарати
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Водачи на спирачни апарати
Не знам дали продават само водачи,че и по-големи.Би трябвало да са комплект със супорта и да са на оригиналния размер.Ама такава инвестиция не си струва.Най-добре си направи нови при стругар.Моя обаче каза,че се износват дупките и ги разпроби на 10мм.
Re: Водачи на спирачни апарати
Има водачи, но абсолютно никъде не им намирам размерите. Единствено дължината. В някаъв английски сайт за авточасти пишеше, че предните са 8мм, а задните за Ауди 80/90 с дискове - 8.5мм. но по дълги. Ще видя ако намеря по-дебели и след това да се разпробие. Комплектите заедно с маншоните са към 20лв. надали стругар ще ми вземе по-малко, така че предпочитам да взема готови.
Въпроса е да взимам ли за точните апарати, ако са ремонтни или да взимам по-дебели и да се разпробива и ако се налага реже? И дали задните наистина са по-дебели с 0.5мм.
https://www.drive2.ru/l/4224589/
Това са задните.
https://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%89%D0%B8-%D0%B2%D1%82%D1%83%D0%BB%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82-trw-sp9896-is15290388.html
Въпроса е да взимам ли за точните апарати, ако са ремонтни или да взимам по-дебели и да се разпробива и ако се налага реже? И дали задните наистина са по-дебели с 0.5мм.
https://www.drive2.ru/l/4224589/
Това са задните.
https://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%89%D0%B8-%D0%B2%D1%82%D1%83%D0%BB%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82-trw-sp9896-is15290388.html
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Водачи на спирачни апарати
kgkep написа: ако въпросните ремонтни комплекти са по-дебели ще се уплътни добре.
Ако се уплътни добре, може да има и блокиране в следствие на температурно разширение.
Задните на Шкодата 3 г. ми тропаха и проблема го реших с грес TRW.
Re: Водачи на спирачни апарати
Да, възможно е, както писах в първия си пост във водачите няма много грес, а луфта е по-малък от 0.5мм и след гресиране може и да намалее още. Освен като ги сложа първо да ги гресирам с тези водачи и да видя как ще е и тогава ако има проблем да търся нови. От къде мога да си взема такава грес?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Водачи на спирачни апарати
На предната страница пишеше,че задните са по-късите,ти казваш,че са по-дълги но няма значение.Моите ги тъпчех с грес 2 пъти годишно/предните/,но ми омръзна,а и накрая не помагаше.
Стругар може да не ти вземе по-малко,но в тези 20лв. ще влезе и разпробиването.Ако деъствително купиш на 8,5мм,незнам дали стругаря ще има бургия 8,7мм за да завърши операцията.А при износване на елипса,едва ли ще можеш да ги ползваш новите водачи.Но ти си знаеш.Аз навремето като търсих,ремонтни комплекти нямаше,а сам виждаш,че цената със супорта е космическа.Видях за Опел,където проблема е решен с гумени втулки към водачите.
Другото,което мога да предложа е следното.Имам пасат 91г. с 4 дискови спирачки,който разглабям по малко.Ако и твоя е такъв-Б3,за 20лв ти вадя задните супорти с водачите,а ти ще можеш да експериментираш за нови водачи или да си ги разпробиеш и сложиш.Аз не съм ги чувал да тракат,можеш да ги покараш тях,а през това време да подготвиш твоите.Работата при стругар е точно 1 час
Стругар може да не ти вземе по-малко,но в тези 20лв. ще влезе и разпробиването.Ако деъствително купиш на 8,5мм,незнам дали стругаря ще има бургия 8,7мм за да завърши операцията.А при износване на елипса,едва ли ще можеш да ги ползваш новите водачи.Но ти си знаеш.Аз навремето като търсих,ремонтни комплекти нямаше,а сам виждаш,че цената със супорта е космическа.Видях за Опел,където проблема е решен с гумени втулки към водачите.
Другото,което мога да предложа е следното.Имам пасат 91г. с 4 дискови спирачки,който разглабям по малко.Ако и твоя е такъв-Б3,за 20лв ти вадя задните супорти с водачите,а ти ще можеш да експериментираш за нови водачи или да си ги разпробиеш и сложиш.Аз не съм ги чувал да тракат,можеш да ги покараш тях,а през това време да подготвиш твоите.Работата при стругар е точно 1 час
Re: Водачи на спирачни апарати
За дължината, не знам, но тия в линка който съм дал са 71, при мен са 60мм. Затова реших, че задните са по-дълги. Ще пробвам първо с тези които имам и ако имат проблеми ще го мисля.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Водачи на спирачни апарати
kgkep написа: От къде мога да си взема такава грес?
https://www.autopower.bg/%D0%BF%D0%B0%D ... -2753.html
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Водачи на спирачни апарати
За последните 6 г. само 1 път съм сменял греста на водачите, което говори за много добра термоустойчивост.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта