Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!

Мнениеот ktamen » Вто 20 сеп 2016 18:57


инжектопляктор написа:Тези свещи ставаха за Vento 2E, значи стават и за Passat RP или греша? :mhihi

Ще ти издам една тайна - Това, че свещите имат еднаква резба, не значи, че са еднакви. Провери дали свещите стават за тази кола :exclaim Просто отиваш в магазин за авточасти и питаш дали 2Е и РП са с еднакви свещи.
Старите свещи пак така ли изглеждаха? Ако не си ги изхвърлил ги сложи отново да видим дали ще почернеят.
Това с капиталните 150лв е много сладко :bowdown




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!

Мнениеот инжектопляктор » Вто 20 сеп 2016 19:06


ktamen написа:Старите свещи пак така ли изглеждаха? Ако не си ги изхвърлил ги сложи отново да видим дали ще почернеят. Това с капиталните 150лв е много сладко

Моля, нека прекратим диалога точно по тая тема, аз си правя сметката и за да ми излизат нещата и да не се набутвам, обичам нещата да вървят по изчисленията.
Старите свещи бяха долу-горе толкова черни като ги свалих. Бяха NGK, тия са Шампион. Имам и едни Beru Ultra.
Iezekil написа:А край колата мирише ли на суров бензин,патка ли в гърнетата,ауспуха с какъв цвят е,какъв пушек вади?Моното сухо ли е отвън? Нагара по свещите мазен ли е,мие ли се лесно?Какви обороти държи студена и топла?Ускорението плавно ли е или с прихълцване,или с забиване?

Нагара по свещите не е мазен и не се мие, нито пада лесно. Черен и сух. Пробвах да го чистя с разредител и търкане - маха се много трудно. Колата държи обороти около 900 студена и 850 топла. Ускорението ми е малко неравномерно, не забива нос, просто както е леко мудна и рязко тръгва. Играл съм си да местя делкото, поне ускорението да го докарам.
Пушекът е относително безцветен, когато дам газ рязко променя цвета си на синьо-сив. Масло не гори, гледам щеката.
Покрай колата не мирише брутално на суров бензин, но имам усещането, че сместа не е наред.
Колата при подаване на газ и пускане на газта рязко леко припуква няколко пъти от гърнето. На празен ход преди да пипна делкото също в определена позиция на центровката припукваше по-често.
stefan4o написа: накрая се оказа, че не си избърсал колелото да видиш белега

Не, аз се подведох, защото мислех, че точката отпред на колелото е правилният белег. Белегът на маховика пък е много трудно видим. Очаквах резки и по-големи букви. Просто моите белези не са нищо подобно на това, което гледах из интернет за тия коли. Съжалявам, ако ти изглежда нещо кофти моето мислене, но когато търсих белези преди това гледах в интернет изображения с тях и тръгнах предубедено да ги търся.
Ето, днеска си обезвъздуших колата и си пуснах парното след смяна на радиатора. Явно не съм толкова тъп все пак.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!

Мнениеот kris11 » Вто 20 сеп 2016 19:30


Няма ли кой да заключи темата на този дървен философ ??
Справка другите му теми и в други форуми. В Направи сам го търпят заради рейтинга на сайта , ама тука ??


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!

Мнениеот Iezekil » Вто 20 сеп 2016 19:44


Абе аз въобще не разбрах нерде-нерде си пусна газовата свещ тук,па сега и се дуеш с тия бумаги.Първо ни подведе с тоя централен електрод/даже Одата отбеляза,че не е триъгълник все още/,после май се оказва,че всъщност говориш за порцелана под електрода?Ама няма значение верно.Ако си искал да кажеш,че цвета на порцелана трябва да е светло кафяв-разбрахме.
Аз нещо не съм сигурен,че една проста ламбда дава такова отражение на разхода/ не е ясен още/.А определено ми се струва,че тая свещ е така окадена от масло.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!

Мнениеот инжектопляктор » Вто 20 сеп 2016 19:46


Iezekil написа:А определено ми се струва,че тая свещ е така окадена от масло.

Масло не губи. Редовно гледам щеката. Имал съм кола, на която често й доливах масло и знам как изглежда това положение и колко бързо свършва маслото.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!

Мнениеот Iezekil » Вто 20 сеп 2016 19:57


инжектопляктор написа: Колата държи обороти около 900 студена и 850 топла.
едните нисик,другите високи.
това ако е от температурен датчик проблемен,би обяснило богата смес
инжектопляктор написа: Ускорението ми е малко неравномерно, не забива нос, просто както е леко мудна и рязко тръгва.

мисля иска още аванс
инжектопляктор написа:Пушекът е относително безцветен, когато дам газ рязко променя цвета си на синьо-сив. Масло не гори, гледам щеката.

синьото е характерно за маслото
но да почнем от свещите:

njk ВР6ЕТ за 2Е
njk BUR6ET за РП


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!

Мнениеот инжектопляктор » Вто 20 сеп 2016 20:23


Iezekil написа:това ако е от температурен датчик проблемен,би обяснило богата смес

Знам, че меренето на датчика с омметър лъже, но датчикът по съпротивление си отговаряше на температурата, когато го мерих. И колата не се дави при палене. Когато датчикът е нередовен обикновено или не пали топла нормално или пали много трудно студена. Може да греша за синият цвят и да е по-скоро нюанс на сивото. Не мисля, че колата губи масло, всеки път преди да тръгна някъде проверявам масло и вода.
Свещите са Champion RN8VTYC4
Ето тук - ЦЪК ги дават аналог на BUR6ET, които са по каталог.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!

Мнениеот Iezekil » Вто 20 сеп 2016 22:20


Значи не са били за вентото.А с откачен датчик всяка си пали нормално,пък компа мисли,че е -30.Друго се сетих,което би обяснило и оборотите,и евентуалната богата смес.Намери темите и замери с мултицет ТПСа при затворен дросел.Има вероятност да е разбутан и да лъже компа колко е отворен,от там и подаването на повече гориво.
Моята също има едно муднеене докато прехвърли 1100-200оборота,но аз съм на газ


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP 1991 Висок разход ?!

Мнениеот инжектопляктор » Пет 23 сеп 2016 14:31


Iezekil написа:А с откачен датчик всяка си пали нормално,пък компа мисли,че е -30..

Става въпрос, че ако датчикът лъже, че е -30, то при горещ автомобил ще се дави от гориво и няма да може да запали.
Мерих датчика и по съпротивление отговаря.
---
Мерих ламбда сондата. Когато е откачена компютърът обогатява сместа и напрежението й е 0.64V. Когато сондата е включена, напрежението й е 0.50V.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта