Пак проблеми с масло!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Чет 22 фев 2007 16:56


така е, ама аз не карам VW, a KIA, за официалния им сервиз.....само мълчание..... :!: .....вече съм способен да издам ръководство за тази кола, къде ли не съм и бъркал.... :lol:




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 22 фев 2007 17:02


smurf написа:така е, ама аз не карам VW, a KIA, за официалния им сервиз.....само мълчание..... :!: .....вече съм способен да издам ръководство за тази кола, къде ли не съм и бъркал.... :lol:

Извинявам се, не искам да те обидя, ама Kia :shock :screwy


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Чет 22 фев 2007 17:41


то аз сам съм се обидил и то жестоко, ама така се получи тогава, кола без пари, а и нямаше накъде, та "таралеж в гащите" стана, ама вече съм я докарал до 80%нова...... :P


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Чет 22 фев 2007 18:34


Значи аз сам си сменях гарнитурата.Имаше такава кора на клапаните.Помня е щото ме учуди и я махнах да видя за какво е.После си я сложих обратно и това е.Имам я.Обаче около моното ми е омаслено и то доста?Може ли маркуча за картерните газове който излиза и от блока и се съединява с маркуч от капака и от там в моното да е запушен и нещо да оказва влияние?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 22 фев 2007 19:04


Не ми се вярва да е запушен щом ти омаслява моното но нищо не ти пречи да извадиш маркуча и да видиш дали излиза нещо оттам. Но май ще сменяш и гумички.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Чет 22 фев 2007 22:06


teodor6769 написа:Не ми се вярва да е запушен щом ти омаслява моното но нищо не ти пречи да извадиш маркуча и да видиш дали излиза нещо оттам. Но май ще сменяш и гумички.


Бе то ако е само гумички добре ще е?Оттам ли да е?Добре де ако гори масло не трябва ли да пуши да цапа свещи.На ладата беше свинщина не мога да се прибера,чистех ги през 5 км.Ама пък там беше сегмент май... :gruebel


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 22 фев 2007 22:27


Така дистанционно е трудно да се определи със сигурност. Ако искаш първо смени маслото както ти писах по горе, а ако решиш да сменяш гумички като ти свалят главата може да погледнат и цилиндрите как са. Друго немога да те посъветвам.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Чет 22 фев 2007 23:10


Мисля първо да сменя маслото да видим какво ще стане.Ама ще сложа 15w40 Lemfeorder(или както там се пише)Би трябвало да падне малко разхода на масло пък да видим.Добре де ама защо тръгна това масло като си смених гарнитурата си мисля :?:


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Пет 23 фев 2007 13:17


ами да е имало съвсем малка на гарнитурата на картера и като си сменил горната гарнитура( на капака на клапаните), вече почва да избива надолу маслото и разширява "невидимата досега" дупка....преполагам само...


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 23 фев 2007 15:09


DvDi написа:
teodor6769 написа:Не ми се вярва да е запушен щом ти омаслява моното но нищо не ти пречи да извадиш маркуча и да видиш дали излиза нещо оттам. Но май ще сменяш и гумички.


Добре де ако гори масло не трябва ли да пуши да цапа свещи.На ладата беше свинщина не мога да се прибера,чистех ги през 5 км.Ама пък там беше сегмент май... :gruebel



Може да има лек сивкаво-черен нагар по периферията, при резбата на свещите. Изпушването, мисля че може да се види само при запалване.
И да погледнеш и почистиш(при нужда) маркучите, които отвеждат масл. изпарения към моното, че след работа пътувам :drive за Варна и може да те проверя какво си свършил :077: . :lol: :lol: :lol:
Че утре е Тодоровден и може да направим една кушия :wink: с пасатите.

Извинете ме за ОФФ-а.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта