Нищо не съм забравял.
А какво е ВСМ?
Пасат б5 проблем с отключване
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2119
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 проблем с отключване
BCM = body control module. Онова дето управлява тоците в купето. Само дето ме съмнява то да успее да смъкне акумулатора до 1.6 волта.
За 1.6 волта очаквам да е забравена крушка.
Почни първо с мерене на тока след заспиване на модулите. Само ако има нещо над 30-40 милиампера тогава търси утечката по предпазителите. Да не се окаже брава на която микроключето следящо за отворено положение е почнало да дава фира, но го прави 1 от 10 пъти. Че ще има да си търсиш до 2ро причастие по предпазителите ако е това.
За 1.6 волта очаквам да е забравена крушка.
Почни първо с мерене на тока след заспиване на модулите. Само ако има нещо над 30-40 милиампера тогава търси утечката по предпазителите. Да не се окаже брава на която микроключето следящо за отворено положение е почнало да дава фира, но го прави 1 от 10 пъти. Че ще има да си търсиш до 2ро причастие по предпазителите ако е това.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2119
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Снощи изключих захранващото устройство при напрежение на акумулатора 12,85 волта, към обяд днес напрежението беше паднало на 12,6 волта. Не бях го прикачил към двата полюса, такъв пад нормален ли е?
Освен това установих, че когато акумулатора не е свързан колата се отключва без никакъв проблем механично. Когато обаче свържа акумулатора и затворя дистанционно, тя пак се отваря механично, но има едно място, когато се чувства някакво механично съпротивление в ключалката. Да не би проблема да е в онова прословуто микроключе в шофьорската врата?
След като десетина пъти ползвах дистанционно затварене и отваряне напрежението на акумулатора подна на 12,3 волта.
Сега подготвих да замеря след около 2 часа консумацията, след като заспят всички модули.
Освен това установих, че когато акумулатора не е свързан колата се отключва без никакъв проблем механично. Когато обаче свържа акумулатора и затворя дистанционно, тя пак се отваря механично, но има едно място, когато се чувства някакво механично съпротивление в ключалката. Да не би проблема да е в онова прословуто микроключе в шофьорската врата?
След като десетина пъти ползвах дистанционно затварене и отваряне напрежението на акумулатора подна на 12,3 волта.
Сега подготвих да замеря след около 2 часа консумацията, след като заспят всички модули.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 проблем с отключване
12.6 не е нормално напрежение за акумулатор дето е зареждан до преди 24 часа и нищо не го е товарило. Още повече да падне до 12.3 волта след 10 отключвания и заключвания. Акумулатора ти е пътник. Очаквано ако е бил паднал до 1.6 волта.
След 2 часа виж дали още има някой в акумулатора. Че може и да е паднал на 10 волта. Но ако е над 12 волта виж консумацията и ще разбереш дали има утечка.
Моят вида ли го на 12.5 волта го включвам директно към зарядното.
След 2 часа виж дали още има някой в акумулатора. Че може и да е паднал на 10 волта. Но ако е над 12 волта виж консумацията и ще разбереш дали има утечка.
Моят вида ли го на 12.5 волта го включвам директно към зарядното.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2119
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Днес най-после успях да замеря консумацията, след около 2 часа, като преди това фиктивно затворих капак на мотора. Консумацията е 39,3 милиАмпера:
Означава, че съм затворил колата и съм оставил някоя крушка в купето. Но ще следя как се движи напрежението на акумулатора.
Но когато си взех уреда за разчитане на грешките от жабката се оказа, че всички неща вътре бяха тотално мокри. Пипнах пода под жабката, за сега е сух.
Утре ще трябва да уплътнявам под филтъра за купето. Той сигурно целият е пропит с вода?
Означава, че съм затворил колата и съм оставил някоя крушка в купето. Но ще следя как се движи напрежението на акумулатора.
Но когато си взех уреда за разчитане на грешките от жабката се оказа, че всички неща вътре бяха тотално мокри. Пипнах пода под жабката, за сега е сух.
Утре ще трябва да уплътнявам под филтъра за купето. Той сигурно целият е пропит с вода?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Преди да уплътняваш там си изчисти листата от легена в който е акумулатора. Често задържат листа и почва да пълни купето от там.
40mA не е много и се равнява на 0.5 вата. По спомен нормалното май беше 20-25 милиампера, но може и да греша. Ако имаш допълнителна аларма 40мА ми звучат съвсем нормално.
При всяко положение 40мА утечка няма да докара проблем ако колата не се кара 2-3 седмици и акумулатора не е бил празен. Или имаш по-сериозна спорадична утечка, или си бил забравил някоя лампа (габаритите през лоста за мигачите, някоя лампа в купето). Или на акумулатора му е дошло времето.
40mA не е много и се равнява на 0.5 вата. По спомен нормалното май беше 20-25 милиампера, но може и да греша. Ако имаш допълнителна аларма 40мА ми звучат съвсем нормално.
При всяко положение 40мА утечка няма да докара проблем ако колата не се кара 2-3 седмици и акумулатора не е бил празен. Или имаш по-сериозна спорадична утечка, или си бил забравил някоя лампа (габаритите през лоста за мигачите, някоя лампа в купето). Или на акумулатора му е дошло времето.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2119
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Колега, за всички фаувета е дадена стойност максимално 40 мА, само за Артеон е 50 мА, имам един бюлетин на ФауВе как се търси утечката и за какви гранични стойности става дума.
Установих, че бравата на шофьорската врата има някакъв дефект. Ако има напрежение в колата се отваря дистанционно и механично без големи проблеми, но ако затворя дистанционно и после изключа акумулатора не може да се отвори механично!
Това нормално ли е?
Естествено тези дни ще ходя на ключар, за да чуя неговото мнение.
Освен това намерих една брава в нет-а, която според сайта пасва на моя пасат:
http://kukaeood.com/index.php?route=pro ... ct_id=3851
Вграждал ли е някой тази брава на мястото на оруигинална на Пасат Вариант Б 5,5?
Установих, че бравата на шофьорската врата има някакъв дефект. Ако има напрежение в колата се отваря дистанционно и механично без големи проблеми, но ако затворя дистанционно и после изключа акумулатора не може да се отвори механично!
Това нормално ли е?
Естествено тези дни ще ходя на ключар, за да чуя неговото мнение.
Освен това намерих една брава в нет-а, която според сайта пасва на моя пасат:
http://kukaeood.com/index.php?route=pro ... ct_id=3851
Вграждал ли е някой тази брава на мястото на оруигинална на Пасат Вариант Б 5,5?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 проблем с отключване
Бравата ти работи точно така както трябва да работи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта