Проблем с вентилатора на парното. Пасат В4.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Negramoten
Мнения: 66
Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Пасат B5.5

Проблем с вентилатора на парното. Пасат В4.

Мнениеот Negramoten » Пет 23 мар 2007 14:38


Здравейте,
Първо да се похваля, че от две седмици си имам Пасат Б4 Комби с 1,8 ABS бензинов двигател и още немога да му се нарадвам.
А сега да кажа и за проблема който ме мъчи. Като го докараха от Германия духалката работеше само на "3". Махнах врътката на ключа и декоративното табло и видях, че пласмасата се е стопила леко и че пластината не дава добър контакт (една пластинка която е огъната като "~" и с единият си краи допира една обща келема, а със другия по една за 4-те степени на вентилатора). Огънах пластината така че да прави по-добър контакт и я почистих, както и клемите със финна щкурка и спирт. Сега работи на всички степени, но на 3-та и 4-та загрява сериозно. След 3 мин. работа неможе да се пипне. На 1 и 2 работи добре.

Дали трябва да се сложи някаква контактна паста? Възможно ли е тази медна пластинка да не е както трябва, защото явно и преди е греела, съдейки от разтопения ключ?
Или да търся целия панел в някоя автоморга?

Незнам дали е важно, но има климатик, другите две врътки (за температурата и къде да духа) си работят, според мен, добре. Прочетох, че е добре да се видят и жилата отзад, но не съм го свалял целия панел, а и надали там ще намеря отговорът на въпроса със загряването.




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Проблем с вентилатора на парното. Пасат В4.

Мнениеот kossel » Пет 23 мар 2007 17:06


Negramoten написа:Здравейте,
Първо да се похваля, че от две седмици си имам Пасат Б4 Комби с 1,8 ABS бензинов двигател и още немога да му се нарадвам.
А сега да кажа и за проблема който ме мъчи. Като го докараха от Германия духалката работеше само на "3". Махнах врътката на ключа и декоративното табло и видях, че пласмасата се е стопила леко и че пластината не дава добър контакт (една пластинка която е огъната като "~" и с единият си краи допира една обща келема, а със другия по една за 4-те степени на вентилатора). Огънах пластината така че да прави по-добър контакт и я почистих, както и клемите със финна щкурка и спирт. Сега работи на всички степени, но на 3-та и 4-та загрява сериозно. След 3 мин. работа неможе да се пипне. На 1 и 2 работи добре.

Дали трябва да се сложи някаква контактна паста? Възможно ли е тази медна пластинка да не е както трябва, защото явно и преди е греела, съдейки от разтопения ключ?
Или да търся целия панел в някоя автоморга?

Незнам дали е важно, но има климатик, другите две врътки (за температурата и къде да духа) си работят, според мен, добре. Прочетох, че е добре да се видят и жилата отзад, но не съм го свалял целия панел, а и надали там ще намеря отговорът на въпроса със загряването.


Трябва да си направиш една профилактика, смазване на лагерчетата на вентилатора ... почистване от боклуци евентуално


VANKATA
Мнения: 71
Регистриран на: Съб 11 дек 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец,София

парно

Мнениеот VANKATA » Пет 23 мар 2007 17:38


Бягай при Васко.На моя пасат беше същото.Той го оправи.


Потребителски аватар
jasenski
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот jasenski » Пет 23 мар 2007 20:18


Провери модула със резисторите за степените на вентилатора. Намира се от лявата му страна(на вентилатора) - метална планка с един болт. Самите резистори са отвътре във въздуховода. Вентилатора е под/зад жабката/еърбега.
Успех!


Потребителски аватар
Negramoten
Мнения: 66
Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Пасат B5.5

Мнениеот Negramoten » Съб 24 мар 2007 12:36


Благодаря на всички за отговорите! Сега отивам да се пробвам. Ако не стане ще тормозя Васко.


Потребителски аватар
BEKI
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот BEKI » Нед 01 апр 2007 23:25


Какъв е резултата, че и на мен ми стана интересно?
До сега аз го отдавах на умора на метала. През тази пластинка минава целия ток на вентилатора и тя омеква.
Това за лагерите на вентилатора е сериозен аргумент. Съгласен съм.
Факт е че става на доста такива ключове от VW семейството.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта