Здравейте,
Първо да се похваля, че от две седмици си имам Пасат Б4 Комби с 1,8 ABS бензинов двигател и още немога да му се нарадвам.
А сега да кажа и за проблема който ме мъчи. Като го докараха от Германия духалката работеше само на "3". Махнах врътката на ключа и декоративното табло и видях, че пласмасата се е стопила леко и че пластината не дава добър контакт (една пластинка която е огъната като "~" и с единият си краи допира една обща келема, а със другия по една за 4-те степени на вентилатора). Огънах пластината така че да прави по-добър контакт и я почистих, както и клемите със финна щкурка и спирт. Сега работи на всички степени, но на 3-та и 4-та загрява сериозно. След 3 мин. работа неможе да се пипне. На 1 и 2 работи добре.
Дали трябва да се сложи някаква контактна паста? Възможно ли е тази медна пластинка да не е както трябва, защото явно и преди е греела, съдейки от разтопения ключ?
Или да търся целия панел в някоя автоморга?
Незнам дали е важно, но има климатик, другите две врътки (за температурата и къде да духа) си работят, според мен, добре. Прочетох, че е добре да се видят и жилата отзад, но не съм го свалял целия панел, а и надали там ще намеря отговорът на въпроса със загряването.
Проблем с вентилатора на парното. Пасат В4.
- Negramoten
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Пасат B5.5
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Проблем с вентилатора на парното. Пасат В4.
Negramoten написа:Здравейте,
Първо да се похваля, че от две седмици си имам Пасат Б4 Комби с 1,8 ABS бензинов двигател и още немога да му се нарадвам.
А сега да кажа и за проблема който ме мъчи. Като го докараха от Германия духалката работеше само на "3". Махнах врътката на ключа и декоративното табло и видях, че пласмасата се е стопила леко и че пластината не дава добър контакт (една пластинка която е огъната като "~" и с единият си краи допира една обща келема, а със другия по една за 4-те степени на вентилатора). Огънах пластината така че да прави по-добър контакт и я почистих, както и клемите със финна щкурка и спирт. Сега работи на всички степени, но на 3-та и 4-та загрява сериозно. След 3 мин. работа неможе да се пипне. На 1 и 2 работи добре.
Дали трябва да се сложи някаква контактна паста? Възможно ли е тази медна пластинка да не е както трябва, защото явно и преди е греела, съдейки от разтопения ключ?
Или да търся целия панел в някоя автоморга?
Незнам дали е важно, но има климатик, другите две врътки (за температурата и къде да духа) си работят, според мен, добре. Прочетох, че е добре да се видят и жилата отзад, но не съм го свалял целия панел, а и надали там ще намеря отговорът на въпроса със загряването.
Трябва да си направиш една профилактика, смазване на лагерчетата на вентилатора ... почистване от боклуци евентуално
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 дек 2004 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец,София
парно
Бягай при Васко.На моя пасат беше същото.Той го оправи.
- Negramoten
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Пасат B5.5
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта