


mafiota написа:Колеги вчера забелязах на моят пасат (1,8РП; '91) близо до устроиството върху скоростната кутия, което мести скоростите, едното жило се свързва към една вилка. Та остичката с която е хваната тая вилка към кожуха на скоростната кутия явно се е поразбила и има известен луфт. При вас така ли е ? защото при мен понякога ако колата работи дълго време намясто и река да включа задна -бая поизхърква! А иначе съм смазал обилно тоя механизъм за избирането на скоростите. И още нещо да попитам има една тръбичка върху същия механизъм която е затеорена с пластмасова тапичка - за какво е тя?
severnakorona написа:и аз го имам този проблем. доста често при включване на задна се чува това изхъркване, а на първа включва само при потегляне. при внезапно намаляне на скоростта при много остър завой или при излизане от пресечка при знак "СТОП" не мога да превключа на първа, трябва колата да е напълно спряла, за да влезе първата. така ли трябва да бъде или е някакъв проблем.
jasenski написа:Аз напръсках механизма за избиране на предавките с грес под формата на спрей - Shevron след като прочетох мненията по темата. Почти никаква разлика.
Няма ли начин да се направи регулировка на вертикалния ход от болта, който се вижда там завит на един лост с продълговат отвор?
Ако някой е правил такава регулировка нека даде инфо!
Да отбележа, че карам вече втори Пасат. Първия В3-ААМ - съединител с жило, а сегашния В4-ABS - с помпа. Проблемите с включването на 1-ва и 2-ра - идентични!
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта