Допълнително ли е слаган климатика? - Питам защото при допълнително слаган климатик радиатора му се монтира пред този за водата и така се влошава охлаждането на задния.
Иначе при по-високата скорост двигателя се товари повече и според мен причината се корени в термостат.
При мен на 1.8 пасат ефекта е че при каквото и да е каране (дали със 100 или със 190) колата си държи под 90 градуса.
Огледаи питите на двата радиатора да не са се набучили с боклуци и да няма добро обдухване при движението.
Иначе термостат - как се държи градско колата? Загрява ли бързо и до какви градуси развива по задръстванията,на каква темп пали перката ако си загледал и т.н.
Успех!
Температура ...
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
zfa159 написа:При мен на 1.8 пасат ефекта е че при каквото и да е каране (дали със 100 или със 190) колата си държи под 90 градуса....
Успех!
Колега на теб, или уреда ти е неточен, или термостата не ти е наред!
Виж от темата за термостати-
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87 87 87 7
Термостатът напълно отворен:[°C] 102 102 102 102 102
Ход на термостата:[mm] 7 7 7 7 7
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Здравейте. Искам да попитам и за моя термостат. Значи като си е студен двигателя почва от 0 градуса и сравнително бързо се качва до 90 където просто залепва. Вярно че не и давам зор на колата, защотото ое не съм сменил ремък и ролки, но незнам дали е нормално да залепне за 90 градуса и да не мърда изобсто от там. Двигателя е 1.6 пълна инжекция 101 коня.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
K22 написа:zfa159 написа:При мен на 1.8 пасат ефекта е че при каквото и да е каране (дали със 100 или със 190) колата си държи под 90 градуса....
Успех!
Колега на теб, или уреда ти е неточен, или термостата не ти е наред!
Виж от темата за термостати-
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87 87 87 7
Термостатът напълно отворен:[°C] 102 102 102 102 102
Ход на термостата:[mm] 7 7 7 7 7
Това колега много добре го знам ама е факт изказването на доста колеги че колата ми се държи по същия начин като тяхните и това са измервания с дигитален термометър (не от 2.50лв разбира се) след смяната на термостат,датчик на перката и датчик за стрелката на таблото така че аз им вярвам пък вие ако искате

Успех!
- severnakorona
- Мнения: 69
- Регистриран на: Пет 02 мар 2007 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
При мен когато загрее до 92 градуса, се включват и двете перки. Тук пишете, че това е първата степен. Никога не ми е стигало тази втора степен, та въпроса ми е при тази втора степен по бързо ли се въртят перките или става нещо друго? Забелязах, че когато се включат перките при светнати фарове, тока във фаровете значително намалява.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Нека споделя: въпросния проблем го имах и не му обръщах внимание докато той не ми обърна на мен ...
Стралката започна да показва 100 градуса дори се качваше над 110 но нищо.
В един момент на Цариградско ми светна лампата.
Прибрах, и отвих съвсемо леко тапата на преливника (като е студена колата преливника се вакумира и не се отаваря). С така леко отвита тапа на сутринта я отвивам цялата гледам вътре и какво да видя ... ами няма никой долях точно 2 литра вода + антифриз.
След доливането просто стрелката качава малко над 90 само когато поседя доста по светофарите.
Имай предвид че ПАСАТА няма опред решетка и охлаждането идва от въздуха който забира пластмасовата престилка от долу. Т.е. когато си на едно място е редно да вдигне повечко градуси ...
Стралката започна да показва 100 градуса дори се качваше над 110 но нищо.
В един момент на Цариградско ми светна лампата.
Прибрах, и отвих съвсемо леко тапата на преливника (като е студена колата преливника се вакумира и не се отаваря). С така леко отвита тапа на сутринта я отвивам цялата гледам вътре и какво да видя ... ами няма никой долях точно 2 литра вода + антифриз.
След доливането просто стрелката качава малко над 90 само когато поседя доста по светофарите.
severnakorona написа:моята я взех средата на февруари. тогава не се вдигаше на повече от 60-65 *. Като се постопли времето започна да вдига до около 90 градуса и след това падаше до 70. това ставаше и на по дълги разстояния(Добрич-Варна) и на по къси (20 мин каране градско). Вчера ходих на село(40 км отиване и 40 км връщане) и стрелката се беше заковала малко преди 70 градуса. И когато я вкарах в гаража и я подържах 5 мин. да бръмчи на място, стрелката отиде на 85 градуса.
Та въпроса ми е : при изправна система трябва ли стрелката да е закована на едно място или да ходи в определен диапазон(70-90 градуса )?
Имай предвид че ПАСАТА няма опред решетка и охлаждането идва от въздуха който забира пластмасовата престилка от долу. Т.е. когато си на едно място е редно да вдигне повечко градуси ...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Между другото лампата и стрелката се управляват от един и същи датчик и той като замине не само стрелката показва глупсти а и лампата си свети когато си поиска.На един от служебните е прецакан датчика (той е само с един с 4 извода а не с 3 отделни) и стрелката седи примерно на 60 градуса и лампата светва.След това стрелката си показва нормално и лампата пак светва.В даден момент стрелката показва нещо от срта на 120 градуса а лампата не свети изобщо.След смяната на датчика всичко заспа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 33 госта